Even een plaatje voor het idee.. Zo worden 3 muren en eentje wit waar Nijntje op komt.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gnome schreef:Ohhh Marlis eng zo'n stekker. Brrr goed hoor dat je er niet aan hebt gezeten!
Knap ook dat je nog steeds sport. Ik krijg al een harde buik van de honden uitlaten haha. Zie je inmiddels al iets van de baby?
Wel een spannende tijd inderdaad als je straks in je eentje in een nieuw huis zit. Voor hoe lang zou dat nodig zijn verwacht ie?
Gnome schreef:Heel leuk Nicje! Zat je gevoel toch goed haha. Hier de handdoek in de ring gegooid voor vandaag. Heel veel gedaan maar gaat me uiteraard niet snel genoeg. Vrees dat de kasten nog 2x in de lak moeten en 3 muren moeten nog 2x. Morgen krijgen we visite waar ik nu helemaal geen zin in heb... Wil het afmaken![]()
Even een plaatje voor het idee.. Zo worden 3 muren en eentje wit waar Nijntje op komt.
[ [url=m/F5vPYB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/if4XeZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marlis schreef:Oke ik ben weer bijgelezen en bijleespost is gemaakt haha.
Ik las elke x wel mee maar had elke x met drukte geen zin om te reageren via de telefoon.
Hier gaat het allemaal goed. Geen klachten en kan alles nog. Alleen met hardlopen continu het gevoel dat ik moet plassen haha. Maar loop toch nog mn 2x pw.
Vandaag weer is een ritje met de meiden gemaakt want ben het weekend bij m'n zus. Eindelijk een weekend vrij en dan is vriend altijd vrij dus die kan dan op de herder passen omdat die niet meer mee kan naar m'n zus.
[ [url=m/XZfjXk.jpg]Afbeelding[/url] ]
25 januari de sleutel van ons huis. En ons particuliere huurhuis het laminaat er al uit bijna overal, leven nu tot 28/29 januari op de ondervloer. De muur in de huiskamer ook weer wit gemaakt wat moet. Vriend lekker bezig geweest vandaag.
[ [url=m/amYrxV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vrijdag hebben wij de 20 weken echo en erna een afspraak om alles mee te krijgen ivm laatste afspraak daar. 13 februari afspraak bij de nieuwe verloskundige.
Wel nu al bericht dat nieuwe werk waar ik in maart begin nu al wil weten wat ik in september kan werken. Terwijl ik nog niet eens weet vanaf wanneer ik opvang heb en hoe te doen met ouderschapsverlof. Opvang is bezig met nieuwe locatie ivm uitbreiding en hopen deze maand hun plan bij de gemeente in te dienen.
En vriend is ook nog bezig met nieuwe baan want heen en weer blijven rijden voor hem echt geen doen (zonder file al meer dan drie uur op een dag). Toen zei hij dan slaap ik door de weeks wel bij m'n ouders. Ja leuk, ik in een nieuwe omgeving, nieuw huis, werken en drie honden. En ook nog een maand lange reistijd. Wordt wat haha. Kijk er niet naar uit.
En nu al beschikbaarheid september doorgeven.. ben ik niet gewend ook zo vroeg.
Had deze week weer nachtdiensten en mn laatste nachtdienst vond ik het opeens onwijs stinken in de keuken/huiskamer en maakte iets een tikkend geluid. Kwam bij stekker doos en stekker bij de gootsteen vandaan. Man o man wat een moeite moeten doen om de technische dienst er te krijgen maar dacht ga er zelf niet aanzitten straks sta ik onder stroom want er komt of kortsluiting of brand. Nou scheelde dus ook niet veel.
[ [url=m/UKEgQy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier nu 18+3 en voel nog steeds niks van de beeb. En ook geen baby buikje, alleen vetrol buik haha
Hier gaan we voor de kleine er is niet op vakantie ivm kopen van huis nu etc. Vriend kan wanneer die wil mijn motor pakken en weekendje weg ofzo, zitten vlakbij Duitsland straks. En ik wil wel graag met vriendin en zus na m'n verlof weekje Turkije, vriend zorgt dan voor hondjes en baby.
linda2008 schreef:Nicje, een meisje gefeliciteerd!! Leuke gender reveal![]()
Gnome, jeetje wat goed bezig! Leg de lat niet te hoog voor jezelfmooie grote kamer en de kleur vind ik ook mooi warm
Over het rijden; ik moest vanaf het begin stoppen omdat ik er extreem buikpijn van kreeg. Omdat mijn pony het hele jaar ziek is geweest en dus opnieuw opgepakt moest worden, was ik van plan om dat pas na haar en na mijn bevallingen te doen. Maar ik vind het toch te lang duren dus ik ga het volgende week proberen(hoop wel dat ze braaf is na zo lange tijd, anders houdt het helaas op).
Ik heb alleen nog maar 1 rijbroek die past
mriek1990 schreef:Oh ja! Voor de mamas hier die al een kleine hebben. (Of wie dan ook natuurlijk)
Hebben jullie nog een goede tip voor een kolf?
QueenE schreef:Hier ook vaak plassen, hoefde snachts normaal nooit nu wel altijd, ook snel het gevoel dat ik moet plassen maar vaak komt er dan niet eens heel veelEn ook sneller buiten adem maar dat schijnt ook logisch te zijn gezien een deel van je zuurstof direct naar de baby gaat