Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diamante schreef:Vind ht er echt suuuper raar uitzien, die 3 piercings..
Blauwoogje...
Voor ht niet durven moetje je niet tegen laten houden,
ht zetten stelde eigk niks voor, (Zelfs ík durfde dat)
Je mag dan inderdaad 2 weken niet drinken...
Jakary schreef:Ja, maar van deze heb ik wel al veel goeds gelezen (op allerlei forums).
Ik heb Roxy gemaild en nog een andere in België, maar nog geen antwoord gehad.
Ik wil wel absoluut een 'deftige' piercingstudio waar ze weten waar ze mee bezig zijn, zeker omdat md's in België toch nog niet zo heel lang gezet worden.
Collega van me heeft trouwens haar nape (surface) laten zetten bij een juwelenwinkeltje in Leuven![]()
Daar heb ik ook wel al gaatjes laten schieten, maar voor een piercing zie je me daar niet hoor
Ach ja, dan maken we er wel een daguitstapje Amsterdam van
Diamante schreef:Hups doen dan ...
_Scarlet_ schreef:Dat is ook niet waar! Ik zei al eerder, het wordt afgeraden omdat je tong ervan kan opzwellen en da's pijnlijk, maar het MOET niet. Ik heb gewoon gedronken en had nergens last van. Andere mensen die ik ken hebben ook gewoon gedronken tijdens die 2 weken en hebben ook nergens last van gehad.
Anjatjeuh schreef:Oh nee, een surfacepiercing laten zetten in de Jenna, hoe komt ze erbij!Dan is het geen wonder dat die zo snel uitgegroeid is...
Maar is inderdaad wel zeker een goeie zaak en wij hebben er ook een daguitstap van gemaakt, is toch een mooie stad waar veel te doen is dus was wel eens leuk.
Jakary schreef:'t was idd in de Jenna, wel leuk voor gaatjes en zo, maar voor piercings ... brrrrrrrrr, het gedacht alleen al
Jakary schreef:Is het trouwens waar dat zo'n tongweb uiteindelijk toch uitgroeit of uitscheurt?
Heb al gelezen dat het ook moeilijk proper te houden is, die bolletjes.
stephanie09 schreef:wat is bioplast. ging even op de site kijken bij tongpiercings:):P