Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Napie schreef:Als je kokhalst zitten ze goed en bij de neusswab moet je janken. Ik hoop dat hij negatief is voor je. Ik mis echt mijn partner nu terwijl mij samen in huis wonen. Ik heb gewoon een knuffel nodig
Celine_Famke schreef:Mijn broer heeft nu hoofdpijn, keelpijn, voelt zich slapjes en vol. Zware verkoudheid. Wilde zich ook laten testen, maar hij kan letterlijk nergens terecht.. Dat is ook erg eigenlijk. Gelukkig heeft hij de mogelijkheid zichzelf goed in isolatie te houden.
Rais schreef:Ik volg hier al even.
Zondag begonnen m'n klachten, meteen test aangevraagd. Ben dinsdag getest.
Gister gehoord dat m'n test positief was. Ondanks dat ik er al vanuit ging is het toch wel even alsof de grond onder je verdwijnt.
Mochten er mensen met vragen zijn, kunnen jullie die aan me stellen (mag hier of via PB).
Tilmar schreef:Mijn moeder van 78 (met ernstige ziekte) is vanmorgen positief getest.
En ik heb woensdag met haar gewinkeld, ze had toen nog nergens last van.
Heel spannend hoe dit verder gaat lopen, en mijn arme vader.. En ik kan natuurlijk niet helpen, want ik zit zelf in quarantaine.
Overigens niks gehoord van contact onderzoek.
We hebben op een terrasje geluncht, daar moet het toch ook doorgegeven?
Gelukkig heb ik behoorlijk goed afstand gehouden en waren we vooral buiten. Dus maar duimen dat ik het niet heb.
Tilmar schreef:Mijn moeder van 78 (met ernstige ziekte) is vanmorgen positief getest.
En ik heb woensdag met haar gewinkeld, ze had toen nog nergens last van.
Heel spannend hoe dit verder gaat lopen, en mijn arme vader.. En ik kan natuurlijk niet helpen, want ik zit zelf in quarantaine.
Overigens niks gehoord van contact onderzoek.
We hebben op een terrasje geluncht, daar moet het toch ook doorgegeven?
Gelukkig heb ik behoorlijk goed afstand gehouden en waren we vooral buiten. Dus maar duimen dat ik het niet heb.