Shaggy09 schreef:Hoelang gaan jullie niet in de zon na botox? Ik ben niet van plan om te gaan zonnebanken maar heb wel wat festivals gepland daar kan de zon ook soms fel schijnen.
Paar uurtjes.
Volgende dag is dus al geen probleem meer.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desi_2409 schreef:" Waar ga jij heen ? En welke behandelaar ?"
Ik ga naar https://www.betanclinics.nl/ is een arts die voor zichzelf werkt.
Ik vind het een prettige man. Ik vroeg hem of het wat zou zijn als ik mijn lippen op zou vullen. Hij zei ik zou dat niet doen enkel het verlies, dus minimaal. Het is volgens hem enkel mooi als je lippen naar buiten "krullen" . Hij geeft naar mijn gevoel echt eerlijk advies over wat wel en niet te doen
hahahatsjoe schreef:Desi_2409 schreef:Het is inderdaad maar 1 arts, hij werkt voor zichzelf
Dan vraag ik me toch af wie ik aan de telefoon heb gehad.
Puppetje schreef:Ik heb een second opinion gehad voor een ooglidcorrectie.
De arts gaf aan dat hij ook een wenkbrauwlift adviseert, maar begrijpt dat ik dit niet wil. Hij wil nu een sneetje maken boven mijn linker wenkbrauw om deze iets te liften zodat mijn gezicht iets meer symmetrie krijgt. Dit in combinatie met een ooglidcorrectie. Hij denkt dat ik daar ongeveer 10 jaar plezier van heb.
Ik ga dit wel laten doen na de zomer. Dan kan ik nu nog lekker in de zon zitten.
Popstra schreef:Als je ogen diep liggen en je oogleden op jonge leeftijd al op het oog liggen dan heeft enkel een ooglid correctie weinig nut.
Er is dan ook niet veel ruimte tussen oog en wenkbrouw.
Ik zou dan persoonlijk voor een wenkbrouw lift gaan voor die openere blik.
c_alsemgeest schreef:Bokkers die er heen gaan zeggen 1 arts, op de site staat duidelijk 1 cosmetisch arts...
Waarom zou je het niet geloven vraag ik mij dan af
Waarschijnlijk heb je de assistente aan de lijn gehad?
Puppetje schreef:Ik heb een second opinion gehad voor een ooglidcorrectie.
De arts gaf aan dat hij ook een wenkbrauwlift adviseert, maar begrijpt dat ik dit niet wil. Hij wil nu een sneetje maken boven mijn linker wenkbrauw om deze iets te liften zodat mijn gezicht iets meer symmetrie krijgt. Dit in combinatie met een ooglidcorrectie. Hij denkt dat ik daar ongeveer 10 jaar plezier van heb.
Ik ga dit wel laten doen na de zomer. Dan kan ik nu nog lekker in de zon zitten.
Nikki_ schreef:Ik heb aanstaande donderdag een afspraak bij Ivy Clinics voor botox ivm knarsen tanden. Ben erg benieuwd of ik verschil ga merken kwa spierspanning en nek/hoofdpijn. Hier iemand ervaring mee? Ik blijf ondertussen wel de oefeningen van de fysio doen en hoop dat het elkaar zo versterkt.. spannend!