[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

astra4

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 01:36

Mooi laughterline, heel subtiel! En toch overleefd hè :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 15:12

Hij is mooi geworden laughterline! Fijn dat je een goed gevoel had bij de Ink Society :) Ik vond de sfeer in de shop ook erg fijn, had het alleen minder van de artist die mij hielp, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Over de schetsweek gesproken, ik sloeg ook nogal achterover van de prijzen. Een armband met alleen maar dunne lijnen, geen schaduwen of wat dan ook, 200 euro?! Imo is dat een half uurtje werk en zou het dus niet zo heel erg hoog boven het basisbedrag (daar 80 euro) moeten zitten. Prima als mensen het ervoor overhebben, maar heb een beetje het idee dat het een soort elite clubje gaat worden en imo zijn de tattoo's daar niet speciaal genoeg voor. Ik hou het lekker op mijn vaste artist in een echte mannenshop waar ze me uitlachen als ik aan het piepen ben :))

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 15:31

Die van MO is inderdaad mooi, waar heeft die zijn shop? Maar alsnog niet precies wat ik zoek... het moet minimalistisch, lijnwerk, maar toch elegant... en stoer. HMM

Tattoos die voorbij komen zijn gaaf.
Laatst bijgewerkt door Safiera op 10-01-16 15:32, in het totaal 1 keer bewerkt

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 15:32

Heeft iemand ervaring met Magic tattoo in Utrecht? Ik vind het werk van Niels namelijk echt super vet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 15:35

mie123gie schreef:
Heeft iemand ervaring met Magic tattoo in Utrecht? Ik vind het werk van Niels namelijk echt super vet.

Magic Tattoo is van Dick de Wit. Het moet je stijltje zijn maar weet wel 100% dat het betrouwbaar en netjes is. Heb mijn piercing bij zijn piercingstudio laten zetten en dat ging ook allemaal heel netjes. Hele aardige mensen ook!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 15:40

Ja! Heb alle twee die ik nu heb daar laten zetten! Ben zeer tevreden idd. Maar ik twijfel wel dat als ik nog een keer iets in een aparte style wil, of ik dan ook naar hen ga. Omdat hun style waarschijnlijk anders is dan dat ik het wil, misschien. Maar verder geen slecht woord erover. Heb mijn piercing ook bij hun piercing shop laten zetten, ook heel blij mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 15:44

Vooral de piercingsshop was ik erg tevreden over idd. Meisje hielp me echt super goed, had zelf tattoos dus ik zat te vertellen dat ik tattoos echt geen probleem vond maar dat ik toch wel heel zenuwachtig was voor een piercing. Ik mocht liggen van dr in plaats van zitten, en m'n oortjes indoen zodat ik een beetje afleiding had. Heel duidelijk uitgelegd wat ze ging doen en toen ineens die naald erdoor zonder aftellen ofzo. Deed echt zeer maar ik mocht zo lang blijven zitten als ik wou, kreeg wat te drinken en dextro. Echt heel netjes, zouden veel shops nog iets van mogen afkijken.

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:36

Ik heb even een vraagje..zijn er bokkers die ervaring hebben met tatoos over littekenweefsel? Ik heb heel veel striemen nu ik zwanger ben en ik wil dit ooit in de toekomst over laten tatoeëren en ik ben benieuwd of meer dit hebben laten doen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:37

Jessy90 schreef:
Ik heb even een vraagje..zijn er bokkers die ervaring hebben met tatoos over littekenweefsel? Ik heb heel veel striemen nu ik zwanger ben en ik wil dit ooit in de toekomst over laten tatoeëren en ik ben benieuwd of meer dit hebben laten doen :o

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik zou wel even goed navragen bij de shop waar je het wilt laten zetten of ze het doen en of zij er ervaring mee hebben. Is toch wel belangrijk dat het netjes gebeurt en dan is iemand die er ervaring mee heeft toch wel fijn!

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 23:01

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen woensdag een tattoo laten zetten bij mijn onderbuik net onder m'n onderbroek zeg maar.
Ik heb toen 1 dag vergeten mijn tattoo in te smeren en er kwamen gelijk allemaal korstjes op met stukjes rode inkt zeg maar. Ik smeer er nu constant calendulan zalf op met een boterham zakje erop zodat de zalf niet er gelijk af gaat als ik mijn kleren aan heb. Is dit goed? En hoe lang moet dit? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 23:02

Calendulan zou ik persoonlijk niet pakken, dat lijkt me een beetje aan de agressieve kant voor een verse tattoo. Is dit wat je is aangeraden door de shop?

Ik zou persoonlijk overstappen naar Bepanthen. Een dun laagje zodat het snel intrekt, en dan proberen om alleen te smeren als het begint te jeuken of echt droog aanvoelt. Het is fijn om de huid wat vetter te houden zodat de korstjes wat makkelijker uit zichzelf loslaten en zodat het wat minder gaat jeuken, maar te veel smeren is echt funest, dan duurt het alleen maar langer.

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 23:13

Emmaa_ schreef:
Calendulan zou ik persoonlijk niet pakken, dat lijkt me een beetje aan de agressieve kant voor een verse tattoo. Is dit wat je is aangeraden door de shop?

Ik zou persoonlijk overstappen naar Bepanthen. Een dun laagje zodat het snel intrekt, en dan proberen om alleen te smeren als het begint te jeuken of echt droog aanvoelt. Het is fijn om de huid wat vetter te houden zodat de korstjes wat makkelijker uit zichzelf loslaten en zodat het wat minder gaat jeuken, maar te veel smeren is echt funest, dan duurt het alleen maar langer.

Oke bedankt. Ik heb mijn tattoo in Thailand laten zetten en heb toen wel een zalfje meegekregen maar dat is nu op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 23:15

Mies schreef:
Emmaa_ schreef:

Oke bedankt. Ik heb mijn tattoo in Thailand laten zetten en heb toen wel een zalfje meegekregen maar dat is nu op.

Dan zou ik overstappen op Bepanthen, dat is wat door de meeste artists in Nederland wordt meegegeven bij een genezende tattoo :)

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 23:56

En niet afplakken :)

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 00:06

Ik heb ook een vraagje,

Ben aan het denken voor eentweede tattoo, en zou die ook het liefst zo dicht mogelijk bij mij hart willen.
Dan heb ik twee problemen, ik heb een grote voorgevel, en onder de borstlijn last van psoriasis.

Dus hoe komt dat er bij een vrouw uitte zien....
Vind dat bij mannen veel makkelijker op de borst te zetten, maar als vrouw lijkt me dat niet zo'n succes,
Naast mijn horst zij het al bijna in de oksel komen vanwege de grootte, en echt erop krijg je dat het zo I het oog springt met een shirt met decolleté

Dus wat is handig?

Zou om een niet al te grote gaan max 5cm hb van een gecombineerde vingerafdruk.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 00:09

En onder je borst?

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 00:12

Het hart zit toch voornamelijk in het midden: kun je hem niet tussen-onder je borsten zetten? Sternum dus? Eventueel kon je ook naar je ribben uitwijken in je zij, dan zit het horizontaal gezien nog steeds ter hoogte van je hart.

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 00:13

Daar heb ik dus psoriasis zitten, waar niet overheen getatoeëerd kan worden.
En omdat ik een grote maat heb komt mijn borst ook vrij laag.

Vind het lastig...

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 00:17

Ah excuus, dacht dat dat echt alleen onder zat, en niet per se op je sternum. Dan zou ik toch echt over je ribben nadenken, lijkt me dan symbolisch het 'dichtstbij' :j

Of op je rug natuurlijk, op de plek van het hart, maar ik denk dat het er dan al vrij snel wat 'random' uitziet op zo'n groot vlak.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 00:45

Onder je sleutelbeen misschien? En dan wat meer richting schouder zodat het makkelijk te bedekken is? :)

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:37

Emmaa_ schreef:
Dan zou ik overstappen op Bepanthen, dat is wat door de meeste artists in Nederland wordt meegegeven bij een genezende tattoo :)

Heb inmiddels Bepanthen zalf gekocht van 7,95. Maar als ik het opsmeer blijft het dan wel zitten zonder het af te plakken? Door m'n kleding zeg maar.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:38

Je hoeft maar een dun laagje te smeren en het trekt snel in.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 12:49

Zijn die prijzen van The Ink Society altijd zo hoog trouwens? Van wat ik op de site zag, vond ik het wel gemiddeld (varieerde ook per artist), maar met die schetsweek, jeetje wat een prijzen. :=

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:24

Dat vond ik ook.. Vond het sowieso ook bijna allemaal vreemde schetsen maar die prijzen gaan echt nergens over! Echt een paar enkele lijntjes voor €250. Mijn schouderblad tattoo was €150..

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:27

Het is een beetje te exclusief, veel heel persoonlijke schetsen die ik wel mooi vond, maar waar ik dan nog graag wat dingen zou aanpassen. En idd, de hele simpele dingen vond ik ook echt te duur..
Leek ook wel alsof aan het einde van de week er steeds minder reacties kwamen :P