Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Het spul is niet dikker dan limonadesiroop, nou, probeer dat maar eens gelijkmatig te verdelen in de mond van je huilende kind.                                                         
 (tepels indrukken en even vasthouden) En verder inderdaad uitzingen en evt hydrofielen in een bh s nachts, dat kan wat meer hebben dan de normale zoogcompressen                                                         Swah schreef:Wat kan je doen tegen dat doorlekken? Baby slaapt sinds kort meestal langer in de nacht maar dan is alles zeiknat. Compressen (wasbare met goede absorptie) helpen echt niet. Hij krijgt het vervolgens prima weggetrokken hoor, dat is geen probleem. Uitzitten tot het afgestemd is?

Swah schreef:Wat kan je doen tegen dat doorlekken? Baby slaapt sinds kort meestal langer in de nacht maar dan is alles zeiknat. Compressen (wasbare met goede absorptie) helpen echt niet. Hij krijgt het vervolgens prima weggetrokken hoor, dat is geen probleem. Uitzitten tot het afgestemd is?

Ik voldoe aan alle criteria, behalve dus de BV. Dat mijn ogen al bijna 10 jaar stabiel zijn, ondanks drie zwangerschappen en vrij lang BV doet er blijkbaar niet toe  

neline11 schreef:Swah schreef:Wat kan je doen tegen dat doorlekken? Baby slaapt sinds kort meestal langer in de nacht maar dan is alles zeiknat. Compressen (wasbare met goede absorptie) helpen echt niet. Hij krijgt het vervolgens prima weggetrokken hoor, dat is geen probleem. Uitzitten tot het afgestemd is?
Ik heb 's nachts een elastische voedingsbh aan met daarin een pamper![]()
Die been elastieken trek ik eraf en dan blijft er een rechte lap over, die super absorberend is.
Niet het meest sexy, maar heb het helaas wel echt nodig. Mijn kleine slaapt al ruim 2 maanden door, maar het is nog steeds niet afgestemd. Betwijfel dus of dat nog gaat gebeuren.
 ik word iedere ochtend wakker met 2 bakstenen en kan dan alleen nog op mijn rug liggen omdat andere houdingen gewoon heel oncomfortabel of pijnlijk zijn. 
 Nou ja ritme kan ook zo weer anders zijn.