Ook ik moest aan je denken... Hoe gaat het met je?
quera
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-19 11:26
Donderdag na de chemo was ik heel moe dus direct naar bed gegaan. Vrijdag met een vriend en oud collega wat wezen drinken. En zaterdag 2 verjaardagen gehad.
Merk dat dat best veel is. Donderdag kuur 6 en dan even een weekje rust van de chemo.
Ja, ik denk ook veel aan je Quera, en dacht het zal onderhand best wel pittig worden met vermoeidheid en zo. Wanneer gaan ze kijken of en zo ja wat de kuren hebben gedaan? 2 Verjaardagen is inderdaad wel veel. Pffff Fijn na donderdag een weekje rust! Hopelijk kun je deze week ook wat uitrusten. Lijkt me erg lastig met twee kleine kinderen en je bent nog aan het ontzwangeren. Heel heel veel allemaal tegelijk! Knuffel.
quera
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-19 20:04
Ik moet volgende week onder de scan. En dan die week erop uitslag
Spannend! Ik duim ook voor je. Geniet van het prachtige weer, het is zo heerlijk buiten
dito
Geplaatst: 26-02-19 11:54
quera schreef:
Ik moet volgende week onder de scan. En dan die week erop uitslag
lijkt me erg spannend...niet wetend wat je kan verwachten. Ik hoop voor je dat de chemo zijn werk heeft gedaan! Balen dat je zo moe was, kan me voorstelen dat je graag dat soort dingen wilt doen en dat je baalt dat je lichaam niet mee werkt dan. Genet lekker even van het mooie weer!