Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Floor_x schreef:Ik vind het ook vreemd en ik vind het poedersuiker![]()
Betekend dat dat mijn lichaam het afstoot?
Oftewel, heeft het zin om hem nog een keer te laten zetten?
Ik heb nu zo'n zwerfhonden gat in m'n oor
[ Afbeelding ]
Corelli schreef:Als jij denkt dat hij is uitgegroeid doordat zij hem verkeerd gezet hebben, dan vind ik dat je zeker je geld terug mag vragenIk vind een maand ook wel heel kort
Ik heb er verder geen verstand van of een piercing goed gezet is of niet, maar hij lijkt wel erg "kort" (dicht op de rand) gezet te zijn en dat kan uitgroei wel verspoedigen
Heb je je piercing wel goed verzorgd tijdens de genezing? Het kan ook zijn dat er een ontsteking is geweest en dat dat het uitgroeien veroorzaakt/verspoedigd heeft. Tijdens een ontsteking is je lijf immers nóg harder aan het werk om hetgeen dat er niet in hoort, uit je lichaam te werken
joyce2 schreef:Floor_x schreef:Ik vind het ook vreemd en ik vind het poedersuiker![]()
Betekend dat dat mijn lichaam het afstoot?
Oftewel, heeft het zin om hem nog een keer te laten zetten?
Ik heb nu zo'n zwerfhonden gat in m'n oor
[ Afbeelding ]
Jeetje wat bagger zeg! De eerste keer dat ik m'n tragus had laten zetten hadden ze hem randje kraakbeen gezet. Heb hem er toen uitgehaald omdat hij er steeds verder uitgroeide, heel zonde. Het is heel mooi genezen (je ziet er niets meer van) en toen heb ik hem ergens anders opnieuw laten zetten.