Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ga over twee weekjes even wegen denk ik.
Ik hoop dat snel die zomer komt voor korte broeken etc. Als je nog meer buiten bent dan normaal gaat het voor mij altijd nog net even makkelijker! Daarnaast heb ik met het warme weer altijd veel minder honger en is water drinken no problemo

Patat gegeten en verder de hele dag niets
Voelde me de hele dag niet lekker (was 's ochtends echt zwaar beroerd), dus de hele dag niets kunnen en willen eten
Tot m'n vriend 's avonds patat gingen halen, toen voelde ik me wel weer wat beter en had ik toch wel honger en er was verder vrijwel niets in huis. Maargoed, wel onwijs ongezond, de hele dag niets eten en dan 's avonds patat
Zo duizelig, dat ik niet eens normaal naar de badkamer kan lopen. Gisteren was het het ergst, toen werd ik enorm duizelig wakker, zat ik helemaal te trillen en te zweten, had ik last van hartkloppingen en was ik kotsmisselijk (moest ook overgeven). Na dik een uur voelde ik me alweer een stuk beter, maar lekker wakker worden was het niet
Ik moest en zou per se naar mijn paard (zadelpasser kwam) en eenmaal buiten ging het wel weer 
? Als het aanhoudt ga ik wel naar de dokter, maar ik ben niet iemand die onmiddellijk naar de huisartsenpost rent
Verder eet ik dan een salade
Kip en spareribs vind ik erg lekker! Speklap ook heeel erg, maar dan moet ik die maar even skippen. Ik neem zelf een fles water mee, dus kan mooi veel drinken zondag. 
pinuts schreef:spareribs slank? Die zijn zoooo lekker:D maar idd vaak gemarineerd:P ik wil eig mijn streefgewicht van 60 naar 55 maken. Wat vinden jullie, gaat dat te ver voor 1.68? Volgens het berekenen van het bmi moet dat nog kunnen
Lous schreef:Bonjoy, kijk anders eens bij de AH naar tonijnsteak. Het is vis, maar het smaakt meer naar vlees en zo ziet het er ook uit.
Ga het gewoon eens proberen.