Heb ook eens zo iets uitgeprobeerd maar lukt me nog niet zo mooi als deze

Ik krijg wel weer zin om m nog een keer te maken, lekker fleurig !
Bedankt ook voor je tip voor de blush !
En thx voor de super lieve berichtjes weer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaygee schreef:Mijn ooglook van vandaag, met sleek sunset palette.
[ [url=m/G8yr7Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KCs9Ns.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is er tenminste iets zonnigs vandaag
linoleum schreef:[ [url=m/cIsOYn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Basis is Urban Decay Naked 2 Foxy
Ooglid is ColourPop in Midnight met in het midden Urban Decay Naked 2 Verve
Crease en onderste wimperrand is Urban Decay Ultimate Basics Magnet
Inner corner highlight is Bootycall uit Urban Decay Naked 2
Liselot schreef:Mijn huid trekt ook enorm na douche of bad zonder zeep en op 38 graden. Dus wat je zegt hoeft niet.
Ik doe na het douchen altijd een rijke creme op. Evt voor het naar bed gaan savonds nog een keer, ligt er aan hoe mijn huid dan voelt
Niniane schreef:LadyMadonna schreef:Wat doen jullie als je ' avonds gedoucht hebt? Gelijk nachtcrème erop of pas als je naar bed gaat?
Heb nu toevallig vroeg gedoucht omdat het zo uit kwam, met m'n gezicht trekt altijd zo na het douchen...
Dan kan je je afvragen of je niet te heet is en of je cleanser niet te uitdrogend is. Een trekkend gevoel is een teken dat iets je huid totaal uitdroogt en naar iets moet zoeken dat dit niet doet.
ElineS schreef:Wilde vandaag Sleek dus uitproberen en hoe het zou houden over de dag. Ik kan je vertellen dat Sleek het zelfs in extreme omstandigheden goed houd. Zelf de verpleegster maakte de opmerking dat mijn oogschaduw nog zo goed zat (ondanks alle modder en tranen).![]()
[ [url=m/VYgu8V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb een hoef in mijn gezicht gehad vanavond. Resultaten aan het afwachten van de foto's. Of mijn oogkas is gebroken of niet.
_Friemel schreef:Veel beter je wenkbrauwen zo, ik vond de vorige kleur veel te hard.
Is een nieuw palette van Too facednog niet uit helaas maar ik wil hem wel echt heel graag!
pantuf schreef:Wauw zeker een mooi palette friemel die 2e
En kaygee ik ben wederom verliefd op je look
Staan je mooi joolien!
Ik kan geen vriendjes worden met mijn Gerard liquids gebruik ze echt nooit![]()
Misschien nog eens een poging wagen
DnT schreef:Mijn Velvet Teddy, die ik in de MAC counter heb gekocht, ziet er net zo uit.
Zou me om de verpakking geen zorgen maken, alleen dat hij scheef in de houder staat hoort absoluut niet!
Heb je daar een foto van?
En zo ja, dan zou ik die ook gelijk even naar MAC mailen
Mondy schreef:Friem wat een gave nieuwe liefdes !! Ga je ze halen ?
Joolien weer hele mooie looks !! Heerlijk om die veranderingen bij jou te zien qua verschillende looks![]()
Mijn cp bestelling ligt in de brievenbus...Dus die kan ik vanavond bekijken