Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
) Mijn traject zal nu nog ongeveer 2,5 jaar gaan duren geloof ik.
) maar die hebben ze dus tussen m'n kiezen gestopt. Gisteren ging het nog wel, maar vanochtend was het toch echt niet zo lekker meer. Gelukkig gedurende de dag ging het wel beter, maar omdat alles zo ontzettend strak op elkaar staat is het niet fijn. Eten is ook niet echt lekker, lasagna gaat nog het beste (slikken en vooral niet kauwen). Deed nog meer zeer als die stomme verstandskiezen eruit lijkt het wel
Volgens mij komt er bij mij ook een schroef in, maar a.s. do gaan ze een afdruk maken, dan zal ik het nog eens navragen.
Heb je filmpjes nog niet durven bekijken...
Filmpjes kun je gerust kijken hoor, zijn animatie's van een vriendelijke ogende dame.
Bokt is gewoon een heel erg groot forum, als ik iets op google zoek, kom ik vaak bij de 10 eerste hits bokt wel tegen, heel apart is dat. Prairy schreef:Ah, dan zal ik die nog eens kijken ja.
Ja, snap dat je dat idd steeds even uitlegt als het gat zo groot is! Wel goeie tip idd...
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, dat je niks met paarden hebtBokt is gewoon een heel erg groot forum, als ik iets op google zoek, kom ik vaak bij de 10 eerste hits bokt wel tegen, heel apart is dat.
Hebben jullie je gevoel wel terug?? 
MiiGurl schreef:Even een vraagje;
In Mei is het een jaar geleden dat ik geopereerd ben.
Maar mijn gevoel is nog steeds niet terug!Hebben jullie je gevoel wel terug??
Ze zijn er ook bij mij achter gekomen dat ik een stuk bot mis tussen twee kiezen... (later bleek dat dit in 2006 ookal op de foto te zien was.)
Nu gaat de kaakchirurg binnenkort kijken waar het missende stuk bot is gebleven
Mijn ortho kon namelijk met zijn 'haak' zo door mijn tandvlees prikken en er aan de andere kan weer uitkomen![]()