Mjwb , de tonijnsalade voor 2 pitabroodjes:
- 1 blikje tonijn in water (in olie is lekkerder, maar in water verstandiger)
- 7 gram kokosrasp
- 1/2 gesnipperde rode peper
- 1 gesnipperde rode ui
- 15 gram mayonaise (kan ook vast met yogonaise of fritessaus ivm kcal)
- peper en zout
Alles door elkaar mengen. In nog niet afgebakken pitabroodjes stoppen en dan 3 minuten in de oven.
Vervelend van je studie

Travel_me, kan me ook niet zo druk maken om het wandelen hoor. Maar is wel jammer dat het gelijk op de eerste dag is dat ik weer wat motivatie heb

Ik vind zelf ook komkommer of paprika heerlijk in heksenkaas. Of wortels in hummus. Ik haal dat vaak nog wel eens op zaterdagavond als snack. AH heeft zelfs grote 600 gram bakken waarin wortel, komkommer en paprika al gesneden zit.
Twilight, knap bedacht dat lijstje! Lijkt me heel fijn om de balken dan groen te zien worden. Succes met er ook aan houden

Marlinde, 40 uur werken bevalt erg goed. Het is heel erg druk, dan is het erg fijn om 40 uur te hebben om mijn werk in gedaan te krijgen

En je kan natuurlijk ook heel prima zoveel mogelijk vegan eten en op momenten dat je echt zin hebt in iets niet vegans, dan daar gewoon lekker van genieten.
Mara, ik heb echt heel lang echt heel netjes gedaan met mijn eten. Wel eens in weekend uitgebreid genieten, maar daarna altijd weer opgepakt. Maar sinds oktober struggle ik af en toe mentaal wat met stress, op die momenten kan ik het echt niet volhouden. En dan is de hele situatie rondom corona een hele grote trigger voor stress. Ik weet gelukkig wel steeds beter hoe ik ermee om moet gaan, maar dan gaat het natuurlijk alsnog met dalen en pieken.
Goed dat je naar je lichaam luistert en een extra rustdag pakt! En wijn en hapjes zijn een heeeeeel goed vooruitzicht voor de vrijdagavond.
----------------
Mijn lijstje van gisteren was ook weer wat laag, gisteravond geen snack meer gehad. We wilden eigenlijk langs de ijssalon, maar toen we er weer aan dachten was die al dicht. Extra ruimte voor taart en wijn dit weekend..
Gisteren:
T: 3 rijstwafels met chocola
L: skyr vanille, whey crispy, cruesli chocola
T: druiven, 2 gekookte eieren
A: pangalicious, bloemkool met geraspte kaas, aardappelbolletjes uit de airfryer met mayonaise
Totaal 1.468 kcal
Vandaag is mijn eten van overdag weer standaard. Vind dat toch wel het fijnste als het gewoon elke dag grotendeels hetzelfde is. Scheelt er over nadenken en twijfelen, waardoor ik sneller wat anders neem wat geen verstandige keuze is.
Vanavond heb ik groenten uit de oven met geitenkaas