Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Corelli schreef:Dat hebben Joyce2 en ik al voor je neergetypt op de vorige pagina....
Overigens, ik vind het allemaal heel vervelend voor je, maar ik vind je ook wel een klein beetje een mieperd hoorJe kunt toch niet verwachten dat je geen klachten krijgt als je een stuk ijzer door je lichaam slaat op een plek waar het niet hoort? Dat vindt je lichaam gewoon geen goed idee en die reageert; bij de één wat meer dan de ander. Dus even op je tanden bijten en door de pijn heen, meer kun je niet doen
En anders laat je hem eruit halen
lor1_1984 schreef:Is dat niet ook wat afhankelijk van wat voor sieraden je erin hebt steken?
Ik kan me nl voorstellen dat als je eeen staafje van 1-1,2mm met een subtiel steentje van zeg 3mm gebruikt, dat het veel minder opvalt dan wanneer je het standaard 1,6mm sieraad erin hebt.
Corelli schreef:Ik heb in beide oren 2 gaatjes en in 1 oor een tragus, heel beschaafd dus en het valt maar weinig mensen op. Wil misschien nog een helix in mijn andere oor, maar dan niet zo bovenin, maar halverwege je oor.. Zien jullie het voor je?
Ik werk in de zorg en heb wel eens een functie gehad waar ze voor de veiligheid uit moesten (daar moesten ook alle sieraden af wegens mogelijk lichamelijk geweld) Verder nooit moeilijkheden
Klis schreef:Hoe zit het eigenlijk met een tragus een oordopjes? Aan het begin even niet zo handig natuurlijk maar als het gaat helen wel weer goed mogelijk? Ik draag altijd in ear dopjes om muziek te luisteren en in ear dopjes voor festivals/concerten. Lijkt me als je een plat achterkantje hebt dat dat uiteindelijk weer moet kunnen? Enige klacht die ik hoorde bij anderen is dat de oordopjes makkelijker uitvallen, maar daar kan ik wel mee leven haha.