Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unique6 schreef:Botvliesontsteking, maar zit inmiddels ook met een rug en lies blessure.
Daan_O schreef:Vrijdag heb ik 9km gelopen met 6x 500m tempo. Gisteren had ik een lange duurloop op de planning van 25-27km maar ik kom me er gewoon echt niet toe zetten… Ik ben die wind ook echt zo zat! Nu heb ik helemaal niet meer gelopen, slecht… Eigenlijk zou deze week mijn “rustweek” zijn maar dat is dus vorige week geworden. Komend weekend moet ik echt wel aan de bak!
Jnien schreef:Unique6 schreef:Botvliesontsteking, maar zit inmiddels ook met een rug en lies blessure.
Jeetje, das is balen. Heb je compressiesokken?
Sinds ik geblesseerd ben geweest aan mijn enkels, ren ik niet meer zonder. Zal deels tussen mijn oren zitten, want ze zijn niet echt voor de enkels, maar he.. als het rennen maar goed gaat dan.
Roos04 schreef:Wandelen gaat prima, 10 km lukt bv wel. Niet dat ik dat wekelijks doe, maar dat lukt wel! Maar dan wandel ik 'rustig'.
Unique, wat een naar, een botvliesontsteking. Dat je daar ook zo lang door uit de running bent, poe. Hoe zijn de vooruitzichten?
Daan_O schreef:Jnien ik heb vorige week (voor het eerst) 25,3km gedaan en vond dat ook heel ver (net als ik 21km ook ver vind). Maar ik "moet" in in april al de marathon gaan lopen dus zullen de lange afstanden nu toch ook wel gelopen moeten worden.
Beterschap!