Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleeke schreef:sureido schreef:Ik heb inmiddels nog steeds nergens last van. Alleen de arm voel ik nu een beetje maar ik lig er momenteel wel gewoon op.
Ik heb vannacht wel raar geslapen. Kan het niet echt uitleggen, best vaak wakker geweest en dan liggen draaien.Maar of dat daar mee te maken heeft weet ik niet.
Vast wel. Dat hoor ik van heel veel mensen. zweterig , onrustig, warm etc etc
Ik ook. m'n man ook.
Dagje vaag in het hoofd, beetje snel buiten adem , niet helemaal lekker.
En nu ( zondag gehad) weer helemaal de oude
MarliesV schreef:Dito hier, mondkapje moest af tijdens het wachten.
Telefoon gebruik toegestaan maar geen foto's maken of filmen.
Gek Morrie dat het bij jullie zo afwijkt!
Morrie schreef:MarliesV schreef:Dito hier, mondkapje moest af tijdens het wachten.
Telefoon gebruik toegestaan maar geen foto's maken of filmen.
Gek Morrie dat het bij jullie zo afwijkt!
Nogmaals: ik word gewoon bij de huisarts geprikt en niet bij een GGD prikstraat. Mijn man is daar wel geprikt en ging na 5 minuten wachten gewoon weg. Zei niemand wat van.
ingedebruijn schreef:Klinkt als een amateuristisch zooitje zeg. 2 tot 3 maanden wachten is echt absurt
Morrie schreef:ingedebruijn schreef:Klinkt als een amateuristisch zooitje zeg. 2 tot 3 maanden wachten is echt absurt
De eerste prik was half april en die staat pas sinds een paar dagen bij mijnvaccinaties.nl (ofzo).
Op het ROC. waar ik werkte blonk de afdeling zorg&welzijn ook niet bepaald uit in ict vaardigheden dus het verbaast mij niks
lenaa_tje schreef:Mijn vader had het er wel direct in staan bij de huisarts. Dus het kan blijkbaar wel