.Heb me nog wat meer georienteerd op een alternatief, spiraaltje valt voor mij af (vind het eng iets vreemds in mijn lijf).
Blijft over: de nuvaring of de pleister.
Over de nuvaring zijn veel ervaringen te lezen, alleen zijn er nog weinig ervaringen over de pleister terug te vinden op het internet.
Zijn hier bokkers die mij wat meer kunnen vertellen hierover?
Bijwerkingen? Libido? Gebruikersgemak?
en ik kook niet eens ongezond.. maar ik ben gewoon meer lekker gaan vinden
en fulltime zittend werk.. daar wijt ik die extra kilo's aan.. niet aan dat stomme pilletje
het kan echt puur doordat er dingen op internet staan dat het met spiraaltje allemaal terugkomt (libido, goed humeur etc) dat je brein daar op inwerkt.
Ben er wel benieuwd naar namelijk.
Het feit dat ik met de pil wekelijks hoofdpijn had en nu bijna niet meer komt door de pil. Want verder is er niets in mijn persoonlijke situatie veranderd. Sterker nog, prive en op werk is er alleen maar meer stress bijgekomen. En toch minder hoofdpijn. Zelfde met de migraine. Dat heb ik NOOIT en toch heb ik het in de maand dat ik de nuvaring uitprobeerde 2x gehad. Lijkt me niet iets psychisch? En zo kan ik nog wel een lijst opnoemen, alleen typt het nogal lastig met een overbelaste pols
Het was de eerste weken heel erg, nu is het wel weer wat afgezwakt. Pas nadat ik ben gaan zoeken op libido + pil kwam ik erachter dat he, de pil kan inderdaad je libido veranderen. Wist ik veel. Ben op mijn 18e aan de pil gegaan omdat ik om de twee weken krom lag van de pijn, verder heb ik me er nooit zo in verdiept.