Oyeru schreef:Het is gelukt[ [url=m/tixt99.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wel meteen kneiter rood..
Vanavond voor het slapen gaan een druppel sterilon erop doen, morgenavond weer. Met een paar dagen moet het over zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
doezel2 schreef:Shenavallie. Morgen is het zo ver:). Spanning?
Beterschap met je kat
Ik heb zin juni een helix. Nu gaat hij 'irriteren' doordat er steeds haar aan het staafje blijft zitten. Meer mensen er last van?
Skessa_ schreef:Leuk zo !!
Kan je piercing trouwens ook scheef groeien?
Mijn lage helix zit helemaal scheef.. Maar ik weet eigenlijk zeker dat ie met zetten wel recht was
Zit ook een vochtbultje achter, dus ik dacht dat die m mss omlaag heeft geduwd?
Skessa_ schreef:Leuk zo !!
Kan je piercing trouwens ook scheef groeien?
Mijn lage helix zit helemaal scheef.. Maar ik weet eigenlijk zeker dat ie met zetten wel recht was
Zit ook een vochtbultje achter, dus ik dacht dat die m mss omlaag heeft geduwd?
Tigra_ schreef:Ik zie dat er hier vrij veel mensen zijn die een helix piercing hebben. Ik zelf heb er ook een maar heb er de laatste half jaar last van. Ik heb hem al jaren. In ieder geval meer als 12 jaar. Bij mij is die toen in de tijd geschoten en niet gepierced. Toen heb ik daar ook vrij veel last van gehad. Elke keer weer ontstoken. En ineens was het genezen en in al die jaren geen last gehad. Maar waarschijnlijk mijn eigen stomme schuld. Maar gezien die geschoten is heb je maar een doorsnee van 0.8 en ik had leuke piercings gezien van 1.2 dus heb ik besloten om eerst 1 mm piercing te gebruiken en nu dus inmiddels een 1.2 mm. Met als gevolg dat ik er dus niet veel meer aan kan hebben. Daarnaast ben ik sowieso gevoelig en draag ik alleen chirurgisch staal oorbellen en voor piercings ook of een bioplast.
Weet alleen niet zo goed wat ik er nu mee moet doen. Vanmorgen de ene piercing er weer uitgehaald. Ging eigenlijk vrij goed zat er al een week maar werd steeds gevoeliger.
Meer mensen hier ervaring mee. Morgen wil ik er weer een in doen.
Tigra_ schreef:Ik zie dat er hier vrij veel mensen zijn die een helix piercing hebben. Ik zelf heb er ook een maar heb er de laatste half jaar last van. Ik heb hem al jaren. In ieder geval meer als 12 jaar. Bij mij is die toen in de tijd geschoten en niet gepierced. Toen heb ik daar ook vrij veel last van gehad. Elke keer weer ontstoken. En ineens was het genezen en in al die jaren geen last gehad. Maar waarschijnlijk mijn eigen stomme schuld. Maar gezien die geschoten is heb je maar een doorsnee van 0.8 en ik had leuke piercings gezien van 1.2 dus heb ik besloten om eerst 1 mm piercing te gebruiken en nu dus inmiddels een 1.2 mm. Met als gevolg dat ik er dus niet veel meer aan kan hebben. Daarnaast ben ik sowieso gevoelig en draag ik alleen chirurgisch staal oorbellen en voor piercings ook of een bioplast.
Weet alleen niet zo goed wat ik er nu mee moet doen. Vanmorgen de ene piercing er weer uitgehaald. Ging eigenlijk vrij goed zat er al een week maar werd steeds gevoeliger.
Meer mensen hier ervaring mee. Morgen wil ik er weer een in doen.
_Ekenna schreef:Vel 0.4 mm oprekken is geen probleem, maar kraakbeen rekt niet mee, dus wat ik je aanraad is naar een piercer gaan en vragen of hij er een 1.2mm naald doorheen kan jassen.
Verder, je geeft aan gevoelig te zijn. Ik neem aan voor het materiaal van piercings en oorbellen. Dan kan je beter geen chirurgisch staal nemen, maar titanium. In chirurgisch staal zit namelijk gewoon nikkel.
Corelli schreef:Je hebt het wel 4 mm opgerekt he! Dat is de helft keer zo groot.. En het is kraakbeen
Ik denk dat je de normale genezingstijd voor een vers gezette kraakbeenpiercings aan kunt houden: 6-9 maanden
Mars schreef:Hoe heb je t precies gestretcht en in hoeveel tijd? Mijn helix is ook geschoten en zit ook een jaar of 14. Heb taper gekocht en met speciale gel voor stretchen op die manier t gaatje op 1.2 gekregen. Maar t moet wel heel langzaam gebeuren, je beschadigt anders je huid en kraakbeen.
Shenavallie schreef:Dat is de reden dat die bovenste van mij ook ooit is gaan ontsteken, omdat hij geschoten was. Jaren eruit gelaten en eerder dit jaar weer opnieuw laten zetten, maar dan wel door middel van piercen. Omdat het in een oud litteken is gezet, voel ik hem af en toe nog wel. Toch valt het me reuze mee, daar het tijdens de schiet-periode aanzienlijk pijnlijker was.