Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gloa schreef:Ja dat vertelden ze mij ook. De huisarts is niet onwillend maar weet gewoon niet zo goed wat ze met de klachten aan moet.
Gloa schreef:Probleem is dat ik nog geen onderzoeken heb kunnen vinden die een hogere frequentie adviseren. Dus zie een huisarts maar eens mee te krijgen hierin. Dan kan je je echt niet baseren op wat je op internet hebt gelezen op een forum of webblog. De huisarts zal zich (geheel terecht overigens) aan de gestelde richtlijnen houden tenzij je met goede bronnen kan komen dat het anders moet.
Alwiene schreef:Gloa schreef:Probleem is dat ik nog geen onderzoeken heb kunnen vinden die een hogere frequentie adviseren. Dus zie een huisarts maar eens mee te krijgen hierin. Dan kan je je echt niet baseren op wat je op internet hebt gelezen op een forum of webblog. De huisarts zal zich (geheel terecht overigens) aan de gestelde richtlijnen houden tenzij je met goede bronnen kan komen dat het anders moet.
Die hogere frequentie als opstartdosis staat gewoon in de bijsluiter van de B12 ampullen