Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) 
laten we beginnen met 10) kwijt te raken, ik ben erg benieuwd wat anderen daar van vinden, want voor mijn gevoel tast ik geheel in het duister.. 
LynnDenise schreef:Inge wat zijn precies je broodjes? Boterhammen?
1/2 boterhammen als lunch vind ik veel te weinigIk zou er eerder 2/3 nemen, dan hou je het in de middag ook wat langer vol. Misschien een eitje als tussendoortje in de middag? Daar raak je ook sneller vol van

Iinge_ schreef:LynnDenise schreef:Inge wat zijn precies je broodjes? Boterhammen?
1/2 boterhammen als lunch vind ik veel te weinigIk zou er eerder 2/3 nemen, dan hou je het in de middag ook wat langer vol. Misschien een eitje als tussendoortje in de middag? Daar raak je ook sneller vol van
Ja dat zijn boterhammen. Omdat ik 'sochtends goed ontbijt heb ik dan smiddags weer geen trek. Dus eet ik 1/2 boterhammen. En dan eind van de middag gaat het ook weer mis. Een eitje is ook wel een slim plan, gekookt eitje neem ik aan?
. Ik weet niet wat jij actief vind? Ik loop elke dag dagelijks minimaal 30 minuten, sport 2 a 3 keer per week en rij ook paard 3 keer per week (dat is incl grote uitmestbeurt). Meestal is het nu zo dat ik 2 broodjes eet met de lunch, dan ben ik om 16u vrij, fiets ik naar de paarden, als ik daar klaar ben neem ik nog 2 broodjes omdat ik dan 3 kwartier moet fietsen en dan thuis begin ik rustig aan met koken.. En ik dacht altijd dat Diggestive hele vet arme koekjes zijn
. 

) met daar doorheen een soort nep activia voor de vezels. Daarnaast nog wat abrikozen uit blik. Dat zegt wel wat over de kwaliteit van het ontbijt in het hotel
al hadden ze ook croissantjes enzo hoor, maar die heb ik laten staan

Ik hoef pas over 4 weken weer op de weegschaal dus even een extra peper er in voor de komende weken en dan komt het helemaal goed
Maar ik heb ooit ergens eens gelezen dat je lichaam honger en dorst kan verwarren. Geen idee of het dus waar is maar je kan het eens proberen! Je lichaam heeft minstens 1.5 liter water per dag nodig. LynnDenise schreef:Ik denk dat je dan wel goed doet aan die broodjes. Voor je gevoel zou je alles nog even kunnen uitrekenen op caloriechecker.nl dan kan je zien of je genoeg vet eet enzo

Mallow schreef:Havermout bevat in principe alles wat je nodig hebt aan voedingsvezel maar geeft een redelijk snel hongergevoel.
Ik vind zelf tenminste dat je er redelijk wat van moet eten voor je vol zit