[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 14:50

Ik heb voor het eerst een heel stuk van mijn haar laten afknippen. *\o/* *\o/* (normaal deed ik alleen de puntjes etc.)

Afbeelding

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 17:15

Staat je veel vlotter Zo!

Mondy

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 18:18

Mooi hoor ! Je krijgt er meteen een andere uitstraling van

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 20:48

Dankje! :D Wel wennen is het, maar ben er erg blij mee.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 16:58

Prachtig Nozidia! <3 Staat je echt heel erg mooi.

Foto van de voorkant volgt binnenkort dames. We zijn gisteren getrouwd en zijn nu aan het inpakken voor onze huwelijksreis :)

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 18:02

Frummels schreef:

Foto van de voorkant volgt binnenkort dames. We zijn gisteren getrouwd en zijn nu aan het inpakken voor onze huwelijksreis :)

Whaaaaaa, gefeliciteerd !!!! *\o/*

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 21:19

Frummels schreef:

Dankjewel! Gefeliciteerd met je huwelijk. :D <3 <3

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 23:38

Gefeliciteerd Frum!!! Jullie gaan ook naar Indonesië, toch? Wij zijn er een maand geleden op huwelijksreis geweest en dat was heerlijk <3 Ben trouwen ook erg benieuwd naar hoe je er uitzag op je bruiloft :D

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 11:36

Gefeliciteerd :)

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 14:10

Kom ook even binnen vallen. Mijn verf was te donker uitgevallen en kon er niet aan wennen. Toen maar Color remover geprobeerd van Kruidvat. Wat stinkt dat spul zeg :r

Maar toch verrast! Blij met de uitkomst en was echt heel donkerbruin.
Afbeelding

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 12:58

Ik was jullie kwijt! |(

Ben mn haar aan t verven maar mn blondeer was ineens op. Blijkbaar is mn haar dan toch ineens heel hard gegroeid :+

Afbeelding

Alles wat nu licht van kleur is wordt nu blond en dan komt er zo nog een mengeling van paars en roze overheen. Hoop echt dat het een beetje okay eruit ziet. Was al expres bij mn punten begonnen omdat die dood zijn dus lastiger pakken. Fingers crossed :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 13:37

Ik heb geen foto van de knal-paarse punten hahaha! :+
De donkerpaars was gewoon de zelfde kleur als de vorige foto. Voor de volgende keer ga ik wel andere paars proberen die hopelijk wat paarser is :j

Gefeliciteerd Frummels! Ik ben erg benieuwd hoe je er uit zag en wat je met je haar hebt gedaan, was het lang genoeg voor wat je wilde?

Nozidia wat staat dat kortere je goed!! Ik vind het echt een hele mooie lengte zo bij je gezicht passen!

Tylando wat was je voor-kleur? En is met de color-remover alles eruit gegaan/ je haar echt gestript? Deze kleur oogt wel heel natuurlijk, mooi kleurtje wel! :j

Ik ben benieuwd hoe het gaat worden Pepperrr, ik vind dat zelf blonderen altijd zo eng/ spannend! Knap dat je dat aandurft haha!

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 17:14

Mijn haar was echt donkerbruin geverfd en zelf heb ik van nature lichtbruin haar.
Je ziet wel de highlights er nog in maar die verwijderd de remover niet schijnt.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 17:38

Welke shampoo/conditioner/haarmasker gebruiken jullie voor gekleurd haar?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 19:46

De EVO Ritual Salvation lijn en/of Living Proof Restore lijn. En van EVO de Mane Attention Protein treatment.

Deze producten zijn allemaal SLS-, parabenen- en sulfaatvrij.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 08:00

Tadaaa!
Afbeelding

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 15:31

Ziet er tof uit Pepper!

Ik ben ook alweer na aan het denken over m'n volgende kleurtje... Kom van donkerrood af, vervolgens naar fel rood, en op dit moment rose-gold. Maar wil weer wat anders nu het wat kouder wordt! Maar weet niet zo goed wat. Was aan het denken aan paars, misschien turquoise of zelfs donkerblauw... Wat denken jullie?

Nu dus dit (stomme foto dus ff geblurred haha)
Afbeelding

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 15:44

Zo te zien heb je een best lichte huid. Dan zou ik paars (lichtpaars) of turqoise doen. Donkerblauw steekt misschien te erg af ben ik bang.. Hoe je het nu hebt vind ik ook erg mooi! :j

Daarom ben ik blij met mijn iets donkere kleurtje, ik kan echt elke kleur hebben :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 16:06

Hoevaak wassen jullie je haren in de week?
Ik was het normaal 3x per week, maar merk dat mijn haar steeds vaker sneller vet word, om de dag al!
Ik moet wassen met Eucerin Ph5 milde shampoo, vanwege allergie.... Maar ook zit ik momenteel naar de Vichy ultrashooting te kijken.

Mijn hoofd jeukt heel snel, en ook korstjes die dan helaas weer open gekrabt worden!
Ook na het paardrijden, onwijs jeuk nadat ik mijn cap op heb gehad, heb dan wel natuurlijk wat gezweet...

Iemand toevallig tips oid?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 16:35

Hoe vaker je het wast, hoe sneller het vet wordt. Minder wassen is altijd beter, maar dan moet je even door de zure appel heen bijten en inderdaad soms met vet haar rondlopen. Maar alleen zo kan je je haar gewoon laten worden aan minder wassen. Ik was mijn haar 1 à 2 keer per week (1 dag wel, 3 dagen niet) en de laatste dag is het altijd vet, maar dan overbrug ik met droogshampoo. Een goede droogshampoo kan wonderen doen, bv. die van Batiste zijn bijzonder goed.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 16:36

Ik waste het twee keer in dr week, soms 1. Merk nu dat het ineens ook erg snel vet wordt.. had eigenlijk het wassen voor morgen avond gepland maar ga vanavond denk ik al

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 16:39

Ik had zondag gewassen, gister was het al met wakker worden wat vettig, maar nu ook nog. Dat ik me er ook gewoon vies bij voel zeg maar! Misschien is droogshampoo tussendoor ook wel gebruiken een optie, alleen denk ik dan weer aan de jeuk en kortstjes/wondjes, gaan die er dan erop voorruit? Blijkbaar heb ik een hele gevoelige hoofdhuid.. :+

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 17:18

Pepperrr schreef:
Zo te zien heb je een best lichte huid. Dan zou ik paars (lichtpaars) of turqoise doen. Donkerblauw steekt misschien te erg af ben ik bang.. Hoe je het nu hebt vind ik ook erg mooi! :j

Daarom ben ik blij met mijn iets donkere kleurtje, ik kan echt elke kleur hebben :D

Thanks! Ja wilde een beetje van warme kleuren wegblijven omdat ik dat zo lang al heb, dus (licht)paars of turquoise kan wel. Turquoise heb ik al eens gehad dus dat durf ik ook wel :D.

Over haren wassen, ik was het 1x, soms 2x per week (beetje afhankelijk of ik belangrijke dingen heb). Probeer 1x per week aan te houden, in combinatie met droogshampoo (Batiste ftw <3). Ik kom van elke dag haren wassen af en haar wat de volgende dag alweer super vet was, en ik merk dat m'n haar het hier zo veel beter op doet! Het is echt even door de zure appel heen bijten die eerste paar weken, maar nu wordt m'n haar pas een beetje 'vettig' op dag 3 a 4, en dan gebruik ik droogshampoo en dan zie je er niks van. Dag 6 en 7 meestal ook staart in, helpt ook goed :j

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 17:36

Ik ga eens kijken! Bij etos is het 1+1 zag ik. Zag ook dat action het zelfs voor 2.99 heeft?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 18:51

Heb bij de action de batiste droogshampoo meegenomen. Leuke prijs 2.99 om te proberen! Anders was etos 1+1