[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 10:33

Ja ik had hem gezien inderdaad, die is echt heel erg gaaf.
Ben al een tijdje lekker aan het googelen en ik neig toch elke keer meer naar een legsleeve.
Wil in ieder geval met kleur, dat heb ik nog niet :+

Ik heb Alice in Wonderland hier in m'n boekenkast staan in de vorm van een heerlijk prentenboek <3

Moet over een tijdje in de MRI scan maar ik heb een beetje een oudere orthopeed dus hoop niet dat hij gaat zeuren over m'n tattoo's >;) Nouja, dan moet 'ie die aflevering van Mythbusters maar even kijken.

FriesRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 10:37

Bedankt voor jullie reacties. En nu maar afwachten hoe hij er over een week of 2 uitziet als mijn huid niet meer zo rood is

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:25

Warbling schreef:
Vind hem leuk! Alleen dat witte oog is een beetje eng, zombievogel :')

Ik heb wel een ideetje voor m'n sleeve; wil heel graag een beetje een Alice in Wonderland thema. Niet alleen Alice in Wonderland maar wel een beetje die stijl.
Zat laatst te denken dat een legsleeve ook wel erg gaaf is. Van m'n enkel tot m'n knie ofzo. Is toch makkelijker te verbergen dan m'n bovenarm, en m'n kuit zit ook iets strakker in z'n vel :')

Zoek even candy cane op, super goede artiest!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:34

pluche_pluus schreef:
Warbling schreef:
Vind hem leuk! Alleen dat witte oog is een beetje eng, zombievogel :')

Ik heb wel een ideetje voor m'n sleeve; wil heel graag een beetje een Alice in Wonderland thema. Niet alleen Alice in Wonderland maar wel een beetje die stijl.
Zat laatst te denken dat een legsleeve ook wel erg gaaf is. Van m'n enkel tot m'n knie ofzo. Is toch makkelijker te verbergen dan m'n bovenarm, en m'n kuit zit ook iets strakker in z'n vel :')

Zoek even candy cane op, super goede artiest!

Ja weet ik, maar ik ben toch net iets meer fan van Guen Douglas :)
maar toch bedankt :)

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 18:18

Hoi! Ik kom hier ook even meelezen / vragen stellen e.d.

Ik wil binnenkort mijn eerste tattoo laten zetten. De eerste wordt een Fender jazz bass in kleur (http://www.dv247.com/guitars/fender-sta ... ood--60012), aan de binnenkant van mijn rechter bovenarm. Dit vanwege dat mijn opa (die basgitarist is) mij zo'n beetje heeft opgevoed. En hij mocht nooit een tattoo van mijn oma, dus doe ik het voor hem.. Uiteindelijk zou ik de tattoo willen uitbreiden tot een halve sleeve.

Tweede, welke waarschijnlijk heel snel volgt op de eerste, wordt een tekst op mijn ribben (horizontaal, maar zegmaar met de "ronding" van mijn borst meelopend)

Here, where grace is served with muscle
and strength by gentleness confined.

Dit komt uit een gedichtje:
Where in this wide world can man find nobility without pride,
Friendship without envy,
Or beauty without vanity?
And strength by gentleness confined
He serves without servility; he has fought without enmity.
There is nothing so powerful, nothing less violent.
There is nothing so quick, nothing more patient.
(~Ronald Duncan, "The Horse," 1954)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 18:24

Ik vraag me af of dat wel kan, zo'n hele bas aan de binnenkant van je arm :+
Met al die kleine onderdeeltjes enzo.. Wel mooi idee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 18:25

Warbling schreef:
Ik vraag me af of dat wel kan, zo'n hele bas aan de binnenkant van je arm :+
Met al die kleine onderdeeltjes enzo.. Wel mooi idee :)

Moet volgens mij wel lukken, maar dan is het wel verstandig om een goede artiest te vinden :j

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 23:15

Ik ga morgen een afspraak maken bij Dragon in Eindhoven voor mijn 2e tattoo! :)

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 01:36

ArGieVai schreef:
Hoi! Ik kom hier ook even meelezen / vragen stellen e.d.

Ik wil binnenkort mijn eerste tattoo laten zetten. De eerste wordt een Fender jazz bass in kleur (http://www.dv247.com/guitars/fender-sta ... ood--60012), aan de binnenkant van mijn rechter bovenarm. Dit vanwege dat mijn opa (die basgitarist is) mij zo'n beetje heeft opgevoed. En hij mocht nooit een tattoo van mijn oma, dus doe ik het voor hem.. Uiteindelijk zou ik de tattoo willen uitbreiden tot een halve sleeve.

Tweede, welke waarschijnlijk heel snel volgt op de eerste, wordt een tekst op mijn ribben (horizontaal, maar zegmaar met de "ronding" van mijn borst meelopend)

and strength by gentleness confined.

Dit komt uit een gedichtje:
Where in this wide world can man find nobility without pride,
Friendship without envy,
Or beauty without vanity?
And strength by gentleness confined
He serves without servility; he has fought without enmity.
There is nothing so powerful, nothing less violent.
There is nothing so quick, nothing more patient.
(~Ronald Duncan, "The Horse," 1954)

Klinkt erg mooi! Ik vind de Fender Jazz ook een enorm mooie basgitaar! Denk dat dit zeker wel kan hoor, als je ziet wat sommige mensen allemaal in hun sleeve verwerkt hebben, dan past zo'n gitaar er echt wel op. :D
Mooie tekst :j

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 11:03

Kom ook hier, anders wordt het toch verplaatst.

Weten jullie ook echt goede tattoo shops die een oudere tattoo bewerken/bijwerken/verbeteren??

Ik kan me voorstellen dat een artist liever eigen werk doet en niet graag het werk van een ander verbeterd. Nu zag ik op fb wel iets van een shop, meen in GB die tattoos bewerkt, dus er zijn er wel die het mooi vinden, oude tattoos te bewerken en te verbeteren.

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 11:21

dat is indd ook de reden dat ik die bass nog niet heb, nog niemand gevonden van wie ik zeg JA daar wil ik hem zetten. Vind het wel belangrijk dat alle details er in zitten (fender merkje, snaren, dat soort kleine dingen) maar wil er wel een oldschool tintje aan geven, i.v.m. de uiteindelijke uitbreiding :) Al met al best lastig dus, ben ook best bereid een stuk te reizen of zo, zelfs naar buitenland als het niet te ver is, t staat toch voor je leven :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:09

Kynst in Deventer al bekeken? :)

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 15:49

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 16:00

Ik heb best nog een rijtje to-do tatttoo's..

Ik heb laatst mijn strik opnieuw ingekleurd (had ik zelf gezet) maar is er toch weer uit gaan bloeden voor de helft (op mijn voet.. bloed als een rund! De lijnen en schaduw bleef prima, maar het roze gaat er telkens uit.. hmmm..)
* Dus die wil ik dan maar bij een shop laten inkleuren.

* Huidige deel sleeve in laten kleuren, en volgende deel laten zetten

* klaprozen bij mijn sleutelbenen (over 2 littekens)

* cadeautje in uv inkt afmaken (binnenkant van mijn enkel.. ook zelf gedaan, maar zonder lamp haha.. waardoor ik niet zag wat ik deed, en er 1 enkel lijntje staat.. in uv inkt dus.. dus onzichtbaar zonder lamp.

* Mijn hele sleeve afmaken

* De naam van mijn man mooi maken en opleuken (staat op mijn onderbuik, en was echt slecht gezet! (gewoon bij een goede shop!) en nu na de zwangerschap helemaal geen gezicht meer hihi.

* ik wil 'iets' tussen mijn nek en schouderbladen.. zo'n mooie plek! Maar geen idee wat hahahah

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 16:56

Ik heb ook nog een lijstje to do tattoo's, maar twijfel vaker over de plek dan het plaatje.

Heb er nu 3.

Eerste was op mijn schouderblad met naam zoon eronder.
Tweede waren onze letters door elkaar op trouwring vinger vanwege trouwen, dus ipv ring.
en derde samen met broer een mama tattoo. Mijn broer heeft hem op zijn bovenarm en ik op de binnenkant van mijn onderarm. Was ons gebaar naar moeder met moederdag.

Man en ik willen allebei tattoos laten bewerken en nog nieuwe. Wel zoeken we dus een echt goede shop die goed kan bewerken en dat ook wil.

De nieuwe hebben we beiden al ideeen over, maar moet weer even sparen en ik zelf moet altijd moed sparen. Bij mij doet het toch wel pijn, ondanks dat ik wel wat gewend ben. Op de binnenkant van mijn onderarm had ik ook erg veel napijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 17:31

Diaz, zelf gezet? Leg uit?

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 21:58

Dus je zet je eigen tattoo's Diaz?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:00

Ik ga de 26e mijn tattoo laten bijwerken, ik vind het blauw te babyblauw en sowieso, hij is dus vervaagd *is with stupid*

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:16

Volgende week vrijdag om 5 uur wordt mijn 2e tattoo gezet bij Dragon in Eindhoven! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:23

Dat is al snel! Je had vandaag ofzo pas gebeld toch? Ik begreep laatst dat ze ook inloopochtend hebben zo nu en dan, klopt dat?

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:00

idinn schreef:
Dat is al snel! Je had vandaag ofzo pas gebeld toch? Ik begreep laatst dat ze ook inloopochtend hebben zo nu en dan, klopt dat?

Ik ben vandaag langs gegaan ja.. Maar ze zijn er ook maar 1,5 uur mee bezig, dus dat paste er nog tussen. :)
Ja, bijna elke artiest heeft daar 1 dag in de week een inloopochtend/middag/avond.
Daarbij is het gewoon, wie het eerst komt is als eerste aan de beurt.

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:22

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:34

Collega van mij deed het ook zelf. Met een naald en inkt :+ .. Spuuglelijk was het bij haar :')

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:37

Ben druk bezig met het bedenken van mijn nieuwe tattoo. De ingrediënten zijn er al, maar nu moet hij vanuit mijn hoofd nog helemaal ontworpen worden. :D En het zal nog wel even duren denk ik. En mijn spaarrekening moet ook even groeien. Maar weet al wel wie hem moet doen. Ben zwaar verliefd op https://www.facebook.com/pawel.jankowski.503 zijn werk. :+:

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 15:16

Volgende week gaat mijn vriend weer verder met zn sleeve, kan ik weer lekker gaan zitten kwijlen :')
Ik kan écht niet wachten tot ik óf toestemming, of het huis uit ben om er zelf aan te gaan beginnen...