Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Farjen schreef:Britt, ik was 25kg bij (zwangerschapsvergiftiging en al ontsluiting op 30w dus mocht niets meer + heel veel vocht).
De eerste week na de bevalling was ik al 15kg lichter![]()
Maar die overige 10kg plakken er nog steeds heel hardnekkig aan.. Ik geef geen bv meer, dus mag best wat strenger zijn. Maar het slaaptekort zal ook een grote rol meespelen + veel minder actief dan vroeger.
Ik ben ook nog maar een week geleden kunnen stoppen met de medicatie voor mijn bloeddruk, dus mijn hormonen zullen ook nog wel erg meespelen. Hopelijk helpt de diëtiste bij jou!
Redbutton, oh nee hier ligt ze heel comfortabel op haar rugLigt wel de hele dag door te trappelen maar rollen heeft ze geen zin in. Tummy time is leuk voor 10 seconden
![]()
Een speentje kan inderdaad een slaapassociatie zijn, hier heeft ze hem wel nog nodig om in slaap te vallen. Maar eens ze slaapt, spuwt ze hem uit en wilt ze hem niet meer (gelukkig!)
Ik heb een boek over slapen bij baby's en daarin zeggen ze ook dat je op 4 maanden moet beslissen: of speentje volledig weg of blijven verder gebruiken maar dan heb je de kans dat je er niet meer vanaf geraakt tot hun 2 jaar ofzo..
Ik ben aan het solliciteren voor een functie met 80% (dus 30-32u per week). Zo een extra dag thuis om boodschappen te doen, het huis op orde te krijgen, ... lijkt me heel fijn als ik weer ga werken.