[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mii_Jessica

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 21:50

Morrow_Less schreef:
ik heb daarstraks men navelpiercing gehad en het viel echt heel goed mee Haha!

Mooizo Haha!
Zorg alleen dat je hem na 6 dagen niet kwijt raakt zoals mij Tong uitsteken
Ik was namelijk toen straks aan het lopen kom k er achter dat mn piercing weg is! Boos! Mn moeder had nog 1 die van het zelfde spul is waarmee die is gezet, helemaal goed schoongemaakt met gekookt water en zeezout. Mn navel zelf schoongemaakt met uni cura en die spray en toen heb ik die piercing er maar in gedaan, Morgen ff langs de piercingshop voor schooltijd

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 22:05

suze_ schreef:
navelpiercing voel ik echt nooit zitten.
maja die zit er al 12 jaar in Clown

Idem hier Lachen

Die zit nu een maand of 10

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 22:08

Nymphadora schreef:
suze_ schreef:
navelpiercing voel ik echt nooit zitten.
maja die zit er al 12 jaar in Clown

Idem hier Lachen

Die zit nu een maand of 10

als je eroverheen voelt bedoelde ze geloof ik, ikzelf merk niet eens meer dat ik gaten in me lijf heb *LOL*
maar als ik over me navelpiercings wrijf dan voel ik het staafje Ja

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 22:09

Oh op die fiets!

Ja dan voel ik het staafje heel erg duidelijk zitten
maf gevoel Haha!

Doet geen pijn oid.

Ik was hem ook al een maand of 3 niet meer met unicura, gaat helemaal best Haha!

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 22:11

Nou binnekort moet ik maar eens de piercer gaan bellen voor een nieuwe piercing Lachen En ook meteen vragen of ik dan een piercing van hem er in kan doen Lachen Mag hij mooi doen want dat lukt mij vast niet Lachen
Is een hangertje erg wennen of kan je beter staafje zonder hangertje nemen?

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 22:14

denken jullie dat het heel veel kwaad kan nu ik er al een ander in heb moeten doen?! Is wel van titanium!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 22:15

Mii_Jessica schreef:
denken jullie dat het heel veel kwaad kan nu ik er al een ander in heb moeten doen?! Is wel van titanium!

Nee denk het niet. Zoiets kan gebeuren. Hij is van titanium en goed uitgekookt en met de juiste verzorging moet dat gewoon goed gaan.

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 00:24

Zijn er hier mensen die een md in de lies hebben? Stoort dat tijdens het rijden? En een vraag die jullie wrs al váák gehoord hebben maar toch: doet het plaatsen veel pijn? En wat is de genezingsperiode? En wat zijn betrouwbare piercers in Gent?

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 01:45

Bij mij deed het plaatsen van een md serieus pijn, maar ik ben dan ook een woessie Lachen
Lijkt me trouwens een heel slechte plaats in de lies, met grote kans op uitgroeien.
Ik heb trouwens in Antwerpen laten piercen.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 02:43

Senzafine schreef:
Zijn er hier mensen die een md in de lies hebben? Stoort dat tijdens het rijden? En een vraag die jullie wrs al váák gehoord hebben maar toch: doet het plaatsen veel pijn? En wat is de genezingsperiode? En wat zijn betrouwbare piercers in Gent?

Toevallig dit weekend een meid ontmoet die een MD in de lies had... Pijn viel volgens haar mee, en was ook best snel genezen zei ze. Details heb ik helaas niet voor je Haha! En paardrijden deed ze volgens mij niet aan Haha!

Weet niet of je hier wat aan hebt..

Ik wil CHEEKS!!! Ik wil ze zooo graag, maar be bang dat ze niet kan houden..want ik wil graag ooit een nieuwe baan, en daarbij volgens mij gaan ze vakjer mis dan dat ze mooi genezen.. maar vind ze zo gaaf Verdrietig

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 05:21

ik heb al een tepelpiercing maar zit er aan te denken om nog een piercing te nemen... maar dan op een erg gevoelige plaats, ja daar tussen je benen. Heeft iemand dit of gehad (waarom niet meer)? Ben erg nieuwsgierig

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 08:06

Mens met clithoodpiercing meldt zich Lachen
Wat wil je weten?

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 08:23

Doet dat niet hartstikke pijn?! Vork

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 08:28

Viel me juist heel erg mee. Was daar in m'n eentje (zusje kon uiteindelijk niet mee) en je zit jezelf gewoon op te naaien dat het zeer gaat doen. Dus toen de naald er doorheen ging was het even au, maar op het moment dat ik dat riep was het al voorbij Haha! Hahaha... Zal eens post opzoeken wat ik die dag (of de dag erna) geschreven heb er over.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 08:34

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:04

Polivy schreef:
Viel me juist heel erg mee. Was daar in m'n eentje (zusje kon uiteindelijk niet mee) en je zit jezelf gewoon op te naaien dat het zeer gaat doen. Dus toen de naald er doorheen ging was het even au, maar op het moment dat ik dat riep was het al voorbij Haha! Hahaha... Zal eens post opzoeken wat ik die dag (of de dag erna) geschreven heb er over.

het valt idd erg mee he *LOL*
weet jij toevallig of je nog iets van 'apparte' piercings daar voor heb? Clown
die gewone piercing is al zo saai Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:10

Vetboltsje schreef:
dit is even voor iedereen:

zijn jullie wel eens ergens niet aangenomen of iets dergelijks door een piercing?

bij 1 baan moest mn neusring door een knopje vervangen worden, verder nooit aanmerkingen gehad.
ben juridisch secretaresse en heb neusringetje, tongpiercing en labret Haha!

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:25

wat was de rede dat jij dr een wilde en hoe is de gevoeligheid van je klit zelf nu...

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:28

ik zelf vond het wel grappig om die te laten zetten.. die heeft niet iedereen.. Clown
het gevoel is er niet meer of minder op geworden (bij mij dan), maar het is wel spannender, omdat er toch voor mijn vriend iets zit waar hij nog meer mee kan spelen.. Tong uitsteken

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:34

Mii_Jessica schreef:
Morrow_Less schreef:
ik heb daarstraks men navelpiercing gehad en het viel echt heel goed mee Haha!

Mooizo Haha!
Zorg alleen dat je hem na 6 dagen niet kwijt raakt zoals mij Tong uitsteken
Ik was namelijk toen straks aan het lopen kom k er achter dat mn piercing weg is! Boos! Mn moeder had nog 1 die van het zelfde spul is waarmee die is gezet, helemaal goed schoongemaakt met gekookt water en zeezout. Mn navel zelf schoongemaakt met uni cura en die spray en toen heb ik die piercing er maar in gedaan, Morgen ff langs de piercingshop voor schooltijd

Hoe kan je hem nou kwijt raken Nagelbijten / Gniffelen Ik denk dat ik richting piercingshop ga moeten trekken om het bolletje der af te krijgen als ik hem wil wisselen *LOL* Hij ook van "kijk elke dag even of het bolletje er nog vast genoeg op zit, dat je hem niet kwijt raakt" maar dat ding zit er op alsof het met secondelijm is vast geplakt *LOL*

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:37

eertjuh22 schreef:
ik zelf vond het wel grappig om die te laten zetten.. die heeft niet iedereen.. Clown
het gevoel is er niet meer of minder op geworden (bij mij dan), maar het is wel spannender, omdat er toch voor mijn vriend iets zit waar hij nog meer mee kan spelen.. Tong uitsteken

Ik wil m graag laten zetten zodat t iets gevoeliger is... maar bij jou is het geen verschil hmmzzz...

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:46

ik ben er ook maar 1 he Knipoog
er zijn er genoeg die dat wel hebben Ja die vinden het geweldig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:57

classic_life schreef:
eertjuh22 schreef:

Ik wil m graag laten zetten zodat t iets gevoeliger is... maar bij jou is het geen verschil hmmzzz...

Bij iedereen verschilt dat, je moet het zelf ook beetje uitvogelen en dan ontdek je zelf wel 'posities' waarin het gevoeliger wordt..iig dat heb ik!
Maar ik vind het niet geweldig ofzo, het is wel leuk!
En het zetten vond ik meevallen, ik heb 'm zelf 2x laten zetten..omdat degene die het zette mij een ademhalingstip gaf merkte ik het bijna niet..Alleen na 6mnd ofzo was ik 'm opeens kwijt, dus moestie opnieuw gezet worden..en dat was wel wat heftiger door het littekenweefsel..maar nog; ik zou 'm zo weer zetten! Haha! Het is ook wel beetje de kick van het zetten!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 15:39

Het gaf zeker een kick.
Mijn piercer zei mij duidelijk: als je 'm laat zetten om gemakkelijker klaar te kunnen komen of wat dan ook, dan zou ik 'm maar niet laten zetten. Dat is namelijk de verkeerde reden. En de kans dat je gemakkelijker klaarkomt en alles een stuk gevoeliger wordt is erg klein, en vaker niet zo dan wel zo.

Zelf kan ik wel voordeel hebben van mijn piercing, mits deze ook zodanig wordt gebruikt.

Heb zelf een verticale overigens. Bij een horizontale kun je geloof ik nog kiezen voor een piercing met vibratordingetje eraan. Voor een verticale is eigenlijk je enige opties qua 'andere piercings' nieuwe balletjes Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 15:49

Mn Md doet vervelend als ik zit.