er is al een berichtje de deur uit gegaan dat ik bijna in slaap van op mijn werk, dat ik het leuk vond gisteren en dat ik hem ook leuk vind ! Kan nog niet geloven dat IK dat gestuurd heb !
Goed van je Ben benieuwd wat voor antwoord je gaat krijgen
savasan
Geplaatst: 21-09-09 13:29
Goed zo Wiebke! Nu hopen dat hij jou even leuk vind als jij hem.
Mijn weekend was... afwisselend. Mijn vriend heeft bij me gelogeerd, we hebben enorm veel lol gehad en ik kon even alles vergeten, Zondag vierde ik mijn verjaardag, maar ik vond het nou niet echt geweldig. Het was gezellig enzo, maar toch... ´s Avonds heb ik het meest stomme gevraagt aan mijn vriend wat je ook kan vragen, namelijk: 'wat vind je het lelijkste aan mij?' Ik weet het erg stom, maar soms ben ik gewoon té nieuwschierig. Zijn antwoord... Was ik het eigenlijk mee eens, maar om bevestiging te krijgen, dat doet pijn. Dat samen met het feit dat ik heb 1 à 2x per week zie in het weekend, wat ik eigenlijk helemaal niet aankan. Dat gaf mij enorm de neiging om weer te beginnen. Ik heb het idee dat alles zich opstapelt en er niets wordt opgelost. Maar ik heb het niet gedaan, daar ben ik behoorlijk trots op. Maar nu heb ik bij alles wat ik eet een schuldgevoel, en het idee dat ik er alleen maar dikker van word. Ik zit nu ook ziek thuis, voel me enorm kl.ote.
Ik voel me ook echt even ontzettend rot.. Had laatst éindelijk de moed bij elkaar geraapt om weer contact met iemand te zoeken, dat ging echt niet zo makkelijk voor mij maar heb het toch gedaan. Liep goed, en ik had haar nog gestuurd dat ik hoopte dat ik het niet weer voor niks deed en dat ze dan niet weer ineens niks meer van zich zou laten horen. En wat denk je? Ik krijg uit het niets hélemaal geen bericht meer terug.. en dat klinkt stom maar ik vind het zó klote.. want het gesprek was nog niet afgelopen..
Rebecca, je mag mij ook altijd PBen! Succes met leren... Ik ken het gedoe met de cijfers helaas maar al te goed, maareh vooral door blijven gaan
En dat is best wel heel erg banketstaaf van die persoon Robin_
Savasan , je moet echt niet overal een schuldgevoel bij hebben. hoor wie het zegt... Maar als je het toch eet, kun je er veel beter van proberen te genieten Wat was nou je verjaardagscadeautje?
bromfiets
Spannend wiebke! Enneh die herfststukken klinken onwijs leuk Lekker hea, met je handen bezig zijn?
En dat is idd het gevoel wat ik ook heel sterk krijg bij die vragen Kimmey, dat ik niet te vertrouwen ben. Terwijl ik eigenlijk best wel goed weet waar ik mee bezig ben.
Ik weet niet helemaal waar ik mee bezig ben. Eigenlijk zou het onwijs goed moeten gaan, maar maak vandaag echt alleen maar ruzie, heb de hele middag liggen slapen, en moet heel de tijd half huilen Maar wel een ontzettend stoer gaaf compliment gehad van mijn leraar Nederlands Dat ik echt onwijs goed kan schrijven, goede spanningsopbouw, dat het echt kunstig in elkaar zit. En dat ik het zeker op zou kunnen sturen naar een uitgeverij En of ik misschien eens een verhaal wil schrijven voor het GSG magazine
Ik kreeg laatst ook echt een super leuk complimentje, dat ik echt een ontzettende grappige meid was en dat ik het ook in de TV wereld best wel kon maken (en stiekem is dat mijn droom )
Kallandso
Geplaatst: 21-09-09 19:36
Ik heb dat nou ook, als ik me zo rot voel, schiet zeker school er gewoon bij in. Kan het dan echt niet in mijn hoofd opnemen, heb dan al veel te veel dingen... En zo had ik vorig jaar voor sommige vakken een gemiddelde van een 1...
Maareh Rebecca, probeer het anders morgenochtend nog eens door te lezen Dat werkte bij mij nog wel eens (Of rond een uur of 2 's nachts )
Kallandso
Geplaatst: 21-09-09 19:43
Je bent niet hopeloos, je doet hopeloos En dat betekend dat het nog kan veranderen
Ik kan je nou niet echt iets qua tips geven qua school, zit er zelf nog midden in. En eigenlijk is nog niet één schooljaar normaal bij mij gegaan...
Piaelfje: Nee, het is juist een uitlaatklepje om het hier op te kunnen schrijven. Ik kan heel slecht over mezelf en mijn gevoel praten, zeker tegen mensen die "dichtbij" staan. En hier kun je dan toch je verhaal kwijt op een beetje anonieme manier
Ik was ook zo onwijs trots Nu nog de kracht vinden om het helemaal goed af te schrijven en de moed om het op te sturen naar een uitgeverij
Piaelfje, nee het wordt juist minder. Als ik ander erover zie praten dan kan ik er wat mee afstand van nemen. Lijkt het wat verder bij mij vandaag te liggen en dan wordt de drang ook minder
PeePaardje, dat is echt een enorm compliment, leraren zeggen dat echt niet zomaar!
Mijn cadeau's... Ik heb een nieuw beeldscherm voor mijn computer gekregen, ik ga volgende week mijn skullcandy ophalen, en ik heb van mijn vriend de gehele SAW collectie gekregen. Hij heeft zich ook opgeoffert om ze met me te kijken, terwijl hij al flauwval neigingen krijgt bij een beetje bloed En voor de rest enorm veel geld omdat niemand wist wat te kopen.
Robin_ Ik zit dus ook ziek thuis, en ik vind het eigenlijk heerlijk!
Robin
Geplaatst: 21-09-09 20:29
Piaelfje : Ik vond het eerst ontzettend moeilijk, maar nu kan ik er eigenlijk makkelijk over praten. Zoals al eerder gezegd is het makkelijker om het hier neer te gooien dan bij iemand die heel dichtbij je staat.. Hier zijn mensen die allemaal hetzelfde meemaken of hebben meegemaakt, en ik heb hier echt onzettend veel goede raad gekregen en lieve woorden (Vooral van een persoon die ik hier nou niet meer zie..)
Aaah leuke cadeaus hoor!
Robin
Geplaatst: 21-09-09 20:44
Rebeccaa schreef:
Ik ga benelux next top model kijken, goed voor m'n ego *kucht.