[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 09:30

Ik weet nog niet goed waar ik naar toe wil qua gewicht.

In eerste instantie zou ik al tevreden zijn met 75, maar daar zit ik nu nog maar 0,4kg vandaan en ik ben verre van tevreden :n Ik zou er graag nog 5 kg afzien/inruilen voor spierweefsel want ik irriteer me nog altijd mateloos aan mijn kwabben vet overal :=

Dankjulliewel voor het duimen. Ik kan pas om half 11 terecht bij de dokter helaas -O-

Amaris

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 09:39

zo, heb ww opgezegd. Zit nog maar 1 kg van mijn doel af, en ga dat verder doen met de app van Fatsecret.

Het heeft goed voor me gewerkt, ww, en ik heb nu fijne ideeen van goed eten en ga ook zo door. Maar nu kan ik me toch weer mooi 39,- per maand besparen. Maanden zijn al even duur genoeg.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 09:42

Haha Amaris helemaal verliefd op de app :). ik ook hoor ;)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 09:53

ja, is zeker een heel fijn ding! En hij kent meer producten dan WW dat is ook wel fijn.

Alleen zit ik af en toe met de hoeveelheden te stoeien. 10 gram smeerkaas moet je als 0,1 portie van 100 gram doen. Dat is af en toe puzzelen, maar voor de rest +:)+ app!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 09:57

Ja daar zit ik ook wel eens mee. En soms staan dingen er niet in. Die moet je dan handmatig toevoegen wat veel werk is. Verder ben ik er ook erg blij mee.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 10:44

@leonie87: het schommelt hier te hard :n

Dan een kilo erbij, kilo eraf, terug erbij, terug eraf.
Ondanks hetzelfde eetpatroon.

Ik weet het gewoon niet meer...

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 11:02

Ik moet die app toch ook eens downloaden... :j
Amaris, dat scheelt toch zeker een hoop centen per maand :j

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 11:12

Hmm ja dat is lastig mi-amore! Ik schommel ook wel hoor, maar zolang ik uiteindelijk maar omlaag schommel ;)

haha Dais. Iedereen aan de app.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 11:52

Ik snap niks van die 'apps' :') Ik doe het wel online.

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 12:41

mi_amore kan me voorstellen hoor

zit hier met het zelfde momenteel bijna 2 kilo er bij weer nu terwijl ik in 2 weken 2 kilo kwijt was geraakt zitten er nu in en ruime week weer bij

mischien wel door me spiraaltje maar baal er wel van bah

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 12:42

eergisteren de workshop speculaastaart maken... gisteren eerst bij ouders lasagna gegeten, en daarna twee stukken taart gegeten (en inderdaad, geen kleine stukjes) vandaag 0,5 kg erbij.

Goh hoe zou dat nou komen :')

En om het nog wat erger te maken... 22 dec gaan we bij diezelfde patisserie chocopopkerstballen maken. Aaarrrggghhhhh :D

Maar ik vind het wel goed hoor. Normaal had ik die hele taart opgegeten, nu zit alles in een bak om zaterdag mee te nemen naar ouders als we sinterklaas vieren.
Dus dat is al een vooruitgang. En daarbij... nu in deze tijd ga ik niet te nauw kijken. Ik haal nog steeds geen snoep in huis, maar tijdens sinterklaas vieren snoep ik lekker mee, en die chocoladeletter die ik ga krijgen gaat lekker op.
Dan maar een paar weken langer doen over het afvallen.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 13:21

Oh lekker, choco-kerstballen.
Ik heb griep, dus niet zoveel trek de afgelopen dagen. Gaat wel lekker dus. Wel ontzettend zin in sinaasappelsap.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 13:41

Sommige lui zijn zo demotiverend..

Sta op m'n pauzeplek, staan er een paar te praten over dat geen enkel dieet werkt en dat je toch altijd aankomt daarna.

Bah. Nu ff m'n motivatie zoeken..

Zit op -7 kilo in 5 weken.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 13:43

maar maar maar.... hoe kun je nou gedemotiveerd zijn bij -7 kilo in 5 weken? 8-)

en daarna... kwestie van blijven wegen en blijven opletten. Dat heb je zelf in de hand en die collega's van jou, die hebben het gewoon laten versloffen maar dat gaat JOU niet gebeuren!

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 14:09

@Rebeccaa, dan verschillen wij van mening :)
Ik sportte vroeger 6 dagen per week minstens 1 1/2 uur per dag, was super strak en afschuwelijk gespierd met een gewicht van 83 kg.
Vreselijk!

Inmiddels weeg ik minder en ja ik heb spieren, voornamelijk armen en benen maar ik zou een moord doen voor skinny kuiten! Die zijn 1 brok spier, bah!

Dus nee liever skinny fat :P

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 14:11

Als je na diëten gewoon oplet met wat je eet :D komt dat wel goed, en je bent niet voor niets 7 kg kwijt ! :):)
Oef Selka :') herkenbaar die kuiten. :\

Ik heb overigens m'n bloeduitslagen binnen en die waren goed, dus niks aan de hand met schildklier :) Maar, wat dan wel :')

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 14:24

Gelukkig NonaWen!! Fijn om te horen dat je toch gezond bent!
Misschien ben je gewoon raar ;) Daar houd ik het bij mijzelf maar altijd op :+

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 14:39

Dat zeker ! :)

_O- weer die bevestiging dat ik raar ben _O-

Ach, ik ben gewoon limited edition ;)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 15:21

Hahaha, nouja liever raar dan iets aan je schildklier ;)

Roos, hoe kun je nu gedemotiveerd zijn na 7 kilo afvallen na 5 weken? Vriendin probeert al 10 weken af te vallen en is er amper 1 kwijt... Dát is pas demotiverend..

Brrr, verbrand net mijn mond! Dacht ff snel nog een opkikkertje naar binnen te werken, neem een flinke slok net gekookt water.. Sukkel die ik ben.. Was niet lekker kan ik zeggen :=

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:17

Hier ben ik ook lekker aan een opkikkertje! ik laat de mijne alleen wel ff afkoelen :D

Mi_amore, beweeg je regelmatig? misschien dat je je lichaam eens moet uitdagen en meer of anders te gaan sporten, ik zie regelmatig bij mensen dat dat wel helpt om dat gewicht weer een stuk omlaag te krijgen.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 21:24

Die eet ik altijd tijdens de lunch. Nu pas thuis dus avond eten bestaat uit champignonsoep. Erg lekker. En omdat ik het niet kon laten heb ik choconoten meegenomen. Ik ga er straks 10 opeten en morgen de rest uitdelen op het werk :P. Als ik nou vol genoeg zit van me soep kan ik het misschien zelfs helemaal tot morgen uitstellen :P

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 22:17

Verstandig Davina. Ik had haast en had er een slok koud water bijgedaan, maar ik denk dat het alsnog rond de 70 graden zat :'( Afkoelen is beter :P

Leonie, oooh lekker choconoten :D Ik heb vanavond een klein schaaltje slagroomvla gegeten.. op zijn tijd moet dat eens kunnen :')

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 22:52

Hoe lekker choconoten en vla!! mmmm lekker.

Vanavond hadden me ouders visite die kwamen eten. En ik kwam ff langs met me hondjes. Er stonden lekkere borrelhapjes op tafel en ik heb niks gepakt! Ik ging lekker aan een opkikkertje en na het avond eten gingen ze ook nog eens aan de ijs met chocolade en slagroom!!!. Maar ben trots op mezelf ik heb van niks meegeten! Ik heb gewoon lekker me eigen eten gegeten. Bloemkool, tartaar en gevulde sla. #trotsopmezelf#

Normaal neem ik toch een klein hapje of iets lekkers en heb ik daarna schuld gevoel en nu absoluut niet, voel me er lekker bij!.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 00:02

Supergoed Davina21!!

Hier eigenlijk een heel goede dag (kost me de laatste dagen weinig moeite), maar me nu 's avonds vol gegeten met rijstcrackers met roomkaas. Dat is natuurlijk niet zo goed.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 08:23

Davina21 schreef:
Hier ben ik ook lekker aan een opkikkertje! ik laat de mijne alleen wel ff afkoelen :D

Mi_amore, beweeg je regelmatig? misschien dat je je lichaam eens moet uitdagen en meer of anders te gaan sporten, ik zie regelmatig bij mensen dat dat wel helpt om dat gewicht weer een stuk omlaag te krijgen.

Elke dag 3 kwartier snelwandelen en 2x half uur per week sporten in een infrarood-cabine.
Normaal 3x per week een half uur paardrijden, vooral draf dan.
Vanaf morgen ga ik in het weekend dagelijk een half uur met mijn paard aan de hand op een stevig tempo buiten stappen en stukjes draven.

Ik heb een hele slechte rug dus ik moet echt oppassen wat ik doe (3 rugwervels gebroken en doordat deze 3x gebroken zijn, nooit meer te genezen).