Morrow_Less schreef:ik heb daarstraks men navelpiercing gehad en het viel echt heel goed mee
Mooizo

Zorg alleen dat je hem na 6 dagen niet kwijt raakt zoals mij

Ik was namelijk toen straks aan het lopen kom k er achter dat mn piercing weg is!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morrow_Less schreef:ik heb daarstraks men navelpiercing gehad en het viel echt heel goed mee
suze_ schreef:navelpiercing voel ik echt nooit zitten.
maja die zit er al 12 jaar in
Nymphadora schreef:suze_ schreef:navelpiercing voel ik echt nooit zitten.
maja die zit er al 12 jaar in
Idem hier
Die zit nu een maand of 10
Mii_Jessica schreef:denken jullie dat het heel veel kwaad kan nu ik er al een ander in heb moeten doen?! Is wel van titanium!
Senzafine schreef:Zijn er hier mensen die een md in de lies hebben? Stoort dat tijdens het rijden? En een vraag die jullie wrs al váák gehoord hebben maar toch: doet het plaatsen veel pijn? En wat is de genezingsperiode? En wat zijn betrouwbare piercers in Gent?
Polivy schreef:Viel me juist heel erg mee. Was daar in m'n eentje (zusje kon uiteindelijk niet mee) en je zit jezelf gewoon op te naaien dat het zeer gaat doen. Dus toen de naald er doorheen ging was het even au, maar op het moment dat ik dat riep was het al voorbijHahaha... Zal eens post opzoeken wat ik die dag (of de dag erna) geschreven heb er over.
Vetboltsje schreef:dit is even voor iedereen:
zijn jullie wel eens ergens niet aangenomen of iets dergelijks door een piercing?
Mii_Jessica schreef:Morrow_Less schreef:ik heb daarstraks men navelpiercing gehad en het viel echt heel goed mee
Mooizo
Zorg alleen dat je hem na 6 dagen niet kwijt raakt zoals mij
Ik was namelijk toen straks aan het lopen kom k er achter dat mn piercing weg is!Mn moeder had nog 1 die van het zelfde spul is waarmee die is gezet, helemaal goed schoongemaakt met gekookt water en zeezout. Mn navel zelf schoongemaakt met uni cura en die spray en toen heb ik die piercing er maar in gedaan, Morgen ff langs de piercingshop voor schooltijd
eertjuh22 schreef:ik zelf vond het wel grappig om die te laten zetten.. die heeft niet iedereen..![]()
het gevoel is er niet meer of minder op geworden (bij mij dan), maar het is wel spannender, omdat er toch voor mijn vriend iets zit waar hij nog meer mee kan spelen..
classic_life schreef:eertjuh22 schreef:ik zelf vond het wel grappig om die te laten zetten.. die heeft niet iedereen..![]()
het gevoel is er niet meer of minder op geworden (bij mij dan), maar het is wel spannender, omdat er toch voor mijn vriend iets zit waar hij nog meer mee kan spelen..
Ik wil m graag laten zetten zodat t iets gevoeliger is... maar bij jou is het geen verschil hmmzzz...