Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Al gewend aan je nieuwe schema?
57.5kg uiteindelijk en dat lukte vrij makkelijk. Maar goed, alsnog blij met 2 reps @60kg, want ik bleef al heel lang steken op een 1RM van 57.5
Misschien dat bench ooit nog wat wordt. Deadlifts 150 geprobeerd als 3RM, en ook net niet gehaald op de 3e rep. Uiteindelijk 145 als nieuwe 3RM, ook blij mee want m'n PB op wedstrijd was 142.5
Dus al met al best tevreden. Over 7.5 week heb ik wedstrijd.
M'n vriend klaagde al dat de shorts die hij maandagavond aan had te strak waren om mij goed te kunnen spotten met squats, hij was ook bang dat ie eruit zou scheuren
Hij is 1.94m en ik 1.64m dus hij moet ook vrij diep haha.

Nu geen last meer?
Wtf
Hopelijk gaat het je wat opleveren.
). Ik kan alleen nog maar dromen van die gewichten. 
Vervelend dat de squat nog niet helemaal goed voelt, ik weet hoe vervelend (en een beetje eng) dat kan zijn. Ik ben blij dat ik met de Adidas Powerlift vrijwel direct van mijn klachten af ben geholpen. Hopelijk kan je snel weer aan de slag!
. Nu werd ik gister weer gebeld dat het ook mogelijk ook nog iets anders kan zijn. Over 2 weken mag ik weer daar heen en gaat ze samen met de fysio/manueeltherapeut kijken om iets anders uit te sluiten. 
Ik sport zelf altijd met een vast schema. De afgelopen maanden vooral Candito Linear Program en dan de Strength/Control versie (online te vinden). Nu heb ik een gepersonaliseerd schema, vier dagen full body met de focus op powerlifting, daarnaast doe ik dan nog twee keer kickboksen.
Ik duim voor je dat het meevalt.
Nou ja, ik klaag niet. M'n vriend is fysio en die zei gisteravond "Ja kun je niks aan doen, gaat vanzelf weer over" en toen vond ik dat nog heel onbehulpzaam maar nu is het dus over 
Zeker na 19 weken.
Ik kwam er laatst ook tijdens sporten achter dat ik een flink gat op een niet heel charmante plek had. Maar gelukkig, zwart ondergoed aan onder een zwarte legging, dus door gesport, om mezelf gelachen en thuis is de legging gelijk de prullenbak ingegaan.
Al wist ik het al wel. Ben zo benieuwd hoe je wedstrijd binnenkort gaat!
Ik duim met je mee!
Liefst specifiek barbell/powerlifting/krachttraining gericht, maar hoeft niet per se. Het mag ook wel iets verder weg, ik zal toch iets minder trainen daar dus dan kan ik wel iets langer rijden ervoor. 

Eulogy schreef:Oh ja, ik heb toch besloten naar Nederland te gaan binnenkort, van 18-31 juli. Kent er iemand hier fijne niet-commerciële sportscholen in Gelderland/omgeving Apeldoorn?Liefst specifiek barbell/powerlifting/krachttraining gericht, maar hoeft niet per se. Het mag ook wel iets verder weg, ik zal toch iets minder trainen daar dus dan kan ik wel iets langer rijden ervoor.
Maar... is wel echt een stuk verder haha maar je bent in mijn sportschool natuurlijk altijd welkom
Eulogy schreef:Oh ja, ik heb toch besloten naar Nederland te gaan binnenkort, van 18-31 juli. Kent er iemand hier fijne niet-commerciële sportscholen in Gelderland/omgeving Apeldoorn?Liefst specifiek barbell/powerlifting/krachttraining gericht, maar hoeft niet per se. Het mag ook wel iets verder weg, ik zal toch iets minder trainen daar dus dan kan ik wel iets langer rijden ervoor.
Zelf nooit de stap gezet om meer te gaan doen met krachttraining omdat ik wielrende, maar nu daar alweer een tijd de klad in is gekomen en ik serieus moet afvallen (al mee bezig), heb ik binnenkort een gesprek bij een crossfit gym. Ik wil er volle bak voor gaan en het heeft me ook altijd getrokken, krachttraining.
Als het een wat meer hechtere club is dan zijn ze vaak juist erg open en meedenkend.
Volgens mij reageert iedereen er anders op.
Hoe is het met je enkel?