hoe train je op dit moment? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hoe train je op dit moment?
En aan instructeur met fysio achtergrond gevraagt wat ik moet met mn 2e sessie, die normaal benen zou zijn. En zij raadde aan om ipv die sessie dan iets van bodybalance of pilates te doen. Dan kan ik iig het meeste mee doen als het goed is. Zal morgen ff aan de fysio vragen wat ik daarbij écht niet kan doen en of hij het uberhaupt een goed idee vind. Zelf zie ik het wel zitten, want dit schiet niet op zo! Bovenlijf wil ik niet vaker dan 2x per week trainen, anders ga ik daar dingen overbelasten. En cardio als je niets met je benen mag belasten schiet écht niet op!
Na kracht wil het opzich wel om dat "armen fietsen" 10 min te doen als intensievere cardio en dan 10 min lage weerstand vrij relaxt fietsen en dan nog ff rustig wandelen op de loopband. Maar echt intensief is dat niet, en veel langer dan dat is gewoon écht te saai...
Alleen binnen en buitenkant van mn bovenbenen kan ik trainen, dat wil zonder druk op mn kuiten/schenen. Maar bijna alle andere belaste oefeningen geven wel eenofandere druk of spanning op je onderbenen.

Met andere woorden; Heb even geen zin om me op kracht te focussen.
Na 2 super drukke weken.. soms een bootcampje of fitness meegepakt maar geen specifiek schema/regelmaat. die kan ik nu weer mooi gaan oppakken, al komt de zomerfeestweek er aan hier in Nijmegen wat extra druk is altijd!
heel veel sterkte..!!!

ik zie nu eindelijk weer, dat ik na mn dipje weer wat vorm begin te krijgen.
lekker druk dus!
Dr staat een parcoursje waarin je alles bij langs gaat, allemaal 'kleine' apparaten
. Ik ben er super blij mee dat ik nou eens kan doen wat ik echt wil.