wat een super leuk topic dit!! ik kwam er toevallig bij uit en ben ook mee gaan doen
ik wou eerst alles bijlezen voordat ik een reactie zou plaatsen, maar men wat gaan het hier hard!!!
ik heb net dag 4 gedaan...
het was aanvankelijk toch iets zwaarder als ik had gedacht, dag 2 en 3 had ik echt overal spierpijn! ik kon op dag 2 mijn bed haast niet meer uit.
sinds vandaag is de spierpijn gelukkig een heel pak beter.
ik heb nog steeds moeite met de push-ups, ik begin ondertussen wel met de gewone maar na een aantal keer moet ik toch overschakelen op de beginnerversie.
en de buikspieroefening waar je je beide benen in de lucht hebt, en je hoofd van links naar rechts beweegt terwijl je benen naar voor en naar achter gaan, daar heb ik moeite met mijn ademhaling. hoe doen jullie dat?
ik ben niet echt zeker of ik deze oefening goed doe... je hoofd en schouders gaan van links naar rechts zonder dat je tussendoor op de mat neerkomt?
ik heb er wel heel veel zin in! ik heb mijn hardlopen gestaakt sinds ik begonnen ben, maar nu het met de spierpijn beter is denk ik wel dat ik zaterdag weer ga. ik loop trouwens niet elke dag - bij tijdgebrek loop ik op mijn crosstrainer.
na de workout doe ik wel een 15-20 tal minuutjes op de crosstrainer, als het beter gaat wil ik dit opbouwen tot een half uur.
ben nu al stiekem aan het kijken welke workout ik hierna ga kiezen - ben helemaal fan

oja, ik zou graag een aantal kg kwijt willen, ben ook hard bezig met gezonde voeding en ik hoop dat het deze keer echt gaat lukken!!
iedereen is trouwens heel goed bezig (van zover ik gelezen heb)