Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonjoy schreef:Haha nee, is gewoon hetzelfde volgens mijHoeveel minuten is les 4? Die schema's zijn niet meer te downloaden, dus kan het helaas niet bekijken.
Edit: Op mijn laptop kan ik hem toch downloaden, even checken!
Norton schreef:lillytjuh schreef:Hier zit er ook ff klad in......... moet echt veel extra werken deze week dus ff passen en meten of er tijd is om te lopen. De paardjes gaan voor..... Neem wel mijn schoenen morgen mee naar stal als ik dan op tijd klaar ben kan ik nog een klein rondje!
weet niet of je paard het gaat pikken. Maar ik neem hem wel eens aan de hand mee met hardlopen. Vorig jaar had een peesblessure en heb ik veel zo gerevalideerd. Uiteindelijk tot 25 minuten draven. Galop kan ik niet bijhouden, hahaha met een paard van 1,70 m
Romytjuuh schreef:Net les 8 gelopen weer totaal iets anders dan de lessen daarvoor. Tikkeltje zwaarder maar het ging prima! Terwijl de thermometer in de auto 27 graden aangaf!
Bonjoy schreef:Toch les 3 gedaan, en het ging lekker!
LoveJessie schreef:Wat raden julllie aan ? Ik ben nog steeds erg aan het hoesten en voel me niet top ! Wel of niet gaan lopen vanavond?