[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 22:02

Bizzybijtje schreef:
snorremans schreef:

Zo lang ik adem, hoop ik.

Inderdaad misschien wat moeilijk leesbaar maar bewust voor gekozen. Vond dit lettertype persoonlijk het mooiste erbij passen :)

Na een lange dag las ik: "Zo lang ik adem" hoop ik. Als in dat je niet zeker wist :))
Maar heel netjes gezet, tof!! Bijzonder lettertype, juist mooi dat het echt voor jezelf is zo. Vind dat mooier dan de meeste tekst-tatoeages.

Hier nog een :') :+

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 00:31

rainbow8 schreef:
Nog 2 weken en dan komt dit op m'n rechter bovenarm..
[ [url=m/6Amh01.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kan haast niet wachten..

Ben benieuwd naar het resultaat! Heel veel succes alvast, ziet er aardig groot uit! :D

Tova

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 06:37

Gister middag door Micheal van ArtCaslte mijn 1e tattoo op mijn rug laten zetten *\o/*
Wist niet zo goed wat ik kon verwachten kwa pijn, over de wervels was even naar maar prima uit te houden, en bij het schaduwen vielen mijn ogen dicht :') Maar o, wat ben ik er blij mee :D

Ik zal vanmiddag een foto uploaden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:23

Steeph schreef:
Bizzybijtje schreef:

Na een lange dag las ik: "Zo lang ik adem" hoop ik. Als in dat je niet zeker wist :))
Maar heel netjes gezet, tof!! Bijzonder lettertype, juist mooi dat het echt voor jezelf is zo. Vind dat mooier dan de meeste tekst-tatoeages.

Hier nog een :') :+

HAhahaha dat dacht ik ook _O-
Mooie zin though :j

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:27

Ik mag over 10 dagen weer... ik ga het Chinese woord voor hond laten zetten op mijn pols... en ik weet zeker dat het hond betekent... heb het teken aan de plaatselijke Chinees laten zien en gezegd "Wat staat hier?" :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:30

Banjer schreef:
Ik mag over 10 dagen weer... ik ga het Chinese woord voor hond laten zetten op mijn pols... en ik weet zeker dat het hond betekent... heb het teken aan de plaatselijke Chinees laten zien en gezegd "Wat staat hier?" :D

:’) Net of je dat ging bestellen

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:31

Mijn moeder en ik gaan maandag, maar ben er nog niet echt mee bezig. Leek eerst nog ver weg en nu schiet het opeens wel op.

Mijn zoon heeft het geboortejaar van mijn broer in romeinse cijfers op zijn onderarm laten zetten, net onder zijn elleboog. Ik twijfel nog een heel klein beetje of ik hem zo doe of an de zijkant van mn onderarm.
Wil eigenlijk nog een mooie zin ( later dan ), maar kan nergens op komen. Heb ook al duizenden teksten gelezen, maar ik heb 0,0 fantasie. Dan moet er wel een mooie plek vrij zijn.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:31

Banjer schreef:

Gebakken hond? :Y)

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:56

Het is inderdaad wel een beetje ironisch, omdat juist honden in China niet erg geliefd zijn en zelfs gegeten worden. Je bent hier wel bewust van? ;)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 14:16

Ja, daar ben ik me van bewust. Maar ik heb meer Chinese tekens op mijn lichaam (rat, paard), dus hond past mooi in die stijl erbij. :)

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 16:36

Hierbij de foto's van mijn tattoo, hij was net gezet vandaar dat hij nog rood is.Afbeelding

En de detailsAfbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 16:47

Mooi!! Hebben ze je rug niet geschoren? Bij mijn eerste twee tattoo's is dat ook niet gedaan, bij de derde wel (onderkant rug)

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 16:49

Captain schreef:
Mooi!! Hebben ze je rug niet geschoren? Bij mijn eerste twee tattoo's is dat ook niet gedaan, bij de derde wel (onderkant rug)

Nee, hebben ze niet gedaan. Maar het zijn allemaal kleine, blonde haartjes.

YellowLeaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 18:33

Scheren deden ze bij mij wel, prachtige tattoo en die van Lisabloem ook!

Ik schrik alleen elke keer weer van die rode huidjes en gezwollen randjes. Ik heb meerdere tatt's en geen zwelling of een rode huid gehad. Maar daarom schrik ik denk ik ook elke keer, omdat ik zelf die ervaring niet heb :')

Ik wil heel graag een tattoo van/voor mijn paard, maar ik weet niet zo goed wat. Ik twijfel tussen een landschap met daarin het silhouette van mijn paard of een geometrisch portret. Zou de tattoo in het geval van een landschap op mijn arm willen, symmetrisch aan de tattoo op de andere arm.

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 23:26

Stille meelezer hier weer!

Heb mn moeder eindelijk zo ver ze gaat mee voor haar eerste tatoeage! Zenuwachtig als een gek :')

Ga binnenkort een afspraak maken voor een tatoeage ter nagedachtenis van mn opa zet deze bij ; https://www.instagram.com/p/BZ9wXOXldkb/?hl=nl soelz art.

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 23:29

YellowLeaf schreef:
Scheren deden ze bij mij wel, prachtige tattoo en die van Lisabloem ook!

Ik schrik alleen elke keer weer van die rode huidjes en gezwollen randjes. Ik heb meerdere tatt's en geen zwelling of een rode huid gehad. Maar daarom schrik ik denk ik ook elke keer, omdat ik zelf die ervaring niet heb :')

Ik wil heel graag een tattoo van/voor mijn paard, maar ik weet niet zo goed wat. Ik twijfel tussen een landschap met daarin het silhouette van mijn paard of een geometrisch portret. Zou de tattoo in het geval van een landschap op mijn arm willen, symmetrisch aan de tattoo op de andere arm.
vind het landschap idee erg tof ! Heb ook een tatoeage voor mn paard, erg klein aangezien we niet wisten hoe mn huid op een tatoeage uberhaupt zou reageren..

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 01:49

Hoi allemaal! Ik lees echt al eeuwen mee met alle tattoo topics, maar nu heb ik dan toch een vraag. Ik ben op zoek naar een tattoo artiest die kleine en verfijnde tattoos op een realistische manier kan zetten. Ik had Hanne Smit in m'n gedachten, maar daar is helaas een booking stop. Hebben jullie nog suggesties? :) ik zoek een artiest in deze stijl:

Afbeelding
Afbeelding

Alvast bedankt!

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 02:46

Baileysdream schreef:
Stille meelezer hier weer!

Heb mn moeder eindelijk zo ver ze gaat mee voor haar eerste tatoeage! Zenuwachtig als een gek :')

Ga binnenkort een afspraak maken voor een tatoeage ter nagedachtenis van mn opa zet deze bij ; https://www.instagram.com/p/BZ9wXOXldkb/?hl=nl soelz art.

Goede keuze! Ik vind zijn werk echt heel erg tof ! Ben benieuwd naar de foto als hij gezet is.

Ik kwam deze tegen op Facebook en moest stiekem toch wel even lachen. Is toch gewoon erg dit..

Afbeelding

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 08:28

Xroosh Mandy Denise is misschien een optie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:09

Mijn roosjes zijn klein en realistisch gezet, geen idee of dit iets voor je is?
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:26

@Roos, kijk eens op:
http://66onions.com/

Hij heeft er drie bij mij gezet, allemaal super strak en fijn.
Afbeelding

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:31

Roos, ik zou denken aan Andrea Frencken, maar ik heb geen idee hoe het met haar agenda zit.

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 10:51

Even een vraagje, ik doe fanatiek aan krachttraining. Nou heb ik dinsdagmiddag mijn tattoo op mijn rug laten zetten. Vanaf wanneer zou ik mijn rug/schouders weer kunnen trainen?

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:15

Tova schreef:
Even een vraagje, ik doe fanatiek aan krachttraining. Nou heb ik dinsdagmiddag mijn tattoo op mijn rug laten zetten. Vanaf wanneer zou ik mijn rug/schouders weer kunnen trainen?

Ik doe ook aan krachttraining en mij is aangeraden om 4/5 dagen niet te trainen, voornamelijk vanwege de hoeveelheid bacteriën in de sportschool. Daarna gewoon kijken hoe het gaat :)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:21

[***] schreef:
@Roos, kijk eens op:
http://66onions.com/

Hij heeft er drie bij mij gezet, allemaal super strak en fijn.
[ [url=m/ECcvqm.png]Afbeelding[/url] ]

ja zijn werk heb ik vaker langs zien komen... heel verfijnd :j
In rotterdam toch?