Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LynnDenise schreef:Inge wat zijn precies je broodjes? Boterhammen?
1/2 boterhammen als lunch vind ik veel te weinigIk zou er eerder 2/3 nemen, dan hou je het in de middag ook wat langer vol. Misschien een eitje als tussendoortje in de middag? Daar raak je ook sneller vol van
Iinge_ schreef:LynnDenise schreef:Inge wat zijn precies je broodjes? Boterhammen?
1/2 boterhammen als lunch vind ik veel te weinigIk zou er eerder 2/3 nemen, dan hou je het in de middag ook wat langer vol. Misschien een eitje als tussendoortje in de middag? Daar raak je ook sneller vol van
Ja dat zijn boterhammen. Omdat ik 'sochtends goed ontbijt heb ik dan smiddags weer geen trek. Dus eet ik 1/2 boterhammen. En dan eind van de middag gaat het ook weer mis. Een eitje is ook wel een slim plan, gekookt eitje neem ik aan?
LynnDenise schreef:Ik denk dat je dan wel goed doet aan die broodjes. Voor je gevoel zou je alles nog even kunnen uitrekenen op caloriechecker.nl dan kan je zien of je genoeg vet eet enzo
Mallow schreef:Havermout bevat in principe alles wat je nodig hebt aan voedingsvezel maar geeft een redelijk snel hongergevoel.
Ik vind zelf tenminste dat je er redelijk wat van moet eten voor je vol zit