Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadia_Mocca schreef:Toen ik op vakantie was in Kroatie, waren er ook 4 meisjes die ene neuspiercing wilde. Ze hebben hem toen alle vier daar laten schieten! Kweet niet of dat nu nog steeds doen.
Wil je die dan aan de zelfde kant? Of aan de andere kant?
Anita_ schreef:@marlies85: hoeveel last heb je met een conch van je oordopjes van je mp3? Denk namelijk dat ik zaterdag er 1 ga laten zetten, maar vind het toch ook wel relaxed als ik nog gewoon muziek kan blijven luisteren
Red_Savage schreef:Nadia_Mocca schreef:Toen ik op vakantie was in Kroatie, waren er ook 4 meisjes die ene neuspiercing wilde. Ze hebben hem toen alle vier daar laten schieten! Kweet niet of dat nu nog steeds doen.
Wil je die dan aan de zelfde kant? Of aan de andere kant?
Aan de andere kant. Dan wil ik aan bijna de kanten de knopjes verwisselen voor cones.
marlies85 schreef:Anita_ schreef:@marlies85: hoeveel last heb je met een conch van je oordopjes van je mp3? Denk namelijk dat ik zaterdag er 1 ga laten zetten, maar vind het toch ook wel relaxed als ik nog gewoon muziek kan blijven luisteren
Gaat prima!Het geeft bij mij geen probleem in elk geval.Zowel koptelefoon als van die oordopjes geven geen last.
Citaat:Wat zijn cones nu weer?
marlies85 schreef:@ Anita_ : Toppie!Is een hele leuke piercing en heb er zelf nog geen moment spijt van gehad.Alleen kan ie in het begin wat gevoelig zijn, maar dat is met iedere piercing zo
Barmat schreef:mm, ik wilde zaterdag een tragus laten zetten in Winschoten. Kom ik in de shop, vraag info over een tragus, zegt die kerel daar "wat is dat?"
Ik ben omgedraaid en weggelopen, kom op zeg! Wat voor een shop is dat als ze niet eens weten wat een tragus IS???
Anthea schreef:Is ook zo Barmat, maar ik was toen net 14 geworden ofzo en ik moest en zou die piercing krijgen, no matter what.![]()
@Myryna: Surface.![]()
Hou je die ring er in of ga je ook nog een keer een horseshoe er door heen gooien?