Maar ik sport ook minder en heb minder bespiering.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
En heel veel wijn, RedBull & chips !
Heb namelijk wat inspiratie nodig. Hier de juiste voeding krijgen is over het algemeen wel een beetje lastig, de producten zijn niet allemaal hetzelfde zoals in Nederland.
) met een handje amandelnoten. Flesje water.
EDIT: bij het avondeten drink ik altijd water, en na het avondeten een grote kop thee á 500cl. TOETJE: Stuk fruit (perzik o.i.d.) of niks.
en anders even over laten vliegen uit Nederland. Even uitzoeken of de body & fitshop ook buiten Nederland binnen de EU verzendt? 
(tenminste, als je doel meer eiwitten is
)
maar hoe het smaakt weer ik niet
Wat is het verschil tussen whey, caseïne en soya? whey was volgens mij toch wel een van de besten toch? Myrna_Kyra schreef:Jeetje mina, ben net terug van eerste groepsles bodypump. Ben helemaaaal gesloopt, voel me echt een pakje boter. Heb een groot deel ook niet mee kunnen doen omdat het zo zwaar was.
En nu moet ik gelijk door naar stal om uit te mesten en te rijden
Je hoeft dan ook niet 5x in de week te trainen want dan heb je geen hersteldagen en dat vinden lichamen over het algemeen niet fijn.
Ik hoop dat je niet te veel spierpijn krijgt.
I feel good!!
De ene had 3 dagen nauwelijks kunnen lopen...de ander heb ik niet gesproken maar aangezien die al gesloopt was tijdens de warming up, denk ik dat die ook spierpijn heeft
ik squat nu meer dan MN eigen gewicht
vooral omdat enkele ook beetje lacherig over mij deden.. Maar merk nu ik zo veel progressie maak ze mij ook echt serieus nemen en ook gewoon respect voor mij hebben.. En de meeste zijn njet te beroerd om bij je te spotten en je met je techniek te helpen