[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Red_Savage

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:25

Ik denk dat dat niet meer nodig is. :)

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:27

Oke dankjewel! Ik heb net de pleister er vanaf gehaald en ik vind het nu al eng := Ik ben veelste bang voor ontstekingen enzo haha.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:30

Niet te bang zijn! Zolang je hem goed verzorgt is er niks aan de hand.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:31

Ja daar heb je gelijk in!

Edit: Is het trouwens normaal dat er een blauwe plek zit om de MD heen?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:39

Ja hoor, kleine bloeduitstortingen kunnen geen kwaad en trekken vanzelf weg. :)

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:41

Mooi dat ik dat ook weer even weet! Dankjewel

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:52

Wauw Red_Savage ik vind jou zo knap he :+: je bent absoluut niet subtiel maar het staat je echt heel erg goed. Ik vind je totaal geen kerstboom of nel veerkamp, het matcht allemaal.

Pff ik word ZO gek van mijn reverse navelpiercing. Hij ontsteekt de hele tijd, ik heb al zo veel geprobeerd. Maar hij blijft maar kloten. Er zit nu een staafje in van 8mm maar ik neig om er nog een kleinere in te doen. Want ik heb het idee dat mijn kleren achter het kleinste bolletje blijven hangen omdat die uitsteekt. Elke ochtend zit er bijna gewoon een hele korst aan de bovenkant (ik denk door mijn pyjama broek die omhoog schuift).
Heeft er iemand nog tips? Zijn er nog kleinere balletjes dan de standaard 'kleine' balletjes die aan een navelpiercing zitten, en hoe groot zijn de standaard balletjes dan?

Ik ben bijna in staat om 'm eruit te halen maar dat vind ik ook zo zonde en ik zit niet zo te wachten op een litteken. Kunnen buiken trouwens ook niet geschikt zijn om te piercen? want mijn bovenste is ook ontzettend uit aan het groeien, zonder te ontsteken dat wel.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:10

Dankje Micha, heel lief van je <3.

Wat vervelend van jouw navelpiercing zeg...hoelang heb je hem al en hoe verzorg je hem? Ik raad nog altijd 2 keer per dag unicura aan. Er bestaan best kleine bolletjes voor navelpiercings (dus 0.6 piercings). Volgens mij zijn de kleinste met een diameter van 0.3, zolang het schroefgat maar op 0.6 sieraden past.
Balen dat je andere uit aan het groeien is! Dat is zeker mogelijk. Is hij wel goed gepierced? En zorg dat het staafje niet te kort is. :)

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:13

Wauw RS! Echt geweldig dat goud, en idd zeker met je rood haar!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:14

Dankjewel! :)

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:16

Had jij ook 'ns niet al je piercings in roze metaal ? Mag ik vragen waar je die hebt gehaald? :)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:22

Ja die heb ik inderdaad. Heb er eeeeuwen naar gezocht. Ik kan je helaas nog niet vertellen waar je ze koopt want ik had ze eens gekocht op een tattooconventie, bij een kraampje van een Duitse handelaar.
Heel jammer want heb ze verder nergens meer gevonden!

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:13

Wauw RS! Ik vind goud vaak ordinair ogen maar bij jou juist niet! Tof!

Iemand ervaring met het uitgroeien van een kraakbeenpiercing :?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:14

Dankje Floor! :)
Kraakbeenpiercings kunnen inderdaad uitgroeien helaas.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:26

Rook is nogsteeds aan het vervelen hier!

iemand trouwens nog interesse in een aantal balletjes 4 mm voor een BCR? met fun patroontjes zoals smiley, doodshoofdje, sterretjes etc.

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:29

K*t ;(
En inderdaad echt vreemd eigenlijk dat kraakbeenpiercings kunnen uitgroeien vind ik :P

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:37

Ik vind het ook vreemd en ik vind het poedersuiker ^)

Betekend dat dat mijn lichaam het afstoot?
Oftewel, heeft het zin om hem nog een keer te laten zetten?
Ik heb nu zo'n zwerfhonden gat in m'n oor :')

Afbeelding

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:43

Ah zonde! Hoe lang heeft hij gezeten?
Vanuit je lichaam gezien is het jammer genoeg helemaal niet vreemd dat een piercing wordt afgestoten; het is immers materiaal dat niet in je lijf thuis hoort en je lichaam probeert dat eruit te werken. Of en hoe snel dat gebeurt is afhankelijk van je lijf, van de plek van de piercing, van het materiaal en van hoe de piercing gezet is..

Floor_x: ik zou als ik jou was naar de shop gaan en vragen of het zinnig is om hem nog eens te laten zetten :j Maar eerst dit laten genezen :(:)

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:49

Precies een maand.
Ik wil sowieso terug naar de shop, kan ik geld terugvragen?
Als dat kan wil ik hem misschien ergens anders laten zetten, als dat niet kan dan zet ik hem nog een keer in die shop. Mits ze het gratis doen en het zin heeft uiteraard :)

Uitgroeiende piercings had ik laatst wel over gelezen. Maar uit kraakbeen nog nooit?!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:51

Als jij denkt dat hij is uitgegroeid doordat zij hem verkeerd gezet hebben, dan vind ik dat je zeker je geld terug mag vragen :j Ik vind een maand ook wel heel kort :\
Ik heb er verder geen verstand van of een piercing goed gezet is of niet, maar hij lijkt wel erg "kort" (dicht op de rand) gezet te zijn en dat kan uitgroei wel verspoedigen

Heb je je piercing wel goed verzorgd tijdens de genezing? Het kan ook zijn dat er een ontsteking is geweest en dat dat het uitgroeien veroorzaakt/verspoedigd heeft. Tijdens een ontsteking is je lijf immers nóg harder aan het werk om hetgeen dat er niet in hoort, uit je lichaam te werken

xMEGAN___95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:56

jaa, ik heb een probleempje, en dit lijkt me een prima plek om wat vragen over te stellen.
ik heb nu denk 2 maandjes een helix, MAAR
ik had hem tegelijk met een vriendin laten zetten & zij heeft er al ander bolletje op etc..
maar nu krijg ik die van mij dus niet los, ik heb het met man en macht geprobeerd..
ik ga zaterdag terug naar de piercingshop,
heeft iemand enig idee wat ik kan verwachten?
wat nou als die man het ook niet los krijgt..?
want ik had iemand ernaar laten kijken en die zij dat het leek dat hij er scheef opgedraaid was..
:n

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:05

Floor_x schreef:

[ Afbeelding ]

Jeetje wat bagger zeg! De eerste keer dat ik m'n tragus had laten zetten hadden ze hem randje kraakbeen gezet. Heb hem er toen uitgehaald omdat hij er steeds verder uitgroeide, heel zonde. Het is heel mooi genezen (je ziet er niets meer van) en toen heb ik hem ergens anders opnieuw laten zetten.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:44

Corelli schreef:
Als jij denkt dat hij is uitgegroeid doordat zij hem verkeerd gezet hebben, dan vind ik dat je zeker je geld terug mag vragen :j Ik vind een maand ook wel heel kort :\
Ik heb er verder geen verstand van of een piercing goed gezet is of niet, maar hij lijkt wel erg "kort" (dicht op de rand) gezet te zijn en dat kan uitgroei wel verspoedigen

Heb je je piercing wel goed verzorgd tijdens de genezing? Het kan ook zijn dat er een ontsteking is geweest en dat dat het uitgroeien veroorzaakt/verspoedigd heeft. Tijdens een ontsteking is je lijf immers nóg harder aan het werk om hetgeen dat er niet in hoort, uit je lichaam te werken

Net gezet:
Afbeelding
Duidelijk niet te dicht bij de rand hier...

Ja ik heb hem goed verzorgd... Niet teveel aanzitten, gewoon met water spoelen en deed 1x per dag met unicura mijn handen wassen en dan dat staafje bewegen. Verder heeft ie ook nog een zoutbadje gekregen... Lijkt me goed genoeg?

joyce2 schreef:
Floor_x schreef:

[ Afbeelding ]

Jeetje wat bagger zeg! De eerste keer dat ik m'n tragus had laten zetten hadden ze hem randje kraakbeen gezet. Heb hem er toen uitgehaald omdat hij er steeds verder uitgroeide, heel zonde. Het is heel mooi genezen (je ziet er niets meer van) en toen heb ik hem ergens anders opnieuw laten zetten.

Hoelang duurde het bij jou totdat het weer helemaal dicht zat?

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 00:47

Wow een maand is echt heel snel... Vind het vooral zo vreemd omdat de piercing dan echt het kraakbeen moet doen verplaatsen als het ware

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:06

Heel erg zonde, maar op uitgegroeide piercings zou ik geen geld terug vragen. Uitgroeien is helaas altijd een risico bij piercings.
Het kan zijn dat hij de volgende keer wel zomaar blijft zitten, net een kansspel soms.