Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 15:02

Kayleigh_ schreef:
Emmaa_ schreef:
Ik ga liever wat onder mijn doel qua kcal zitten dan dat ik chips ga wegwerken om maar aan die 1500 te komen.

Maar dat is ook helemaal niet het idee achter iifym...

Nee dat snap ik, was ook een beetje een overdreven voorbeeld :)

En ik snap heel goed dat het voor sommige mensen heel goed werkt :j Voor mij persoonlijk wordt 1 cracker met nutella dan de hele dag alleen maar crackers met nutella, vandaar dat ik het tot 1 dag per week beperk. Grappig dat iedereen hier zo anders naar kijkt :D

Xjewillemijn

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 15:20

mijn lijstje tot nu toe, zal vanavond niet al te gezond zijn; ga gezellig met me moeder uit naar de Mac & bioscoop

O: gebakken eitje op een craker (150 kcal)
T:
L: half rozijnen broodje met kippen cup a soup (153 kcal)
T: 200 gram meloen (35 kcal)
T: pakje crackers (138 kcal)
A: tonijn salade bij de Mac & spicy chicken Mcbites (308 kcal)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 16:34

Willemijn, houd er rekeningmee dat je nu geen dressing over je salade hebt ;) ik had pas ook de mac ingecalculeert en dezelfde combi gemaakt, haha :D

Hier was het even een beetje creatief, want had geen boodschappen meer in huis dus moest serieus boodschappen doen. Lijstje was toen:
O: rijstwafel met kaas
L: (zat dus niet zoveel tijd tussen, alleen boodschapjes doen) 2 crackers, 1 met pindakaas en 1 met nutella en aardbeien. Daarna een kom kwark met griekse yoghurt, honing en walnoten.
T: 3 mandarijnen
A: kip cajun met salade in een omelet
T: eiwitshake

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 17:33

Voor degene die van Sushi houden, eten jullie wel gewoon sushi als avondeten bijvoorbeeld? (omdat daar veel koolhydraten inzitten) :P
Ik kan het namelijk niet weerstaan haha (en dan wel wat meer dan 8 stukjes).

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 17:37

Ik eet alleen sushi als ik uit eten ga bij de japanner en dan ga ik eigenlijk gewoon los. Cheatmeal to the top zeg maar...

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 18:11

Ik eet altijd onbeperkt sushi als lunch mar eet dan ook nooit meer avond eten. Haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 18:45

Als ik sushi ga eten dan leef ik me ook helemaal uit hoor, het leven moet wel leuk blijven natuurlijk! :P

Mijn lijstje van vandaag:

O: Volkoren boterham met pindapasta en honing
T: Delicious protein bar chocolate & coconut
L: Twee plakken roggebrood met twee plakken jonge kaas
A: Bord spaghetti met zelfgemaakte bolognese saus en geraspte kaas
T: Chocoladepastilles met mintvulling en met citroenvulling

Geen idee wat de macro's zijn, maar dat maakt me ook niet uit vandaag :D Heb vanochtend beestachtig lekker getraind in de sportschool. Ik ga proberen de zaterdagochtend erin te houden, heerlijk als de sportschool zo goed als leeg is!

Maandag heb ik een afspraak om een voedings- en trainingsschema te bespreken. Vanaf dan ga ik heel streng en strict leven, dus vandaar dat ik dit weekend nog ff lekker ga genieten!

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 19:22

Wat is dat toch met die sushi. Heb me een paar weken geleden over laten halen om mee te gaan, maar vond het zó'n tegenvaller! Ik lijk wel de enige te zijn! :')

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 19:24

Nee hoor Liz, ik vond het ook niet te pruimen :')

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 19:28

Hier was het een dumper, stond 1630 gemotiveerd voor de gym. Was ie gesloten... -O- Tot 1600 open...
Wie verzint dat op een zaterdag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 19:35

Hier is ie maar van 9:00 tot 12:00 open, dus jij hebt nog geluk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 19:45

Ohhhh sushi <3 Het fijne aan die all you can eat restaurants vind ik eigenlijk vooral de vlees/kip die je erbij kan bestellen en de loempia's enzo. Vind sushi zelf niet eens zo heel erg lekker (behalve rolletjes met alleen komkommer of met alleen avocado ofzo) maar al die bijgerechten... Yum! Daar leef ik me dan ook behoorlijk op uit als ik het weer eens doe :D

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 19:47

Ymke_Z schreef:
Hier was het een dumper, stond 1630 gemotiveerd voor de gym. Was ie gesloten... -O- Tot 1600 open...
Wie verzint dat op een zaterdag.

Basic fit hier is ook tot 1600 open. Vind dat ze dan beter tot 20.00 open kunnen blijven. -O- Helemaal op zaterdag ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 19:48

Jep, hier in het weekend ook maar van 12 tot 16. Vind ik altijd zo jammer, is echt een studentensportschool en het is dan in die 4 uurtjes dat ze open zijn zo ontiegelijk druk..

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 20:20

Emmaa_ schreef:
Ohhhh sushi <3 Het fijne aan die all you can eat restaurants vind ik eigenlijk vooral de vlees/kip die je erbij kan bestellen en de loempia's enzo. Vind sushi zelf niet eens zo heel erg lekker (behalve rolletjes met alleen komkommer of met alleen avocado ofzo) maar al die bijgerechten... Yum! Daar leef ik me dan ook behoorlijk op uit als ik het weer eens doe :D

Oh ik ben precies hetzelfde! Ik ga morgen naar onpeberkt sushi en ga idd alleen de komkommer roll eten en dingen met kip/avocado. Verder nog lekkere loempia's enzo <3
Ik ga me mooi uitleven morgen :') Welk dieet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 20:21

Ik vind de kip teriyaki en de beef teriyaki ook zoo lekker <3 Past ook allebei prima binnen mijn eetgebeuren want is koolhydraatarm _O-

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 20:24

Oh ja kip teriyaki <3 die zag ik ook al op het menu staan van waar ik morgen heen ga O:)
Ik probeer me overdag wel redelijk in te houden. Aangezien vandaag ook al niet erg gezond was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 20:25

Ik probeer me altijd vooral in te houden overdag zodat ik 's avonds tot de laatste ronde kan komen _O- Verander echt in een bulldozer als ik daar ga eten, dan is er echt niks in de buurt veilig voor mij :o Kan me normaal als ik uit eten ga goed inhouden, maar in een all you can eat word ik echt een vreetschuur :=

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 20:28

Hahah ja hier hetzelfde :') Ik word nu al helemaal excited als ik naar de menukaart kijk :')

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 21:01

Als ik welkom ben wil ik hier graag mee praten en hopen dat ik uit zo'n forum als deze wat steun en inspiratie kan vinden om de nodige kilo's te verliezen.

Ik heb al ooit meegepraat in een topic zoals deze en ben toen ook de nodige kilo's afgevallen. Van 87kg naar 73kg gegaan, volgens mij was dat 3 jaar geleden ongeveer en nu ben ik ondertussen weer behoorlijk aangekomen en heb een kindje gekregen en er zijn daarvan ook nog flink wat kilo's van blijven plakken. Mijn gewicht is op dit moment 96kg en ik wil weer naar de 73kg, nu is dat zo snel misschien niet haalbaar vandaar dat ik niet echt een vast doel neer ga zetten, maar het zou mooi zijn ergens rond de 85 te komen binnen 2 a 3 maandjes.....

Oja ik ben trouwens 168 lang en 25 jaar oud en altijd al stevig gebouwd geweest ook als ik lichter ben.

:D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 23:34

MightyJoe schreef:
Hahah ja hier hetzelfde :') Ik word nu al helemaal excited als ik naar de menukaart kijk :')

Ik wil nog steeds mee -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 23:35

Welkom dame23!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 23:36

Welkom Dame! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 23:41

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-15 09:18