Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kosje4 schreef:Newallure schreef:Ken ik niet.... gebruik de samsung health app, maar weeg het ook wel na. Gewoon hoeveel weegt mijn botherham en plakje kaas enzo zo dat ik weet wat ik invoer ook klopt qua portie. Krijg de nijging jou dag effe via mijn app na te rekenen....
Ben wel benieuwd eigelijk idd
san4nie schreef:Ikzelf zou zeggen, meer avondeten en wat meer brood, plus nog een stuk fruit. Maar ik heb er niet echt verstand van, er zijn vast mensen die je gerichter advies kunnen geven. Zou bijvoorbeeld aardappels of rijst er bij nemen en meer groente.
Ik snap nu jullie verhalen van een paar dagen terug over maandelijkse feestjes die niet helpen. Normaal slik ik altijd heel lang de pil door. Maar vanavond eten we dus patat.
Kosje4 schreef:san4nie schreef:Ikzelf zou zeggen, meer avondeten en wat meer brood, plus nog een stuk fruit. Maar ik heb er niet echt verstand van, er zijn vast mensen die je gerichter advies kunnen geven. Zou bijvoorbeeld aardappels of rijst er bij nemen en meer groente.
Ik snap nu jullie verhalen van een paar dagen terug over maandelijkse feestjes die niet helpen. Normaal slik ik altijd heel lang de pil door. Maar vanavond eten we dus patat.
Ik dacht juist dat aardapel een dikmakers zijn die eet ik heel weinig
Rijst gerechten eten we wel gwn
De pil slik ik al heel lang door is dat erg dan?
Es_ther schreef:Hoe ziet je eet schema er ongeveer uit dan?
Kosje4 schreef:Maar als ik zo eet hoe kan dat die vetlaag over me buik niet weggaat en er geen kilo vanaf gaat
Is dat gwn geduld of
Kosje4 schreef:De pil slik ik al heel lang door is dat erg dan?
SandravdB schreef:Kritische vraag, je zit op een zeer gezond bmi, zelfs niet op 25 maar eronder, waarom wil je dan zo graag snel nog wat eraf. Is het gezond voor je lichaam zoals je bezig bent? Wil niet kwetsend zijn maar hoop niet dat je problemen krijgt door zo weinig te eten en met gezond gewicht nog kilo's eraf te willen hebben.
SandravdB schreef:Kritische vraag, je zit op een zeer gezond bmi, zelfs niet op 25 maar eronder, waarom wil je dan zo graag snel nog wat eraf. Is het gezond voor je lichaam zoals je bezig bent? Wil niet kwetsend zijn maar hoop niet dat je problemen krijgt door zo weinig te eten en met gezond gewicht nog kilo's eraf te willen hebben.