Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleonoor schreef:PolosportJ, daar heb ik dus wel heel veel aan. Jammer dat ik nu weg moet, maar beloof vanavond eens tijd te maken voor het verhaal.
Er is wel degelijk verband tussen deze problemen en je ziet vaak deze tegelijkertijd optreden.
sronnie schreef:Als het werkt laat het dan even luid en duidelijk wetenMijn wervels staan nl. scheef waardoor mijn spieren constant zijn aangespannen, het zou dus wel het proberen waard zijn maar ben bang dat het niet gaat werken en mijn verzekering het niet gaat betalen
Eleonoor schreef:Wie van jullie heeft wel eens geprobeerd een heel streng suiker en zuivel vrije dieet te houden? En zo ja, wat waren de effecten?
Eleonoor schreef:Om de verschillende dingen goed uit elkaar te trekken (er zijn hier duidelijk verschillende klachten), wil ik van de fybro mensen horen wat hun klachten zijn. Heb je geen fybro, geef dan eerst aan wat dan wel de diagnose is en geef je klachten.
liesje23 schreef:Eleonoor schreef:Om de verschillende dingen goed uit elkaar te trekken (er zijn hier duidelijk verschillende klachten), wil ik van de fybro mensen horen wat hun klachten zijn. Heb je geen fybro, geef dan eerst aan wat dan wel de diagnose is en geef je klachten.
volgens mij heb ik wat gemistmaar wat ga je hiermee doen?
![]()
Ik ben vanochtend naar de fysio geweest, had alweer een tijdje last van mn nek en linkerschouder.
Mn schouder verloopt niet soepel in beweging, maakt haperingen, en mn spieren daaronder trillen![]()
Nu oefeningen en elke week fysio. Ben benieuwd.
Krijg er gewoon een dof/dood gevoel van wat naar mn hoofd trekt, dus vond het nu weleens tijd voor de fysio