Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-09 13:22

BBreedveld schreef:
Zo, ik kom me ook maar weer eens melden in dit topic.

Ik ben vandaag bij Lady Service in Leiden geweest en kan deze winkel aan alle dames aanbevelen. Ik ben met vier bh's weggegaan die eindelijk écht goed zitten. Dus geen bubbels, bobbels en beugels die een halve handbreedte van mijn borstbeen afstaan. Ik moest er wel twee cupmaten voor omhoog :o maar heb nu eindelijk mooie bh's die echt passen. De dames in de winkel weten echt waar ze het over hebben, ben nog nooit zo goed geholpen.

Nog een aanrader: de nieuwe sport bh's van Freya. Dit zijn Shockabsorber look-a-likes, maar dan nog beter! :oo Ze hebben een hele brede band overaan die veel steun geeft, niet snijdt en geen rolletjes geeft. Ideaal! Zit zelfs nog beter dan mijn oude Shockabsorbers. En dat terwijl Shockabsorber zelf op het lumineuze (not! :roll:) idee is gekomen de cups nu van strechy materiaal te maken.

Voor mij dus geen Shockabsorbers meer, maar Freya's! :D

Je moet gewoon voor jezelf de goede speciaalwinkels vinden, dan kun je heel ver komen met goede bhs!

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 20:53

@Corelli: Ik heb diverse bh's gekocht in de volgende maten: 80F (sportbh van Freya en een gewone bh van Prima Donna), 75G (1 van Chantelle en 1 van Prima Donna) en 80G (Chantelle). Dus zeg het maar, haha :D

Tot mijn stomme verbazing blijken de twee Prima Donna's (80F en 75G) exact (en dan bedoel ik ook echt exáct hetzelfde) te zijn qua cupmaat én omvang. :o? Dus ik vermoed dat één van de twee verkeerd gelabeld is (want je mag er toch van uit gaan dat zo'n duur merk zijn maten wel gestandaardiseerd heeft >;)) Hoewel, bij een duur merk verwacht je ook geen verkeerde labels....Nouja, ik ben er blij mee in ieder geval! :D

@Sence: Dat maakt inderdaad een wereld van verschil ja! :D Werd vandaag ook erg goed geholpen bij de Bonnie B in Zoetermeer.

Wel jammer dat bh's in deze maten zo duur zijn. Heb nog nooit zoveel geld uitgegeven voor ondergoed :o

Nu dacht ik me van dit topic wel te kunnen herinneren dat de kwaliteit van bijvoorbeeld Prima Donna wel aanzienlijk beter is dan van sommige goedkopere merken. klopt dat?

Fem

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 21:58

Ja Prima Donna is in mijn ogen de beste.
Ik heb momenteel maar 1 bh die redelijk zit :)
En dat is een Prima Donna.

Maar ik hoop binnenkort groenlicht te krijgen van het VGZ en dan op de wachtlijst te komen voor een kleinere cupmaat ;)

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 21:08

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 21:42

Maar Bar, dat is standaard hoor. Een 80A is bijv precies gelijk aan een 75B. En een 90E is weer exact gelijk aan een 85B, dus het verbaast me niets dat ze gelijk van grootte zijn, niet verkeerd gelabeld of iets, klopt gewoon :+ En ja, ik heb dan toch liever een 80E dan een 85D, tis maar 5 cm maar het lijkt toch dikker he :+ :))

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 22:29

rebeltje schreef:
Ik vind de kwaliteit van de hunkemuller niet om over naar huis te schrijven. Bij mij is de rek er altijd heel snel uit :)

en een bh van de zeeman is nog stabieler :=
máár voor een sexy nachtje is het absoluut te doen, want ze zijn verschrikkelijk sexy,
heb toevallig net een setje gekocht, moet hem helaas gaan ruilen omdat hij niet zit zoals het hoort maar de setjes zijn erg tof, maar wel onstabiel voor dames met een grotere cup, vind ze weinig steun geven :j
ik vind overigens dit alleen van de voorgevormde, de normale bh's zonder "vulling" zitten wel erg stevig, alleen kan ik die niet altijd aan ondanks dat ut veel lekkerder zit :D

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 09:57

Amable schreef:
Maar Bar, dat is standaard hoor. Een 80A is bijv precies gelijk aan een 75B. En een 90E is weer exact gelijk aan een 85B, dus het verbaast me niets dat ze gelijk van grootte zijn, niet verkeerd gelabeld of iets, klopt gewoon :+ En ja, ik heb dan toch liever een 80E dan een 85D, tis maar 5 cm maar het lijkt toch dikker he :+ :))

Ja qua cup is t gelijk dus een 70D is gelijk aan een 65E wat betreft de cup.
Maar die 65 is wel degelijk "korter" ( dus kleinere omvang) dan die 70.
Dus wat BBreedveld aangeeft kan wel degelijk een foutje zijn. Aangezien de cup EN de omvang precies gelijk zijn.

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:16

Ja, dat bedoelde ik inderdaad. De cup hoort hetzelfde te zijn, maar niet de omvang. En die is in dit geval echt exact gelijk. ;)

Ik ga vanmiddag eens buurten bij een winkeltje dat ook cursussen lingeriemaken geeft. Ben erg benieuwd.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:21

Cursus lingerie maken! Tof :))

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 18:15

Hm, ik moest er al een beetje voor kunnen naaien en je moet er een naaimchine voor hebben. Daarbij komt dat de materiaalkosten voor een bh en twee slips ook al snel op € 60,- zitten.

Dat vond ik dus maar niks, bij nader inzien.

Heb gisteren wel de knoop doorgehakt en een heel mooi corset van Prima Donna gekocht. Wat maat dát een verschil onder kleding zeg! Hij was aardig aan de prijs, maar ik ben er zo blij mee als een kind. Eindelijk eens weer met zelfvertrouwen in een strechtruitje, in een leuke jurk etc. Had ik véél eerder moeten doen!

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 18:19

Even een klein vraagje. (deels uit onzekerheid :o).
Zijn er hier dames die met maat 34, grote natuurlijke borsten hebben?

Ik heb eigenlijk altijd gedacht dat dat niet kon... :=

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 18:22

Ik heb maat 36 en een 70E cup, dus ja het kan! Helaas wel, had ze liever wat kleiner!

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 18:25

@Equidea: Haha, dat heb ik me ook weleens afgevraagd voordat ik dit topic had gelezen.

Maar joh, er zijn zoveel miljarden mensen op de wereld - bijna alles is mogelijk.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 19:34

Loesss schreef:
Ik heb maat 36 en een 70E cup, dus ja het kan! Helaas wel, had ze liever wat kleiner!

Zo, als het had gekunt, dan had ik best wat van je willen overnemen! :o

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 19:55

Equidea schreef:
Loesss schreef:

Zo, als het had gekunt, dan had ik best wat van je willen overnemen! :o

Die ken ik er wel meer ;) !

Collega vroeg al of ze naast me mocht komen liggen bij mijn borstverkleining, zodat ze het erbij haar bij konden doen ;) !

hahahaha

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 20:42

BBreedveld schreef:
Hm, ik moest er al een beetje voor kunnen naaien en je moet er een naaimchine voor hebben. Daarbij komt dat de materiaalkosten voor een bh en twee slips ook al snel op € 60,- zitten.

Dat vond ik dus maar niks, bij nader inzien.

Heb gisteren wel de knoop doorgehakt en een heel mooi corset van Prima Donna gekocht. Wat maat dát een verschil onder kleding zeg! Hij was aardig aan de prijs, maar ik ben er zo blij mee als een kind. Eindelijk eens weer met zelfvertrouwen in een strechtruitje, in een leuke jurk etc. Had ik véél eerder moeten doen!

Dat had ik ook bij dat lingerie maken gemerkt. Ik vond het de tijd en het geld niet waard, als ik weinig extra in de winkel moet betalen :) Hetzelfde had ik met kleding.

Een korset, ook met je borsten erin en metalen baleinen? Ik vind het jammer dat veel ervan ook je borsten wat platter maken :) En dat het niet zo comfortabel zit als je niet heul rechtop zit ;) Ik ben wel nieuwsgierig wat voor een je er hebt :)

Wat ik altijd opvallend vind is dat mensen bij een cup e of f meteen aan Pamela borsten denken :) ik heb e/f maar wel een smalle omvang. Het is echt niet dat je alleen voorgevel ziet... Al is dat ook wat je draagt :) Bij mij is bijv ook nooit een borstverkleining opgekomen :) Ik ben er wel blij mee eigenlijk :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 21:49

@ Rebeltje, bij mij was ook nooit een borstverkleining op gekomen. Ik denk dat ik daar ook nooit aan gedacht zou hebbenals ik geen klachten had gekregen.

Zolang ik geen klachten had, vond ik het ook echt overbodig.
Want wat mensen denken/zeggen over mijn borsten dat kan mij vrij weinig schelen.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 21:55

rebeltje schreef:
Wat ik altijd opvallend vind is dat mensen bij een cup e of f meteen aan Pamela borsten denken :) ik heb e/f maar wel een smalle omvang. Het is echt niet dat je alleen voorgevel ziet... Al is dat ook wat je draagt :) Bij mij is bijv ook nooit een borstverkleining opgekomen :) Ik ben er wel blij mee eigenlijk :)

Idd... ik heb 70E, ben 1.75 en heb maat 36/38. Heb ook brede heupen. Ik ben juist mooi in evenwicht, veel minder zou mij niet staan vind ik! Ik vind het eigenlijk wel perfect zo. Maar toen ik nog kleiner had dacht ik zelf ook dat D/E of nog groter ook echt 'meloenen' waren maar dat viel ontzettend tegen, toch allemaal kleiner dan ik dacht.

Wat ik wel heel jammer vind is dat bustiers zoals bv dit http://www.hunkemoller.nl/productconten ... thumb3.jpg of zo'n schattige babydoll als die van de hunkemoller met die strik voorop slecht te vinden zijn in mijn maat. Of ligt dat aan mij? Die van 't plaatje gaat maar tot 85C, dan zou ik 80C moeten nemen maar dan zit hij om m'n lijf zo los als wat, dat is ook geen gezicht.

Hebben jullie enig idee waar ik zulke dingen kan vinden in 75D/70E (aangezien 70E wel onmogelijk zal zijn lijkt me 75D ook wel prima) die niet de wereld kosten. Bij die mannen gaat het toch snel uit dus het is echt voor het oog, niet voor het comfort :=

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 23:06

@Rebeltje: Het is een Deauville en hij zit bij de cups net als een bh (geen platgedrukt decolleté dus - het is eigenlijk een torselet officieel) maar loopt langer door en heeft baleinen. Hij is felxibel genoeg om met me mee te buigen, maar hij helpt me wel aan mijn houding herinneren. Ik heb door mijn hypermobiliteit namelijk nogal de neiging om in te zakken. Zo'n ding 'kadert' wel fijn, dat helpt me om de correcte houding vast te houden.

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 13:05

Zo, weer een paar operaties in het verschiet hier.
Die van mij is in mei geweest en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Ik heb nergens last van gehad.
Wel smeer ik braaf met de creme van het ziekenhuis.
Ik ben in november bij de HA geweest en daarna het intake gesprek, vergoeding afwachten en op de wachtlijst. Dat heeft dus alles bij elkaar 6 maanden geduurd. Valt wel mee toch?
Ook mijn huisarts zei, dat er werd vergoed vanaf cup E :j

@Elise, heb jij dit gecheckt bij je ziekenkostenverzekering of alleen bij de HA?
Anders zou ik het toch nog even navragen ;)

En eindelijk heb ik leuke setjes, die ook nog eens lekker zitten *\o/*
Behalve nek- en rugklachten en smetplekken, had ik ook veel last van de breedte, waardoor de beugels van mijn bh, constant tegen mijn armen schuurden. Dus met name daar is er het meeste vanaf gegaan en dat is nu helemaal over. Ik kan nu ook weer mijn armen gewoon over elkaar doen, zonder ze eerst om mijn borsten heen te moeten doen :+
En ik heb weer een mooi decolleté ipv een spleet.
Ik ben er helemaal happy mee.

Dus voor wie twijfelt; ik zeg: doen!

kers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 13:48

Ik word dinsdag geopereerd ik heb nu een F en heb ontzettend veel last van mijn rug, nek en schouders het is nu zelfs zo erg dat ik iedere avond in een warm bad ga liggen omdat dat echt zo goed doet.
Maar ik heb wel niet zo lang moeten wachten wel even moeten wachten om te kijken of ik het terug krijg van de verzekering maar ik ben 12 november naar de chirurg geweest en hij vroeg wanneer ik het wou ik zei zo snel mogelijk en dat was dus 8 december had nu ook niet verwacht dat het zo snel zou kunnen meer voor na nieuwjaar ergens maar dit is natuurlijk beter want ik kan echt niet meer, heb ook totaal geen zin meer om op stap te gaan en ik ben nog maar 22.

Ik wou eens weten hoe lang ik echt thuis ga moeten blijven en wanneer zou ik buiten huis kunnen bv naar mijn paard of naar familie. En wanneer zijn jullie terug begonnen met paardrijden. Hebben jullie echt veel pijn gehad na de operatie en de weken daarna?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 14:06

Equidea schreef:
Even een klein vraagje. (deels uit onzekerheid :o).
Zijn er hier dames die met maat 34, grote natuurlijke borsten hebben?

Ik heb eigenlijk altijd gedacht dat dat niet kon... :=

Ik heb maat 32 en ook iets te veel van t goeie mee gekregen van moeder natuur.
Ik heb daarbij wel een smalle omvang ( 65..) dus 't is niet eerst hallo boobies en dan Rosanne :P

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 14:19

Ik heb me netjes aan de 6 weken gehouden, wat zelf autorijden en paardrijden betreft. En met een goede stevige bh, was dat prima te doen.
Ik heb eigenlijk het meest last gehad van mijn tepels. Die zijn zelfs nu nog wel erg gevoelig (het rondje eromheen dan).
Ook in de auto met de gordel bv. Ik zat in de zomer, dus geen jas aan en dan is die gordel eroverheen niet echt lekker :n
Maar verder ben ik van alles kwaaltjes van daarvoor af +:)+
Echt thuisblijven heb ik niet gedaan.

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 00:07

Ik krijg geen BVK meer voorlopig.
Ben zo hard geschrokken bij de PC..
Kreeg me een partij rotopmerkingen naar mijn hoofd dus heb gelijk gezegt dat hij het kon bekijken.
Nu ga ik eerst heel hard afvallen, dit een jaar volhouden en dan proberen we het volgende winter weer..

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 00:51

??
Wat zei hij dan?