Ik baal echt! Moet eigenlijk gaan douchen en spoelen, maar durf niet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Robijntjah schreef:Ja, ik had er eigenlijk ook wel op gehoopt dat het zowiezo minder zou bloeden enzo, maar het is nu weer door het verband heen gelekt
Ik baal echt! Moet eigenlijk gaan douchen en spoelen, maar durf niet
Douchen of spoelen valt mee. Mijn infectie was ongeveer 2 x 1 cm, spoelen was pijnloos. Ik moest alleen wel eerst het verbandje eruit zien te spoelen, die zat steeds vast
Maar ik heb het altijd wel zittend op een krukje gedaan, dat douchen en spoelen. Je weet maar nooit....
Best handig nu!
Robijntjah schreef:Ja, aangezien mijn moeder in een rolstoel zit, hebben wij een vaste stoel in de doucheBest handig nu!
Heb er vette gaasjes opgekregen van de PC, dus erin vastzitten is nu wel over als het goed is!
Spoelen deed eerst ook geen pijn, maar nu hij er gisteren zo aan heeft gezeten is het toch best gevoelig
Heb trouwens wel lekker op mijn beide zijdes geslapen vannacht

Robijntjah schreef:O![]()
Bedankt voor dat fijne vooruitzicht
Nou, ik ga mijn best doen!
Laat zo wel even wat weten

Robijntjah schreef:Ik leef nog
Het viel best wel mee, alleen is er nu nog een klein plekje open! Geen ontsteking, maar wel open! Gelukkig vet gaas meegekregen wat precies over allebei past
Gevoel is nu stukken beter dan voor de ingreep, toen waren ze nagenoeg gevoelloos. Zwemmen mag na ongeveer 6-8 weken toch?
Morgen ga ik bellen voor mijn operatiedatum.. erg spannend Robijntjah schreef:Ik heb volgens mij ook weer meer gevoel terug dan vorige keer!
Zwemmen mag idd pas na 6 weken!
De infectie is nu een gat geworden waardoor ik echt letterlijk naar binnen kan kijken! Flink gejankt toen ik dat zag... Godver, hoopte nu op een mooi litteken, kan ik naar fluiten! Zit nog een klein gaatje langs, waar nu de zooi uitkomt!
Het is nu nog veel mooier geworden. Als mijn vriend straks weer thuis is zal ik hem even vragen een close up van het "lelijke" stuk te maken.