Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mie123gie schreef:Heeft iemand ervaring met Magic tattoo in Utrecht? Ik vind het werk van Niels namelijk echt super vet.
Jessy90 schreef:Ik heb even een vraagje..zijn er bokkers die ervaring hebben met tatoos over littekenweefsel? Ik heb heel veel striemen nu ik zwanger ben en ik wil dit ooit in de toekomst over laten tatoeëren en ik ben benieuwd of meer dit hebben laten doen
Emmaa_ schreef:Calendulan zou ik persoonlijk niet pakken, dat lijkt me een beetje aan de agressieve kant voor een verse tattoo. Is dit wat je is aangeraden door de shop?
Ik zou persoonlijk overstappen naar Bepanthen. Een dun laagje zodat het snel intrekt, en dan proberen om alleen te smeren als het begint te jeuken of echt droog aanvoelt. Het is fijn om de huid wat vetter te houden zodat de korstjes wat makkelijker uit zichzelf loslaten en zodat het wat minder gaat jeuken, maar te veel smeren is echt funest, dan duurt het alleen maar langer.
Mies schreef:Emmaa_ schreef:Calendulan zou ik persoonlijk niet pakken, dat lijkt me een beetje aan de agressieve kant voor een verse tattoo. Is dit wat je is aangeraden door de shop?
Ik zou persoonlijk overstappen naar Bepanthen. Een dun laagje zodat het snel intrekt, en dan proberen om alleen te smeren als het begint te jeuken of echt droog aanvoelt. Het is fijn om de huid wat vetter te houden zodat de korstjes wat makkelijker uit zichzelf loslaten en zodat het wat minder gaat jeuken, maar te veel smeren is echt funest, dan duurt het alleen maar langer.
Oke bedankt. Ik heb mijn tattoo in Thailand laten zetten en heb toen wel een zalfje meegekregen maar dat is nu op.