Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Swah schreef:Wat kan je doen tegen dat doorlekken? Baby slaapt sinds kort meestal langer in de nacht maar dan is alles zeiknat. Compressen (wasbare met goede absorptie) helpen echt niet. Hij krijgt het vervolgens prima weggetrokken hoor, dat is geen probleem. Uitzitten tot het afgestemd is?
Swah schreef:Wat kan je doen tegen dat doorlekken? Baby slaapt sinds kort meestal langer in de nacht maar dan is alles zeiknat. Compressen (wasbare met goede absorptie) helpen echt niet. Hij krijgt het vervolgens prima weggetrokken hoor, dat is geen probleem. Uitzitten tot het afgestemd is?
neline11 schreef:Swah schreef:Wat kan je doen tegen dat doorlekken? Baby slaapt sinds kort meestal langer in de nacht maar dan is alles zeiknat. Compressen (wasbare met goede absorptie) helpen echt niet. Hij krijgt het vervolgens prima weggetrokken hoor, dat is geen probleem. Uitzitten tot het afgestemd is?
Ik heb 's nachts een elastische voedingsbh aan met daarin een pamper![]()
Die been elastieken trek ik eraf en dan blijft er een rechte lap over, die super absorberend is.
Niet het meest sexy, maar heb het helaas wel echt nodig. Mijn kleine slaapt al ruim 2 maanden door, maar het is nog steeds niet afgestemd. Betwijfel dus of dat nog gaat gebeuren.