[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

blauw00gje

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:40

Ik denk dat de regels enzo in Kroatie wel wat anders zijn dan hier Tong uitsteken

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:42

Weet ik, wilde er ook niets mee zeggen. Maar dat het dus nog wel steeds gebeurd Knipoog

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:43

Red_Savage: Ik zou het niet aanraden.. Alle piercings zou ik gewoon zoals het woord al zegt.. laten piercen..

Die van mij is met zo'n wegwerp pierce/schiet ding gedaan maar dan heb je een ontzettend vervelend knopje in je neus en dat is niet fijn.

Helemaal omdat je ook een septum heb zou ik je gewoon piercen aan raden.

Ik merk zelf nu wel overigens dat ik door het ringetje in mijn neus en mijn septum erg moeite heb met neus snuiten lol. Zou blij zijn als ik het labret staafje er voor binnenkrijg zodat ik die erin kan doen, voor mijn normale neuspiercing dus.. niet voor mijn septum.

Heb besloten dat ik mijn septum uiteindelijk tot 4mm laat stretchen en er dan een segment ring doorheen doe.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:17

Oké, mocht ik het ooit doen, dan zal ik het laten piercen. De neusknop die ik al heb ik ook laten schieten. Maargoed, dat risico neem ik niet nu ik een septum heb.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:18

Nadia_Mocca schreef:
Toen ik op vakantie was in Kroatie, waren er ook 4 meisjes die ene neuspiercing wilde. Ze hebben hem toen alle vier daar laten schieten! Kweet niet of dat nu nog steeds doen.
Wil je die dan aan de zelfde kant? Of aan de andere kant?

Aan de andere kant. Dan wil ik aan bijna de kanten de knopjes verwisselen voor cones.

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:36

@marlies85: hoeveel last heb je met een conch van je oordopjes van je mp3? Denk namelijk dat ik zaterdag er 1 ga laten zetten, maar vind het toch ook wel relaxed als ik nog gewoon muziek kan blijven luisteren Tong uitsteken

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:51

Anita_ schreef:
@marlies85: hoeveel last heb je met een conch van je oordopjes van je mp3? Denk namelijk dat ik zaterdag er 1 ga laten zetten, maar vind het toch ook wel relaxed als ik nog gewoon muziek kan blijven luisteren Tong uitsteken

Gaat prima!Het geeft bij mij geen probleem in elk geval.Zowel koptelefoon als van die oordopjes geven geen last. Haha!

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:58

Red_Savage schreef:
Nadia_Mocca schreef:
Toen ik op vakantie was in Kroatie, waren er ook 4 meisjes die ene neuspiercing wilde. Ze hebben hem toen alle vier daar laten schieten! Kweet niet of dat nu nog steeds doen.
Wil je die dan aan de zelfde kant? Of aan de andere kant?

Aan de andere kant. Dan wil ik aan bijna de kanten de knopjes verwisselen voor cones.

Wat zijn cones nu weer? Huilen van het lachen

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 18:20

marlies85 schreef:
Anita_ schreef:

Gaat prima!Het geeft bij mij geen probleem in elk geval.Zowel koptelefoon als van die oordopjes geven geen last. Haha!

Mooi! Dan heb ik zaterdag denk ik maar weer een nieuwe piercing Haha!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 18:23

@ Anita_ : Toppie!Is een hele leuke piercing en heb er zelf nog geen moment spijt van gehad.Alleen kan ie in het begin wat gevoelig zijn, maar dat is met iedere piercing zo

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 18:34

Citaat:
Wat zijn cones nu weer? Huilen van het lachen

Soort van mini spikes. Lachen

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 18:37

marlies85 schreef:
@ Anita_ : Toppie!Is een hele leuke piercing en heb er zelf nog geen moment spijt van gehad.Alleen kan ie in het begin wat gevoelig zijn, maar dat is met iedere piercing zo

Mja, ik vind piercings in je oor zowieso vervelend als ze aan 't genezen zijn, heb er nu 7 gehad en allemaal even irritant Tong uitsteken

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 14:47

mm, ik wilde zaterdag een tragus laten zetten in Winschoten. Kom ik in de shop, vraag info over een tragus, zegt die kerel daar "wat is dat?"

Ik ben omgedraaid en weggelopen, kom op zeg! Wat voor een shop is dat als ze niet eens weten wat een tragus IS??? Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 14:52

Barmat schreef:
mm, ik wilde zaterdag een tragus laten zetten in Winschoten. Kom ik in de shop, vraag info over een tragus, zegt die kerel daar "wat is dat?"

Ik ben omgedraaid en weggelopen, kom op zeg! Wat voor een shop is dat als ze niet eens weten wat een tragus IS??? Boos!

Dat had ik toen met m'n industrial. Huilen van het lachen Heb hem toen toch maar daar laten zetten.
Ik ga binnenkort een sternum laten zetten, mams heeft toestemming gegeven! Go jij! Go jij!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:18

Gaaf Anthea! Ga je met surface bars of Microdermals laten zetten?

Ik heb even een betere foto genomen van mijn septum (die vorige was wel erg gaar), en van mijn nieuwe neus piercing (heb er een spike opgezet).

Afbeelding

Zit er nu aan te denken om aan de andere kant ook nog een neuspiercing te laten zetten met nog een spike.. wat denken jullie?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:22

Ik zou het niet doen Myryana.. Denk dat het voor het beeld niet mooi is, maar dat is mijn mening. Als jij het mooi vind moet je het gewoon doen natuurlijk!

Ik ga morgen nog naar Groningen, kijken of daar nog een shop is die wél weten waar ze het over hebben Haha!

Anthea - ik had dat dus echt niet laten doen als ze het niet wisten! Beetje verstand van zaken vind ik wel belangrijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:54

Is ook zo Barmat, maar ik was toen net 14 geworden ofzo en ik moest en zou die piercing krijgen, no matter what. Haha! Haha!

@Myryna: Surface. Ja
Hou je die ring er in of ga je ook nog een keer een horseshoe er door heen gooien? Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:56

Ah, eigenwijs dus Tong uitsteken

Ben benieuwd hoe de sternum je gaat bevallen Knipoog

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:58

Heeft iemand trouwens interesse in een navelpiercing met tribal? Het tribalgedeeltje komt in het bovenste gaatje, als onderkant is gewoon een bolletje met zwarte zirkonia er in. Ik heb hem zaterdag gekocht maar na het "passen" kwam ik tot de conclusie dat de piercing, omdat ik een diepe navel heb, naar voren kantelt waardoor de tribal naar voren steekt en dat is geeeen gezicht

Is dus eigenlijk alleen geschikt voor een navel met bobbeltje er in Haha!

Heeft me 15 euro gekost, 10 mm staafjes lengte en alleen een keer gepast, wordt helemaal gereinigd en gedesinfecteerd natuurlijk.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 16:00

Oh ja, hij is van titanium en de tribal is zwart

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 16:04

Anthea schreef:
Is ook zo Barmat, maar ik was toen net 14 geworden ofzo en ik moest en zou die piercing krijgen, no matter what. Haha! Haha!

@Myryna: Surface. Ja
Hou je die ring er in of ga je ook nog een keer een horseshoe er door heen gooien? Lachen

Weet niet, wil er eigenlijk een segment ring (egale ring zeg maar) doorheen halen uiteindelijk.. maar aangezien ik ga stretchen gaan er waarschijnlijk gewoon normale ringetjes (segment ringen) of horseshoes doorheen.. maar volgens mij lijkt dat net op snotjes xD

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 16:07

Hoe kun je dat stretchen dan Myryana?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 16:08

Stretchen lijkt me op die plek zó pijnlijk. Huilen van het lachen Ik vind 'n horseshoe mooi. Ja

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 16:10

Gewoon net zoals je oor stretched met een taper erdoor.. en dat moet je gewoon rustig aan doen xD

Pijnlijk lijkt het me ook maar stretchen is niet echt prettig vind ik.. ach ja ^^

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 16:27

lijkt me daaro echt wel pijnlijk.... het lijkt me ook niet zo mooi eerlijk gezegd. Verandert je neus dan niet van vorm?