Kaygee schreef:Mijn ooglook van vandaag, met sleek sunset palette.
[ [url=m/G8yr7Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KCs9Ns.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is er tenminste iets zonnigs vandaag

Dankje voor de inspiratie
Ik heb zo'n mega gave geel ook maar wist echt niet wat ik ermee aan moest, ik ga dit eens proberen
linoleum schreef:[ [url=m/cIsOYn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Basis is Urban Decay Naked 2 Foxy
Ooglid is ColourPop in Midnight met in het midden Urban Decay Naked 2 Verve
Crease en onderste wimperrand is Urban Decay Ultimate Basics Magnet
Inner corner highlight is Bootycall uit Urban Decay Naked 2
Mega gave ooglook! Ik vind je wel iets meer glimmen dan normaal, niet storend oid maar heb het idee dat je normaliter wel matter bent, klopt dat?
Liselot schreef:Mijn huid trekt ook enorm na douche of bad zonder zeep en op 38 graden. Dus wat je zegt hoeft niet.
Ik doe na het douchen altijd een rijke creme op. Evt voor het naar bed gaan savonds nog een keer, ligt er aan hoe mijn huid dan voelt
Niniane schreef:LadyMadonna schreef:Wat doen jullie als je ' avonds gedoucht hebt? Gelijk nachtcrème erop of pas als je naar bed gaat?
Heb nu toevallig vroeg gedoucht omdat het zo uit kwam, met m'n gezicht trekt altijd zo na het douchen...
Dan kan je je afvragen of je niet te heet is en of je cleanser niet te uitdrogend is. Een trekkend gevoel is een teken dat iets je huid totaal uitdroogt en naar iets moet zoeken dat dit niet doet.
Ik douche op 42 graden soms 45 tot 48 (ja echt) en mijn huid trekt zelden, enige keren dat hij echt trekt is wanneer ik op vakantie ben en veel in de zee zwem. Ik blijf van mening hoe minder je gebruikt qua reiniging en smeersel hoe minder je huid trekt en erom vraagt. Beetje labello effect. Ik gebruik dagcreme één keer in de 2 dagen meestal. Mannen gebruiken ook niets, baby's ook niet en die hebben ook nooit ergens last van. Maar dat is puur een persoonlijk iets maar ik geloof het wel echt
(excl de mensen met huidproblemen zoals eczeem en acne).
Ik was mijn gezicht s'avonds alleen met water om de olie van mijn makeup reiniger eraf te krijgen en onder de douche denk ik 1 of 2x met een soort schuim dat ik dan heb staan.
ElineS schreef:Wilde vandaag Sleek dus uitproberen en hoe het zou houden over de dag. Ik kan je vertellen dat Sleek het zelfs in extreme omstandigheden goed houd. Zelf de verpleegster maakte de opmerking dat mijn oogschaduw nog zo goed zat (ondanks alle modder en tranen).
[ [url=m/VYgu8V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb een hoef in mijn gezicht gehad vanavond. Resultaten aan het afwachten van de foto's. Of mijn oogkas is gebroken of niet.
Jeetje mina
heel veel beterschap
dat zal nog wel alle kleuren van de regenboog krijgen...
Mondy dat zijn erg gave wimpers idd!
Ik ben opnieuw verliefd geworden....

+