Ik doe altijd half Anita half Nathalie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Killyenn schreef:Lengte zegt niet alles hoor. Zoals er staat gaat het om gewicht en kracht. Een smal maar lang persoon heeft niet meer moeite met push-ups enkel omdat ze lang is dan een kort maar breed persoon van hetzelfde gewicht. Iedereen heeft moeite met push ups in het begin, gewoon lekker doorzetten
Mootje schreef:Ik loop ook met dit weer hoor, gewoon op straat, waar er gestrooid is. Daarnaast hebben mn asics nog een redelijk goed profiel, dus glijden is me nog niet overkomenRozanne, Ik durf niet te hardlopen in dit weerIk ben veels te bang dat ik val, terwijl ik eigenlijk heel hard moet trainen voor de loop die er aan komt!
Met sommige bewegingen in level 2 heb ik ook moeite. Als ik ga nadenken, gaat dat helemaal fout. Met 'verstand op nul' lukt het wel
phormicola schreef:Ik heb gelukkig geen moeite met coordinatie en evenwicht, maar kan me voorstellen dat sommige oefeningen lastig zijn. Dat had ik zelf heel erg bij sommige video's van de Brazil Butt Lift. Allemaal ingewikkelde danspasjes, ik kan voor geen meter dansen joh
Nickolay schreef:_Priscilla schreef:wauw mooie resultaten nickolay!
ja niet te geloven he, zeker omdat er in gewicht dus niets af is.
maar ben erg blij en dit motiveerd erg goed