Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

morgen er weer achteraan bellen..
Voor zover ik weet slaap ik, ik word pakweg het laatste jaar wel vaker eens wakker 's nachts, dat had ik vroeger nooit. Dus voor zover ik weet slaap ik, maar toch word ik vrijwel elke dag wakker met het idee dat ik gewoon niet geslapen heb (soms wat erger, soms wat minder erg). Het is net of ik ergens niet volledig in slaap geraak, maar dat toch niet gewaar wordt ... Klinkt dit heel raar?
Of andersom, dat ik 's morgens op sta (en dan duurt het laaaaang voordat ik uit bed ben
) met het idee dat ik nooit meer vooruit kom, en dan gaat de rest van de dag eigenlijk best wel ok. Is heel stom 
) om te zien wat dat deed, maar dat deed dus totaal niks ... Dan overgeschakeld naar Ibuprofen, 600 mg, 3x per dag. Dat nam de scherpe kanten er wel af, maar het verdwijnt nooit helemaal
Ik heb daarvan 2x een kuur gedaan, waarbij ik de laatste niet heb afgemaakt, stoute ik
Maar daar ben ik nu wel blij om want ik heb nu nog een paar pilletjes liggen (niet veel hoor, denk nog een stuk of 5) en als het echt niet gaat dan gaat er zo eentje binnen
Dan is het niet voorbij, maar het ergste is dan wel eraf. Maar om nu die Ibuprofen de rest van mijn leven 3x per dag te slikken ... is toch niet zo gezond
Maar toch ... Pony lijkt niet gemaakt om echt intensief te rijden en te trainen, hij is nooit makkelijk & vrolijk geweest in dat opzicht en als je dan zelf al niet goed in je vel zit .. je maakt wat mee
Dus door een combinatie van al dat soort dingen heb ik besloten niet meer te rijden. Ik leg me nu toe op grondwerk, VD'en, los longeren, vrijspringen etc. Is leuk
Enige waar ik dan nog last van heb is het meelopen en door de modder ploeteren
maar daar irriteer ik pony dan tenminste niet mee 
maar Google is ook in dit geval je beste vriend.

maar toch 
) weet ik het dus niet meer goed ...
Zou wel echt een uitkomst zijn zeg, ik moet nu echt heel voorzichtig afstappen, even blijven staan en dan pas beugels opsteken enzo.
dat komt waarschijnlijk weer door de b12 tekort. Tenminste ben er laatst achter gekomen dat als je dat hebt ook vaak moet plassen.

We hebben ook een grote IJs van 1.42 daar heb ik wel moeite mee om op te stappen en af te stappen, kan nog wel eens pijnlijk zijn.
Wel wat gedommeld, maar voel me bluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh.....
Mijn huidige werkgever weet het wel en daar ben ik eigenlijk wel blij om. Ze zijn heel begripvol en hebben ook mijn contract verlengd ondanks dat ik nog niet helemaal inzetbaar was/ben. Alles is mogelijk en ze geven me ruim de tijd om voor mezelf op een rijtje te krijgen hoe ik alles aan moet pakken.Paintless schreef:maar datzelfde heb ik ook met Quarters/paints. heerlijke coole paarden met vlakke gangen.
ik kom niet echt stijf er af. ja iets... maar dat heb ik er voor over.
Nouja, de drie keer dat ik er op heb gezeten was het best comfortabel. Vandaag nog een nummer gekregen van de hoefsmid van een beleermeneer in de buurt...