Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 16:13

Nee zit geen setting spul in dus is een refreshing zeg maar wel heel fijn om poederigheid te verhelpen :)
Mooie aankopen hoor! :D

Douglas', ici paris ed werken lijkt me ook echt heel leuk

Dominique_96

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 16:18

Heb hier ook niet zoveel te vertellen :=
Mac workshop lijkt me echt leuk! Helaas moet ik nu sparen voor een auto :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 16:21

Gefeliciteerd :D

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 16:22

Haha thanks :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-14 16:32

Dominique_96 schreef:
Haha thanks :D

Gefeliciteerd!!! *\o/*

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 16:45

Ik gebruik nu al een jaar of 2 Mac Studio Sculpt foundation. Maar ik krijg nooit het resultaat als de meiden die hem ook gebruiken. Bij mij komt er geen egale kleur, komt dat door mijn huid of smeren die meiden het gewoon dikker op :')

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 16:48

Hallo allemaal, sorry dat ik zo binnenval :+

Ik vroeg me af of iemand hier advies heeft mbt foundation? Ik heb een hele lichte huid en ik heb geen ervaring met foundation verder.. Ook ben ik te weten gekomen dat het licht op school nogal verschilt van het licht thuis, dus daar kan ik ook niet meer op vertrouwen :')

Weten jullie misschien merken of manieren om het er goed op te krijgen? Ik ben ook heel erg bang dat het cake-achtig wordt, of er lelijk opzit. De reden dat ik foundation wil dragen is omdat ik op foto's op school zie dat ik best wat oneffenheden in mijn gezicht heb (dit zie ik thuis 's ochtends ook niet echt, omdat in ons huis gewoon natuur licht is, en op school kunstmatig en blijkbaar feller/harder).

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 16:50

Gefeliciteerd Dominique!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 16:59

Bedankt! :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 17:01

Gefeliciteerd Dominique!

Kunnen we niet een keer met zn alle een workshop bij de Mac gaan doen haha? (En daarna vooral leeg shoppen :Y) )

Arc_ En_Ciel een hele lichte huid is erg lastig. Ik kan je daar ook niet erg mee helpen. Miss als je een fijne foundation hebt die te donker is lichter maken met witte foundation?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 18:38

Arc_En_Ciel schreef:

Ik vroeg me af of iemand hier advies heeft mbt foundation? Ik heb een hele lichte huid en ik heb geen ervaring met foundation verder.. Ook ben ik te weten gekomen dat het licht op school nogal verschilt van het licht thuis, dus daar kan ik ook niet meer op vertrouwen :')

Weten jullie misschien merken of manieren om het er goed op te krijgen? Ik ben ook heel erg bang dat het cake-achtig wordt, of er lelijk opzit. De reden dat ik foundation wil dragen is omdat ik op foto's op school zie dat ik best wat oneffenheden in mijn gezicht heb (dit zie ik thuis 's ochtends ook niet echt, omdat in ons huis gewoon natuur licht is, en op school kunstmatig en blijkbaar feller/harder).

Hele lichte foundation en als dit niet licht genoeg is, mengen met witte foundation. Voor een passend product bij je huid kan je het beste naar een winkel gaan voor advies en vragen of ze een kleine sample voor je af kunnen nemen zodat je deze enkele dagen zelf nog kan testen. Appliceren kan met vingers (daar zou ik mee beginnen als je niet weg bent in borstels) door de foundation van binnen naar de buitenkant van het gezicht te werken. Eén pompje hoort genoeg te zijn.

Maar dat lelijke, onnatuurlijke en hard licht laat niemand eruit zien als een supermodel. In paniek naar de winkel rennen voor een foundation hoeft echt niet (tenzij je het zelf heel graag wilt). ;) Het is maar school.

Gefeliciteerd Dominique!

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 21:59

Arc_En_Ciel schreef:

Je kunt ook een mooie BBcream proberen. Dit is vaak wat makkelijker aan te brengen dan een foundation.
Je kunt altijd bij een winkel om advies vragen als je twijfelt over welke kleur je nodig hebt.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 01:48

Geloof dat er wat fout gaat bij de Bodyshop op de site :+
Ze hebben nu op 3 artikelen naar keuze 50% korting ivm 1 jaar Love yout BodyClub, maar er staat bij veel producten 0 euro!

Edit helaas, in winkelmandje wel 50% :+

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 07:49

C8MP-53PT

5 euro kortingscode voor de douglas! Geldt ook op Mac :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-14 08:31

bij besteding vanaf???

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 08:50

Volgens mij gewoon vrij!
Ik heb hem zelf nog niet gebruikt en kreeg hem gister avond via iemand anders ;)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 09:02

Meestal vanaf 30eu, bedankt voor het plaatsen! :D

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:12

Ik gebruik mijn fix+ altijd als settingspray omdat ik minerale poederfoundation gebruik.

Trouwens.........ik ben weer terug gegaan naar de mac winkel...... En heb een potje mineralize loose foundation gekocht. Ik heb hem vandaag voor het eerst op. Was er al heel lang benieuwd naar omdat het lastiger wordt om aan bareminerals te komen. Het is in ieder geval goedkoper, potje kost net zoveel maar zit meer in. De vrouw in de winkel bracht het aan met wat fix+ op de kwast en doopte dat in het potje. Maar dat vond ik een beetje gek. Dus ik doe het zoals ik het heb geleerd met mijn bareminerals. Poeder oppakken met kwasten rondraaien in deksel zodat het product opwarmt en daarna op mijn gezicht aanbrengen ook ronddraaiend. En daarna weer afsprayen met fix+ Werkt beter dan hoe die vrouw het gister bij mij deed...... Kleur is echt een geweldige match trouwens!

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:33

Sorry dat ik even zo kom binnenvallen! Maar ik heb ook een vraagje! Ik heb laatst de bb allround foundation multi-benefit bij de Kruidvat gekocht. Een heel fijne BBcream vond ik het, alleen nu kan ik hem nergens meer vinden in de winkels en ook op internet lukt het mij niet om hem te vinden. Is hij eruit gegaan of iets? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:40

Was het nog van een specifiek merk? Het komt mij zo 1, 2, 3 ook niet bepaald bekend voor namelijk

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:43

Ja van catrice cosmetics!
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:47

Ah kijk, dat helpt al een hoop. Catrice heeft niet al te lang geleden het hele assortiment omgegooid, dus helaas is het best mogelijk dat hij eruit is gehaald omdat hij niet genoeg verkocht.

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:50

Ah dankjewel! Dat is jammer! Haha

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:06

Wil ik met die code bij de douglas gaan bestellen:
NYX blush in taupe
Mac Soar + Brave

zijn de laatste 2 weer eens uitverkocht -O-

NYC2B