Net even wat geprobeerd. Wilde een foto uploaden maar blijkbaar moet je voor tinypic en alles nu geregistreerd zijn op die site en daar heb ik niet bepaald zin in. Weet iemand een andere manier om foto's te uploaden?
imageshack moet ook met account tegenwoordig (daar kwam ik vandaag dus achter). Ik ga even die andere site proberen
Edit: Gelukt. Het is niet de beste foto en de kleur komt op de foto absoluut niet tot zijn recht. In het echt is het veel blauw/groeniger en levendiger. Maar het is een beeld. (voor de mensen die de kleur wel goed willen zien, het is Catrice - 490 Vanessa's paradise ) Is overigens een prima look voor bril dragers (draag zelf ook een bril als ik mijn lenzen niet in heb)
Leuk mlc! Hou wel van een kleur accent Nafnaf: welke kleur is t? Kan t mobiel niet zien denk ik
Aight
Geplaatst: 31-01-13 22:56
hellooowww... trouwe meelezer hier, ik vraag me af, welke kleur (oogschaduw) nu goed bij mijn ogen staat. Ik heb zaterdag een fotoshootje (met stylistes en haar en makeup enz...) maar van te voren gaan we nog high tea-en. En ik wil natuurlijk zelf nog experimenteren, ik ga hoogstwaarschijnlijk in zwart met mintgroen. Mijn ogen zijn lichtblauw en ik heb lichte(korte)blonde haren en een licht huidje?
kunnen jullie iets met dit verhaal? Het is maar voor het idee enzo, ik word daar namelijk toch opnieuw opgemaakt
edit: foto toegevoegd, ik heb hem net gemaakt bij kunst-badkamerlicht. Dus hij is zwaar overbelicht maar je kunt een beetje de kleur zien en hoe licht mijn huid+(overigens natuurlijke) haarkleur is