Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cemlys schreef:Ik heb een spiraal, maar ik merk nog duidelijk wanneer ik vocht vasthou, kan 1.5kg schelen. Had ik volgens mij met pil net zo
xingridx schreef:haha dat is hetzelfde als alleen wegen als je net goed naar de wc bent geweest, het scheelt allicht
Ik kreeg net een bestelling kleding binnen maar de helft kan terug omdat het veel te groot is. Hóe lekker is dat dan, superblij mee. Alhoewel wel irritant want de jurk die ik zondag aan wilde op het verjaardagsfeest van m'n dochter is dus ook veel te groot. Dus heb die nog maar in een maat kleiner besteld in de hoop dat die dan op tijd binnen is
Zertab schreef:Fijn is dat, kleding passen in je oude maat die te groot is!
Hier snap ik er weinig van. Weegschaal liegt niet, maar zou even zwaar zijn als vier jaar geleden, toen had ik maat XL. Zou je verwachten dat mijn kleding niet meer zou passen, heb nu namelijk maat M.
Past allemaal nog. Dus waar het hem in zit, ik weet het niet...
Zertab schreef:Helaas werkt het niet zo dat als je je gezonde gewicht bereikt dat je erop blijft. Ik was op mijn streef gewicht, en langzaam kwamen de grammen er weer aan. Het is en blijft hard werken om op gewicht te blijven. Is mijn ervaring.
Cemlys schreef:Zertab schreef:Helaas werkt het niet zo dat als je je gezonde gewicht bereikt dat je erop blijft. Ik was op mijn streef gewicht, en langzaam kwamen de grammen er weer aan. Het is en blijft hard werken om op gewicht te blijven. Is mijn ervaring.
Ik doelde meer op het blijven afvallen. Je kunt niet weer in je oude gewoontes hervallen, anders weeg je zo weer je oude gewicht