[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 13:24

Kaygee holy moly wat een super mooie look :oo
Heb ook eens zo iets uitgeprobeerd maar lukt me nog niet zo mooi als deze <3
Ik krijg wel weer zin om m nog een keer te maken, lekker fleurig !
Bedankt ook voor je tip voor de blush !

En thx voor de super lieve berichtjes weer :* Moet wel een beetje lachen dat de wimpers zo in de smaak vallen...die heb ik de afgelopen looks telkens op gehad :D

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 14:07

Wauw Kaygee wat super gaaf die look :wow:

Oef Eline, beterschap!

Ahhh DS wat tof die groene <3

De rest ook weer mooie looks! Zelf de laatste tijd niet zo veel bijzonders kwa makeup, heb even een foundation pauze omdat mijn huid slecht is op dit moment -O- En ik werk veel, waar ik meestal alleen even snel mijn wenkbrauwen en eyeliner voor doe. Binnenkort maar weer aan de slag met oogschaduw :D

Hebben jullie misschien nog tips voor een mooie, niet al te dure highlighter die ik bijv op boozyshop of in een winkel zou kunnen halen? Ik gebruik nu de highlighter uit mijn sleek contourkit maar ik vind hem niet zo fantastisch.

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 14:14

[quote="Kelly'']
Hebben jullie misschien nog tips voor een mooie, niet al te dure highlighter die ik bijv op boozyshop of in een winkel zou kunnen halen? Ik gebruik nu de highlighter uit mijn sleek contourkit maar ik vind hem niet zo fantastisch.[/quote]

Sleek heeft ook van die highlighterpalletjes, geloof de ze solstice heten. Bij de Boozyshop hebben ze ook een hele mooie van ofra. Verder heb ik ook een hele mooie van mua, zijn bij de kruidvat maar rond de 5 euro, vond hem alleen niet zo mooi aanbrengen met een penseel, met je vinger aanbrengen ziet het er een stuk beter uit :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 14:15

Kaygee schreef:
Mijn ooglook van vandaag, met sleek sunset palette.

[ [url=m/G8yr7Y.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/KCs9Ns.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is er tenminste iets zonnigs vandaag :')

Dankje voor de inspiratie *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Ik heb zo'n mega gave geel ook maar wist echt niet wat ik ermee aan moest, ik ga dit eens proberen :D

linoleum schreef:
[ [url=m/cIsOYn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Basis is Urban Decay Naked 2 Foxy
Ooglid is ColourPop in Midnight met in het midden Urban Decay Naked 2 Verve
Crease en onderste wimperrand is Urban Decay Ultimate Basics Magnet
Inner corner highlight is Bootycall uit Urban Decay Naked 2

Mega gave ooglook! Ik vind je wel iets meer glimmen dan normaal, niet storend oid maar heb het idee dat je normaliter wel matter bent, klopt dat?

Liselot schreef:
Mijn huid trekt ook enorm na douche of bad zonder zeep en op 38 graden. Dus wat je zegt hoeft niet.
Ik doe na het douchen altijd een rijke creme op. Evt voor het naar bed gaan savonds nog een keer, ligt er aan hoe mijn huid dan voelt

Niniane schreef:
LadyMadonna schreef:
Wat doen jullie als je ' avonds gedoucht hebt? Gelijk nachtcrème erop of pas als je naar bed gaat?
Heb nu toevallig vroeg gedoucht omdat het zo uit kwam, met m'n gezicht trekt altijd zo na het douchen...

Dan kan je je afvragen of je niet te heet is en of je cleanser niet te uitdrogend is. Een trekkend gevoel is een teken dat iets je huid totaal uitdroogt en naar iets moet zoeken dat dit niet doet.

Ik douche op 42 graden soms 45 tot 48 (ja echt) en mijn huid trekt zelden, enige keren dat hij echt trekt is wanneer ik op vakantie ben en veel in de zee zwem. Ik blijf van mening hoe minder je gebruikt qua reiniging en smeersel hoe minder je huid trekt en erom vraagt. Beetje labello effect. Ik gebruik dagcreme één keer in de 2 dagen meestal. Mannen gebruiken ook niets, baby's ook niet en die hebben ook nooit ergens last van. Maar dat is puur een persoonlijk iets maar ik geloof het wel echt :j (excl de mensen met huidproblemen zoals eczeem en acne).

Ik was mijn gezicht s'avonds alleen met water om de olie van mijn makeup reiniger eraf te krijgen en onder de douche denk ik 1 of 2x met een soort schuim dat ik dan heb staan.

ElineS schreef:
Wilde vandaag Sleek dus uitproberen en hoe het zou houden over de dag. Ik kan je vertellen dat Sleek het zelfs in extreme omstandigheden goed houd. Zelf de verpleegster maakte de opmerking dat mijn oogschaduw nog zo goed zat (ondanks alle modder en tranen). :')

[ [url=m/VYgu8V.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb een hoef in mijn gezicht gehad vanavond. Resultaten aan het afwachten van de foto's. Of mijn oogkas is gebroken of niet.

Jeetje mina :oo heel veel beterschap :* dat zal nog wel alle kleuren van de regenboog krijgen...

Mondy dat zijn erg gave wimpers idd!

Ik ben opnieuw verliefd geworden....

Afbeelding

+

Afbeelding

<3 <3 <3

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 14:28

Lieneke, koningin hier van de zwoelere ooglooks. :D

Mondy, wat staan deze kleuren je goed! Je bent echt zo hard vooruit gegaan de afgelopen weken. +:)+

Kaygee, prachtig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 14:33

Ik kan de post zo snel niet meer terug vinden, maar nog niet zo lang geleden postte hier iemand een foto met een praaaachtige donkergroene lippenstift! <3
Ik zou heel graag willen weten waar je die gekocht hebt als dat mag :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 14:37

Anoniem schreef:
Ik kan de post zo snel niet meer terug vinden, maar nog niet zo lang geleden postte hier iemand een foto met een praaaachtige donkergroene lippenstift! <3
Ik zou heel graag willen weten waar je die gekocht hebt als dat mag :D

Dat is de Jeffrey Star crocodile geloof ik.

velvetblack

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 14:41

Kaygee wauw!!

En kelly, jij hebt een perfect huidje die alles kan hebben dus ssht jij :')
*kruipt jaloers weg*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 14:53

Oh ik ben helemaal blij. Nadat er nog 2 keer een bestelbus stopte, kwam de postbode eindelijk met mijn pakketje!! *\o/*

Ik had dus de abh brow wiz blonde besteld, en jeuj, de kleur is precies goed! Erg blij mee, want ik was bang dat ik t te licht zo vinden, maar het ziet er nu heel natuurlijk uit.

En ik had de gerard cosmetics liquid 1995 en Mile high besteld. Ik had al cher, wat toch wel mijn favoriet is qua draagbaarheid, dus ik wilde meer gc liquids. En ik ben zo blij. Ik heb nu 1995 op, ten eerste vind ik de kleur onwijs mooi, maar hij zit ook als een huis. Net een pizzabroodje gegeten, maar niks vervaagd. Nog beter dan Cher :D Straks doe ik Mile high wel op :D

Verder mijn ogen gedaan met mijn nieuwe morphe palette en sleek palette sunset.

Links 1995 en rechts Mile high.
Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:23

Afbeelding
En Mile high. Wat een fijne liquids zijn het toch <3

Friem, welk palette is die 2e?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:42

Veel beter je wenkbrauwen zo, ik vond de vorige kleur veel te hard.

Is een nieuw palette van Too faced <3 nog niet uit helaas maar ik wil hem wel echt heel graag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:46

_Friemel schreef:
Veel beter je wenkbrauwen zo, ik vond de vorige kleur veel te hard.

Is een nieuw palette van Too faced <3 nog niet uit helaas maar ik wil hem wel echt heel graag!

Ja ik vind het nu ook veel mooier hoor! Ben er echt heel blij mee.

Oh ik vind m zo mooi. Ik ben toch afgestapt van het viseart idee, tenminste, ik sta ook open voor andere paletten. En deze vind ik erg mooi!

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:48

Wauw zeker een mooi palette friemel die 2e

En kaygee ik ben wederom verliefd op je look <3

Staan je mooi joolien!
Ik kan geen vriendjes worden met mijn Gerard liquids gebruik ze echt nooit _-:(
Misschien nog eens een poging wagen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:50

pantuf schreef:
Wauw zeker een mooi palette friemel die 2e

En kaygee ik ben wederom verliefd op je look <3

Staan je mooi joolien!
Ik kan geen vriendjes worden met mijn Gerard liquids gebruik ze echt nooit _-:(
Misschien nog eens een poging wagen

Oh wat zonde, waarom is het niks dan? Ik heb m ook een tijdje weg gelegd, maar laatst weer een keer cher op gehad, en toen dacht ik damn wat zit dit eigenlijk lekker, en de kleur is zo mooi. Ik vind bijv de ofra's veel minder.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:51

Friem wat een gave nieuwe liefdes !! Ga je ze halen ?

Joolien weer hele mooie looks !! Heerlijk om die veranderingen bij jou te zien qua verschillende looks <3

Mijn cp bestelling ligt in de brievenbus...Dus die kan ik vanavond bekijken :))

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:53

Nog even gauw een kleine lipstick update:

Droge lippen met CT Valentine, mijn fav nude

Afbeelding

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:55

DnT schreef:
Mijn Velvet Teddy, die ik in de MAC counter heb gekocht, ziet er net zo uit.
Zou me om de verpakking geen zorgen maken, alleen dat hij scheef in de houder staat hoort absoluut niet!

Heb je daar een foto van?
En zo ja, dan zou ik die ook gelijk even naar MAC mailen ;)

Bedankt voor je reactie!
Inmiddels even foto's gemaakt en ze naar MAC doorgestuurd. Ben benieuwd.
Het zou zonde zijn als ik hier mee bleef zitten, want het is een prachtige kleur!

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:59

Ik vond de donkere wenkbrauwen je ook niet misstaan hoor! Maar deze kleur is ook mooi! Ik zou misschien alleen de staart van je wenkbrauw iets minder dik maken. Mooie kleur ook Mile High!

Bij mij werkt de GC liquid lipstick die ik heb ook niet zo fijn. Trekt heel erg in mijn lijntjes.

Friem die zijn ook erg mooi inderdaad!

Mooi hoor Tytonidae, nu nog met een donkere kleur :D

Spannend Mondy!

Thanks weer allemaal!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:09

Mondy schreef:
Friem wat een gave nieuwe liefdes !! Ga je ze halen ?

Joolien weer hele mooie looks !! Heerlijk om die veranderingen bij jou te zien qua verschillende looks <3

Mijn cp bestelling ligt in de brievenbus...Dus die kan ik vanavond bekijken :))

Probeer ze eigenlijk te eisen van manlief, ik vind namelijk wel dat ik dat verdien.

Ik ga heel veel aan mijn interieur wijzigen, nieuwe bank, nieuwe stijl, kast op maat laten maken... dus ja even niet :')

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:49

Consequenties van dit topic: dan zie je iets voorbij komen en denk je: 'Heej, dat wil ik ook!' :)*

Afbeelding
Het Viseart Petit Pro palette

Afbeelding
Sleek Vintage Romance/Antique blush want dan had ik gratis verzending. <<)

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:33

Kaygee wat een super gave kleurencombinatie :D echt super

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:43

Kaygee :oo :oo wat een ontzettend gave look zeg! Wauw!

Jezus Eline :\ Dat had inderdaad heel anders af kunnen lopen... de reactie van je stalhouder is echt bizar. Zeker als dit niet de eerste keer is. Groot gelijk dat je gaat verhuizen!

Kleuren staan je super Joolien!

Zag ook een mooie look van Mondy voorbij komen, en Tytonidae jouw lippen zijn echt zo'n enorme transformatie!

Ik smeer na het douchen wat creme van Mac op, de Mineralize nogwattes :+ Verder haal ik elke avond mijn make-up af en verder doe ik niet zoveel. Deel de mening ook wel dat hoe meer je smeert, hoe meer je huid nodig gaat hebben. In de winter is mijn huid wat droger, in de zomer is er wat minder nodig. Ja, aftersun voor als ik weer eens verbrand ben :roll:

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:49

Mooie look weer mondy.
Kaygee. Mooi palette met blushes. En wow die look met sunset. Wat een mooie ogen heb jij ook.
Gave palettes friem..
beiden staan je mooi Jolien. En wat ben ik toch jaloers op jouw kaaklijn..
Tytonidae wat zijn je lippen mooi geworden!!!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 21:02

MarlonFloris, nee foto met ogen dicht ben ik vergeten. Moet ik toch eens gaan doen.

Mondy, ik mis de foundation niet bij je. Vind je wenkbrauwen echt prachtig van vorm nu!
Zag dat NYX ook met een mooi blushpalette komt, misschien wat voor jou?

Kaygee, wat een heerlijke kleurrijke look!

Friemel, gebruik sinds 1,5 week Fix+ in plaats van mijn All Nighter, geloof dat die dat veroorzaakt. Dus toch binnenkort maar weer terug naar de All Nighter, doe doet het wel beter.

Joolien, vind de kleur van je wenkbrauwen mooi nu. Zou ze zelf wel liever nog wat smaller zien aan het uiteinde, wat meer in een punt toelopend. En vind de kleuren je mooi staan.

Tyt, vind het echt een mooi subtiel resultaat. Het zijn geen opgepompte lippen, maar erg mooi in verhouding.

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 21:35

Eline, jeetje wat een rare gang van zaken! Ik had het op mijn vorige stal ook met een paard, was echt link.. Gelukkig hoefde ik niet altijd langs dat paard.
Omg friemel! Zo mooi! <3
Joolien, Mooie liquids!
Mooie aankopen Nirvana.

Vandaag weer eens wat meer uitgepakt met mijn makeup :)
Afbeelding

Afbeelding

Ennnnn mijn nieuwe oogschaduws van Nabla zijn binnen! <3
Afbeelding
Afbeelding

De swatches.
Bovenste rij vlnr. Water dream, Absinthe, cattleya en unrestricted.
Afbeelding
Water dream en absinthe zijn echt zooo mooi! <3 Absinthe heeft een hele gave blauw/grijze metallic glans, helaas moeilijk vast te leggen. Cattleya is ook mooi, unrestricted minder en is ook wat korreliger maar nog steeds mooi.

Onderste rij van boven naar beneden Radikal, Mimesis en Fahrenheit.
Afbeelding
Allemaal mooi, niet korrelig.

Ik ben heel benieuwd morgen in daglicht en hoe ze in gebruik zullen zijn! :)