Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arjaaaaa schreef:nee, niet alleen de scheids. Vooral ook dat we zelf te veel fouten maakten. en daarnaast ons niet voldoende aan de afspraken houden. bv dat we altijd helemaal opbrengen tot aan de middellijn vanuit de verdediging en altijd de bal diep in het aanvalsvak inbrengen. Als er dan iemand aan de lijn staat te wachten, dan is het verleidelijk hem al te gooien. ook onnodige overtredingen en te veel risico nemen op de vang, gevolg strafworp tegen, dat soort dingen.
arjaaaaa schreef:Dide, hoe gaat het nu met je?
Ik heb gisteren lekker getraind! We starten tegenwoordig op woensdag met partijen. Ik was nog niet helemaal lekker warmgelopen, omdat ik voor de training nog een tc gesprek had, dus de eerste 5 min waren moeizaam. Maar daarna liep het lekker. Een half uur achter elkaar gepartijt. Continue om de 3 onderscheppingen wisselen, dus erg intensief, maar wel heel leerzaam. Daarna een minuut of 20 onder druk schieten en daarna nog bijna een half uur partijen.ik was kapot! Maar super lekker!
Zaterdag tegen de nummer laatst. Hopelijk krijgen we ons zelfvertrouwen hiermee terug!
Flying_Angel schreef:Winst is binnen! Ruststand 7-4, eindstand 8-7. Zelf ook lekker gespeeld en puntje gescoord. Beetje jammer dat de tegenstander na rust een megasnelle, kleine en behendige heer als dame lieten spelen omdat ze zogenaamd niet meer kon…
Flying_Angel schreef:Hmm, officieel niet echt denk ik. Ze hadden wel vooraf gezegd dat ze 4 dames hadden, die wel wat pijntjes hadden
Nou ja, wij de punten! Dikke prima haha. Helemaal zuur als je dan daardoor verliest.
[ [url=m/aDNlgz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zegrcH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Flying_Angel schreef:Jammer van de uitslag. En zo’n heer, vreselijk irritant. Hoe is het met je nek?
arjaaaaa schreef:Fijn dat het vooruit gaat Dide.
Lekker die winst Angel!
Wij verloren.. Van de nummer laatst.. zijn scoorden alles vanaf de zijlijn, wij scoorden veel en veel te weinig.. word nog lastig om er het veldseizoen nog iets van te maken, blijft nu middenmoot helaas.. ik heb zelf lekker verdedigt en veel kansen gecreëerd in de aanval, maar te weinig erin gegooid. 2e helft mee dan de helft van de tijd verdedigd.
Heb wel weer zin in de zaal! Zeker nu het vroeg donker, regenachtig en koud is..
arjaaaaa schreef:Wij nog 3 wedstrijden. 5nov een inhaalwedstrijd tegen de ongeslagen koploper, maar daar ben ik niet bij.
Vanavond heel kort zaterdag geëvalueerd. Conclusie was dat het op zn zachtst gezegd niet best was. De aanvoerder wilde het aanvullen met iets positiefs. Dat was dan dat ik als enige een redelijke wedstrijd speelde. Vond ik wel een fijn compliment van hem, want hij is best kritisch. De coach was het ermee eens, ik kreeg als enige een voldoende. Toch wel leuk om te horen ondanks de slechte wedstrijd..
Ik kan me voorstellen dat gras nog erger is dan kunstgras. Gras blijft nu alleen maar nat en blubberig lijkt me..
arjaaaaa schreef:Hoe gaat het met je Dide? Kom je voor de zaalcompetitie nog in actie, of doe je het rustig aan?
Wij treffen morgen de nummer 2, hopelijk kunnen we laten zien wat we in huis hebben