Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:Ik zou vooral niet aan de pijn denken. En nu nog naar stad rennen, en doen alsof je gewoon even gaat winkelen. Gewoon er niet aan denken dat je die piercing gaat laten zetten.
Het is zo gebeurd
mariellexxx schreef:Je bedoelt de septum?
Heb eigenlijk bij geen 1 van mijn piercings pijn gehad, mijn vriend was bij mijn septum en labret. Hij kan er niet tegen, ik wist dit, terwijl ik de naald van de septum in mijn neus kreeg, en mijn vriend naast mij stond begon hij te wankelen haha, dus ik met naald en al in mijn neus opgestaan (terwijl vrouwtje van de zaak de sierraden pakte) ik mijn vriend op de grond geholpen, glaasje water voor hem gehaald(mensen in de shop keken me wel raar aan haha)toen ben ik weer terug in de stoel gaan zitten, en kreeg het sierraad erin.
Red_Savage schreef:@mariellexxx: Ben zeer jaloers op je septumpiercing![]()
milo schreef:ik wil een tongpiercing maar ik ben echt te schijterig ervoor haha!!!
tragus ging prima, navel was hels, en de tong lijkt me echt vreselijk eng.
ik ben zo erg dat ik een cliënt op een werkplek van mij heb gezegd dat als zij er eentje zet ze maar aan mij moet vertellen hoe het was en dat ik daarna nog eens zou gaan denken eroverdat is nog eens een goede woonbegeleider
brrrr!!!.... ik weet nu niet goed wat ik aanmoet