[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 22:55

Darah3 schreef:
Tongpiercing vond ik de meeste makkelijke piercing :))

Dat hoor ik zooo vaak maar alsnog denk ik dat het hell is.. Mijn tragus vond ik 85% meevallen.

Ben zo bang dat tong piercing me ordinair gaat maken...

Darah3

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 22:58

Mwah, effe een weekje onhandig en niet fijn..
Maar ik zou eerder nog een tongpiercing laten zetten dan eentje in mijn kraakbeen :')
Die van mij zie je niet eens. Mijn oud-collega's kwamen er pas na een half jaar achter _O-

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:05

Allemaal naar Utrecht? :D :P

Ik heb nu alleen eigenlijk even geen geld (of een baan :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:11

Ik moet voor Utrecht nog wel even reizen, maar dan kan er gelijk wel een leuke dag van gemaakt worden :P Ik ben hetzelfde als Mars, dat ik niet bang ben maar anderen best bij wil staan :D

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:18

Darah3 schreef:
Mwah, effe een weekje onhandig en niet fijn..
Maar ik zou eerder nog een tongpiercing laten zetten dan eentje in mijn kraakbeen :')
Die van mij zie je niet eens. Mijn oud-collega's kwamen er pas na een half jaar achter _O-

Ben zo bang dat ik ga slissen..

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:34

Nou eens kijken wat de interesse is!
Wie ziet er allemaal serieus een meeting zitten? :D Even de stad in, langs de piercer.... :j Graag quoten.

- LoesVDB

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:42

_Ekenna schreef:
Wie ziet er allemaal serieus een meeting zitten? :D Even de stad in, langs de piercer.... :j Graag quoten.

- LoesVDB
- Spruitjee

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:43

XmissdaphX schreef:
Ik wil heel graag een tongpiercing maar ik durf niet :oo
Ook wil ik een helix! Heb een navelpiercing gehad en nu sinds een half jaar een tragus :)

Dat is echt een eitje, ik ga wel (weer) met je mee! :D Gewoon doen'

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:48

Citaat:

- LoesVDB
- Spruitjee
- Blacky94

Hoeft natuurlijk niet allemaal een rook, iets anders kan ook gewoon lijkt mij :P

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 00:02

Dreamy schreef:
XmissdaphX schreef:
Ik wil heel graag een tongpiercing maar ik durf niet :oo
Ook wil ik een helix! Heb een navelpiercing gehad en nu sinds een half jaar een tragus :)

Dat is echt een eitje, ik ga wel (weer) met je mee! :D Gewoon doen'

Eind van de maand een piercedate doen dan? <<)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 00:05

Krijg je dan groepskorting?? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 00:09

We kunnen vragen of dat mogelijk is :P en het lijkt me niet dat je perse een rook moet nemen :P

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 00:09

Misschien is het handiger even een topic te openen bij Bokt meetings ;)

Dan kan er hier weer verder ontopic gegaan worden.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 00:21

Ik checkte even of er interesse naar was en als dat het geval zou zijn zou ik zeker een topic bij bokt meetings aangemaakt hebben. :j

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 09:23

Blacky94 schreef:
Citaat:

- LoesVDB
- Spruitjee
- Blacky9
- Mars

Hoeft natuurlijk niet allemaal een rook, iets anders kan ook gewoon lijkt mij :P

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 09:48

PiercingdatE? Ik ken een shop die op vrijdag voor 25 euro goed pierced! Tegenover een station!

Ik ben dol op piercings maar ik krijg rillingen van die kraakbeen piercings. Zo gaaf maar die zou ik niet durven.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 09:54

Afhankelijk van wanneer zie ik het ook wel zitten. Kan nu namelijk niet echt lopen, dus dan is een eind reizen niet zo handig :+

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 10:34

Als ik tijd heb als ik in nederland ben ga ik maar eens een triple foward helix laten zetten :D ga een weekendje maar is al volgepland dus als ik een gaatje vind komt ie er :)
Heb het nog steeds niet zo op naalden maar nadat mn tragus 100% meeviel ga ik het gewoon doen.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 11:36

Ik heb vannacht gedroomd dat ik me in Italië een navelpiercing had laten zetten midden in de nacht. En toen ging ik even een toilet van een restaurant binnen om er een foto van de maken en op Instagram te zetten, zag ik dat ze 'm langs de onderkant hadden gepiercet! Ben wel wakker geworden met een pijnlijk gevoel in mijn navel _O-

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 22:56

Hoi! Inmiddels heb ik mijn helix piercing 4 weken, en de laatste week heb ik wat last gekregen van eczeem bij het gaatje terwijl ik normaal nooit eczeem heb (kan me één keer eerder herinneren, van toen ik een stuk kleiner was met mijn eerste normale oorbel). Hij is ook meer gaan irriteren en lichtelijk opgezwollen, verder geen ontsteking oid. Nu heb ik hier wat op gegoogled en zag ik dat eczeem een allergische reactie op nikkel kan zijn.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee van welk materiaal mijn piercing is, en heb dit tot nu toe ook niet op de site van mijn piercer kunnen vinden (Heb het laten piercen bij Tribal Trading in Tilburg, die naam heb ik vaker voorbij zien komen in dit topic). Weet iemand of de piercing van chirurgisch staal kan zijn?
En wat denken jullie, kan ik er voor nu een zalfje tegen eczeem opsmeren of niet, omdat die in het wondje zou kunnen komen en eventueel een ontsteking zou kunnen veroorzaken?
Ik ben sowieso van plan komende week even langs de piercingshop te gaan om te vragen welk materiaal het is, en eventueel langs de huisarts te gaan mocht het niet beter gaan. Dus ik vraag jullie niet om dokter te spelen, hoop gewoon dat er misschien mensen zijn met dezelfde ervaring die mij voor nu even kunnen helpen!

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 23:52

Ja de piercing kan van chirurgisch staal zijn. Lijkt me sterk, maar het is natuurlijk mogelijk. Dus dat moet je niet aan ons vragen, maar aan de piercer. En ik zou er als ik jou was niks op smeren, want het is nog een behoorlijk verse piercing.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 01:46

Chirurgisch staal kán, maar die kans acht ik klein.
Er zeker niets op smeren maar terug naar de shop.
Het lichaam is een raar iets als het gaat om piercings. Ikzelf heb overal titanium, maar als ik mijn labret indoe met titanium heb ik de dag daarna een flinke allergische reactie.

Mocht je besluiten naar je huisarts te gaan kan je hem verzoeken om Fucidinzalf. Die heb ikzelf altijd op voorraad. Dat is een creme voor huidontstekingen. Mochten mijn piercings gaan kloten dan gaat daar òf fucidin op òf bacitracin.

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 02:09

Bedankt voor de snelle reacties! Ik zal deze week voor de zekerheid dus maar even naar mijn piercer gaan voor advies. En bedankt voor de tip van die zalf! Zal het onthouden voor het geval ik besluit te gaan.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:12

Hoezo is de kans eigenlijk klein dat de piercing van chirurgisch staal is? De piercer waar ik mijn helix heb laten zetten piercet alleen maar met chirurgisch staal...

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:30

Mijn navelpiercing en tragus zijn ook met chirurgisch staal gedaan.

Heeft er iemand een triple foward helix? Gewoon nieuwsgierig naar foto's :P