[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 14:34

Die verhalen kwam ik idd ook tegen toen ik opzoek was naar informatie over de daith.. Maar geen ervaring mee dus.

Ik zou graag een ringetje in mn conch willen, is dat handig om aan te geven bij het piercen? Weet niet of je dan op een andere positie van het sieraad uit komt dan als je een knopje wil? (Heb combinatie gezien van inner conch met ringetje en daarboven een lage helix met knopje <3 ) Piercen wil ik wel met een staafje denk ik want denk dat ik daar minder last van heb met slapen :P

Mars

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 14:43

Ja zeker even aangeven, de hoek van het piercen is dan net wat anders. Staafje in het begin is inderdaad verstandig. Qua genezen was het een hele brave piercing, mijn helixen hebben bijna 2 jaar lopen klieren. Van deze heb ik nooit last gehad, hij zit nu ruim een jaar :)

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 14:49

Dan is het zeker verstandig om aan te geven inderdaad :) Ja, ik ben mn helix ook wel een beetje zat, hij mag nu wel weer eens normaal gaan doen... In het begin weinig last van gehad, maar nu met die bultjes, krijg ze maar niet weg.. Niks doen, zeezout, ander materiaal, tea tree, allemaal geprobeerd niets werkt.. Ben er wel nog steeds erg blij mee dus laat m lekker zitten.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 14:52

Oh ik herken het zo... Bij mij heeft t ook eindeloos geduurd, het hielp ook niet mee dat ze geschoten zijn. Maar eens gaat t goed komen :j

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 14:55

Jolienn, ja die olie gebruik/heb ik ook.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 15:22

Ik heb ook die van de kruidvat :)
Mailtje gestuurd om een afspraak te maken voor morgen, maar het sieraad is niet op voorraad :'( Dus een mailtje terug gestuurd met hoe lang het duurt voordat hij ze weer heeft, ben benieuwd.. echt balen dit.

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 17:49

Mijn helix heeft er 9 maanden over gedaan voor dat ie rustig was.
Mijn tragus doet er nu ook al globaal zes maanden over ennn nu weer een vochtbultje.
Ik wacht het maar af, de helix hield op met klieren, de tragus gaat dat vast ook doen.

Gewoon geduld, vochtbultjes is vaak gewoon kwestie van tijd.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 18:38

Thanks BiBiQ&Loolotte. Dan ga ik die van de week eens halen.

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 23:15

Vanochtend naar de piercer geweest, alleen het bolletje was eraf dus niet de sluiting. Kon er dus nooit uit vallen maar goed :D
Koste me wel 15 euro dat balletje! Terwijl ik voor dezelfde heb gekozen als toen de piercing gezet werd! :wow:
Maar, ben weer happy!
Bedankt voor de hulp! +:)+
Edit: is slecht te zien op de foto (front camera...) maar is een roze bolletje :D
Afbeelding

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 23:45

15€? Wow das heftig aan de prijs! Hij is wel mooi, fijn dat ie weer zit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 03:06

Das wel absurd veel zeg. Ik betaalde 2.50 :')

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 09:52

Mars schreef:
Leuk een inner conch! Is nog steeds mn favo piercing hoewel ik ook trots ben op mn daith :j

Voor de daith mensen: ik las dus dat deze bekend staat om mensen van hoofdpijn en migraine af te helpen. Sinds ik mn daith heb heb ik idd ook veeeel minder hoofdpijn en zijn aanvallen ook sneller weg. Meer mensen met deze ervaring?

Is één van de redenen voor mij geweest om te nemen en JA ik heb idd minder last, het is niet helemaal weg maar echt minder vaak en in mindere mate :j

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 12:52

Somige piercers vragen echt belachelijk veel voor een sieraadje, toen ik mijn labret kapot had gebeten moest hij ook zsm vervangen worden en dat labretje (simpel cs met een steentje) kostte me ong €25,-. :wow:
Gok dat diezelfde shop nu nog duurder is.
Die prijzen zijn voor mij een reden om alles online te bestellen, de standaardmaten via aliexpress en de kleinere maten (bijv labretjes 1mm en 6-7mm lang) via crazy factory.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 18:37

Zijn jullie wel eens met online bestelde balletjes naar de shop gegaan puur om ze er op te zetten? Zouden ze dat wel doen? := evt tegen kleine vergoeding ofzo? (Denk aan 5 euro ofzo)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 18:47

Ja hoor! Mijn vaste piercer doet dat gratis voor mij en een andere shop uit de buurt vraagt een paar euro.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 19:41

Ik doe dat wel inderdaad. Ben ook een bekend gezicht bij mijn vaste piercer, dus ze helpt me wel eens gratis :) Voel me wel altijd heel bezwaard als ik niet hoef te betalen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 08:23

Ik mocht van mijn piercer altijd terugkomen om er een ander sieraad in te laten knutselen, zou ze dan gewoon even voor me doen. Heel prettig want ik durf het zelf niet, ik ging al bijna tegen de vlakte als ik oorbellen opnieuw in moest doen (rede dat ik mijn gaatjes heb laten dichtgroeien ook) en m'n neuspiercing zou ik al helemaal niet durven. Nou heb ik nu geen haast met een nieuw sieraad erin laten doen.

Daarover trouwens. Ik heb nu dus een neusringetje met een balletje als sluiting, wat ik heel prettig vind omdat hij gewoon degelijk zit en er niet uit gaat. Ik zou ergens wel graag een wat sierlijker ringetje willen, misschien in een andere kleur dan zilver of iets kleiner (hij is laag gepierced dus het ringetje lijkt nu heel groot) en eigenlijk werkt het balletje ook behoorlijk op mijn zenuwen omdat ik hem de hele tijd terug mijn neusgat in moet draaien en het er dan uit ziet alsof ik een snotje in mijn neus heb als je een beetje van onderen kijkt.. Maar ik ben bang dat een andere sluiting niet goed blijft zitten. Iemand ervaringen?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 08:32

Helaas ook niet echt.
Ik heb een tijd zon 'open' ringetje gehad, met aan een kant een disc die dan in je neus zit. Maar welke diameter ik ook had, hij sloot nooit goed aan dus je zag altijd de opening.

Een aantal bekenden van me hebben een ringetje die je zelf dicht moet duwen, maar dat lijkt me helemaal scary. Die zitten ook nooit echt goed dicht.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 10:37

marsyl schreef:
Vanochtend naar de piercer geweest, alleen het bolletje was eraf dus niet de sluiting. Kon er dus nooit uit vallen maar goed :D
Koste me wel 15 euro dat balletje! Terwijl ik voor dezelfde heb gekozen als toen de piercing gezet werd! :wow:
Maar, ben weer happy!
Bedankt voor de hulp! +:)+
Edit: is slecht te zien op de foto (front camera...) maar is een roze bolletje :D
[ [url=m/wPL9Jg.jpg]Afbeelding[/url] ]

15 Euro????? Jij bent even flink afgezet!
Ik heb onlangs 10 stuks nieuwe balletjes uit Engeland besteld voor 2,50 euro. Met verzendkosten erbij was ik nog geen 5 euro kwijt. Als mijn man die bij iedereen voor 15 euro zou vervangen.... :$ :D

Nu maar hard duimen dat het balletje blijft zitten, anders wordt het nog een dure grap voor je. -O- Maar in dat geval kun je - net als ik - voor je conch ook een zweerknopje overwegen (ik heb de balletjes voor reserve gekocht voor m'n andere piercings).

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 10:41

lor1_1984 schreef:
Somige piercers vragen echt belachelijk veel voor een sieraadje, toen ik mijn labret kapot had gebeten moest hij ook zsm vervangen worden en dat labretje (simpel cs met een steentje) kostte me ong €25,-. :wow:
Gok dat diezelfde shop nu nog duurder is.
Die prijzen zijn voor mij een reden om alles online te bestellen, de standaardmaten via aliexpress en de kleinere maten (bijv labretjes 1mm en 6-7mm lang) via crazy factory.

Tip: via E-bay bestellen, ben je veel goedkoper uit (en vaak gratis verzendkosten). De foto's die CF gebruikt zijn vaak dezelfde foto's als die op E-bay staan, dus het zou me niets verbazen als zij groot inkopen bij deze zaken uit China en Maleisië. De verzending duurt vaak wat langer, vandaar dat ik dit keer voor Engeland (ook via E-bay) had gekozen. Ook niet duur en met een dag of drie in huis. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 14:37

Of aliexpres natuurlijk :D

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 15:57

@shenavallie,
Wat is een zweerknopje? :o ja ik dacht ga maar naar de piercer want ja anders valt ie eruit! Maar viel uiteindelijk nog mee dus had idd goedkoper uit kunnen zijn maarja :\

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 11:42

Ik om weer eens binnenvallen. ik zou heel graag een daith piercing willen, alleen heb ik in mijn ene oor een rook en in het andere oor een tragus. Iemand ervaring met een tragus en een daith in een oor?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 11:46

Jup, Ik heb een tragus en daith in een oor :) (en zelfs ook twee helixen)
Gaat prima hoor, wat is je vraag precies?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 12:39

Afbeelding

Ff een foto voor het beeld :)