Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 11:36

Nelleke de bovenste van de laatste 2 is idd meer zoals je hem beschrijft :) Ik ga hem eens bekijken en dan wachten tot er korting is O:) Ik heb nl natuurlijk helemaal geen lipstick nodig :=

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 12:48

Ies mooie look hoor!
En EenitraM staat mooi bij je haar!
Suus, ik zit altijd echt weg te dromen bij jouw oogmake-up <3

ik heb vandaag iets van mezelf overwonnen. Voor het eerst met lippenstift naar buiten gegaan :# Het koste me echt heel veel moeite om mn sjaal niet voor mn gezicht te doen :o
Het is een lippotlood van catrice (upper brown side) met lippenbalsem erover heen. En stiekem begin ik er steeds meer vrede mee te hebben dat het niet zo erg is. Nu denk ik opzoek naar iets in dezelfe tint, maar ietsje lichter :*

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 12:58

Mooi Max!
Ik kwam er net achter dat mijn lipstick niet helemaal recht zit, en nu kan ik eigenljk niet van mijn werkplek af _O- DAt ind ik wel een nadeel van de Hema longerlasting, ik moet echt goed mikken :P

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 13:37

Max_en_Max ik vind het ook erg mooi! Ik heb ook van die volle lippen dus weet precies wat je bedoelt, maar ik begin er ook overheen te komen.

Nellekr wat een prachtige lippen heb jij inderdaad! Wat voor werk doe je als ik vragen mag dat je lippenstift op moet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 13:58

Ik heb sinds kort ook lipstick ontdekt.
Heb ook beetje hooded eyes.
Daarnaast erg bleek, nauwelijks zichtbare wenkbrauwen en wimpers.
Mascara en beetje wenkbrauwen bijwerken doe ik wel. Maar oogschaduw staat mij al gauw enorm hard of onnatuurlijk.
Alleen soms wat nude tinten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 13:59

Ik heb ook hooded eyes, maar ik draag wel gewoon oogschaduw en het staat ook mooi.
Wel werk ik met mijn creasekleur altijd iets boven mijn crease.

Lipstick draag ik elke dag, in alle kleuren :')

Humbug

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 14:43

Mooie looks EenitraM, Max, Suus en Nelleke!

Daar waar ik de laatste jaren alleen maar lichte nude kleurtjes draag, merk ik nu dat meer uitgesproken/felle kleuren juist veel meer voor mij doen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 14:47

Meh, door de regen fietsen met make-up is niet zo'n goede combinatie, maar helaas zal ik zo toch echt moeten.. Ik denk dat me gewoon inpak met capuchon, zonnebril en sjaal _O- Ziet er vast raar uit, maar niemand herkend me en een andere manier is er niet. Voor mijn werk moet ik er netjes uitzien, dus aankomen als er verzopen kat word hem niet. :n

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 14:51

ik doe altijd een pet op, dat houd meestal de regen bij mijn ogen goed weg. met zonnebril op zie ik niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 15:04

PocoGaucha schreef:
ik doe altijd een pet op, dat houd meestal de regen bij mijn ogen goed weg. met zonnebril op zie ik niks.

Daar dacht ik net ook aan, is veel slimmer inderdaad. :j

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 15:14

Erg mooi Max!

Wat vinden jullie van de nieuwe Beautygloss 2.0?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 15:26

De lay-out is belachelijk slecht (standaard WordPress thema, maar dan iets aangepast), haar logo erbij maakt het nog onprofessioneler. En de posts die door moeten gaan voor goede, maar beknoptere artikelen... Wat een grap :=

Max_en_Max, je bent prachtig! Lipstick staat je goed :)
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 16-10-15 15:49, in het totaal 1 keer bewerkt

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 15:36

Staat je goed Max!

Ik heb ook hooded eyes en breng mijn crease kleur wat hoger aan. :j

Lipstick in het openbaar vind ik ool nog wel lastig. Roze nudes gaan nog wel maar alles wat feller is durf ik niet goed. Terwijl ik het liefst elke dag mijn mooie riri woo zou willen dragen. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 15:43

Ik krijg tegenwoordig commentaar als ik een nude draag.
Gister had ik Faux op en hebben er 3 mensen een opmerking geplaatst waar mijn leuke, opvallende lipstick was gebleven :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 15:48

Drunksheep schreef:
De lay-out is belachelijk slecht (standaard WordPress thema, maar dan iets aangepast), haar logo erbij maakt het nog onprofessioneler. En de posts die door moeten gaan voor goede, maar artikelen... Wat een grap :=

Max_en_Max, je bent prachtig! Lipstick staat je goed :)

Ik vind het ook vreselijk, ik snap niet dat mensen aan dit soort sites verdienen.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 16:11

Mag ik ook even mee zeuren hier?

Ben zelf dol op make up maar vaak op een doordeweekse dag blijft het bij een beetje foundation (heb niet zo'n egale huid), wat blush en wenkbrouwpoeder en mascara.

Maar vind het heel leuk om lekker uit te pakken met mooie oogschaduws en lipsticks. Ik heb best een tick in het kopen van lipsticks, heb er een stuk of 30, maar vergeet het eigenlijk heel vaak om te dragen...

De NLse blogs van tegenwoordig vind ik ook steeds minder goed, beautylab vind ik leuk om Serena zelf en haar goed wetenschappelijk onderbouwde artikelen. Vera Camilla vind ik ook leuk om haar karakter, maar niet alles vind ik even leuk. En de rest...meh.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 16:14

Pfff, ik heb toch maar mn lipstick eraf gehald. Ondanks de geode hydratatie begon het weer rommelig eruit te zien. Ga denk toch maar op zoek naar een mooie Mac ofzo :P

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 16:14

Niet alleen zeuren graag :P Is niet de hoofdmoot hier hoor :))

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 16:20

Wat vinden jullie van een smokey eye met groen gecombineerd met berry/plum lippenstift? Eigenlijk denk ik van niet maar kan niet kiezen welke ik vanavond liever draag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 16:23

Heb net twee catrice lipsticks gekocht.
In a rosegarden en rustic rose( le)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 16:23

Ok, ik zal niet te veel zeuren dan :D

Ik heb laatst hele mooie kwasten gekocht van Real Techniques, die nieuwe wat luxere serie. Heb ze alleen nog niet gebruikt, het zijn voornamelijk oog makeup kwasten. Iemand hier die daar ervaring mee heeft?

En toch nog een ander vraagje, ik vind een winged eyeliner heel mooi, alleen bij mij blijft het voor geen meter zitten zonder oogschaduw en een primer, is er een andere manier om het wel te laten zitten. Vaak heb ik dan geen zin in en een primer en oogschaduw, maar wil ik alleen een eyeliner, maar die gaat dan vlekken.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 16:24

Anoniem schreef:
Heb net twee catrice lipsticks gekocht.
In a rosegarden en rustic rose( le)

In a rosegarden is mooi, die heb ik ook. En een hele goede dupe van MAC please me (heb ze beide), alleen is die van Catrice niet mat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 16:28

Ik had in a rosegarden al een tijd oo t oog maar dacht steeds dat ik hem al had.
Maar als dat al zo is kan ik hem niet meer vinden dus goed excuus.
Was nu twee lipstick voor 6 euro dus scheelde weer iets.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 16:39

Anoniem schreef:
Ik had in a rosegarden al een tijd oo t oog maar dacht steeds dat ik hem al had.
Maar als dat al zo is kan ik hem niet meer vinden dus goed excuus.
Was nu twee lipstick voor 6 euro dus scheelde weer iets.

die hele actie sowieso :') Ik heb 2 catrice foundations (p.s. 7,99) samen voor 6 euro _/-\o_

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 17:24

Niniane schreef:
Wat vinden jullie van een smokey eye met groen gecombineerd met berry/plum lippenstift? Eigenlijk denk ik van niet maar kan niet kiezen welke ik vanavond liever draag.

Juist mooi, draag ik ook wel eens :)