stef schreef:Lamp en al mee naar de zaak?
Jep

Kijken ze op mijn vorige dienst ondertussen niet meer van op

Edit: en nagels vijlen achter mijn bureau

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Essence -weet niet uit mijn hoofd-. Zo ongeveer elke recensie die je leest is ook negatief.
Ik moest het er echt af pulken...
stef schreef:En ik vind van niet
Heb alles volgens de beschrijving gedaan, de volgende dag wilde ik het eraf halen en het werd een rommel. Toen ik daarna maar met remover aan de slag ging werd het 1 grote plakzooi.
Wil het gerust nog een keer proberen, maar als ik zo de recensies lees, ben ik alles behalve de enige.
stef schreef:Dat ie het bij de ene persoon wel doet en bij de ander niet is toch raar?
_Apple_ schreef:Ik heb hem nu ook gebruikt met de precious stones Diamont Dust erover. Dat is een heel mooi glitterlakje van Rimmel. Ik kijk wel want volgens mij werkt hij ook beter met een laag glitter die volledig is uitgehard en een paar dagen heeft gezeten. Want bij mij werkt hij ook minder met een normaal lakje die ik er dezelfde dag nog afhaal. Maar bedoelen jullie nou wel of niet de Limited Edition? Die bedoel ik wel.
Hebben jullie ook veel Limited Editions?
Yv_ schreef:Eigenlijk raar dat een peel-off basecoat langer blijft zitten dan een normale basecoat? Ik heb inderdaad ook niet echt positieve reacties erover gelezen, maar ga voor die anderhalve euro denk ik toch een flesje aanschaffen, omdat ik nogal vaak glitterlakjes gebruik en die er soms echt voor geen meter af te krijgen zijn.
Apple_ : Ik heb zelf een stuk of wat indies, vallen niet onder LE's, maar zijn wel vrij moeilijk te krijgen.
Verder heb ik een paar LE's van Essence, had er een paar van Catrice en heb er nog eentje van Gosh.
Meestal zijn het de drogisterijmerkjes die aan LE's doen, maar die vind ik over het algemeen niet zo fijn.
Grappig Mereltje, bij mij blijft chg zitten als een huis, ik heb juist problemen met OPI.
_Apple_ schreef:Wat bij glitterlak ook goed werkt is eventjes in heel koud water doen. Werkt bij glitterlak echt heel goed. Kleine glitters zijn soms ook zo irritant, die blijven gewoon zitten. Deze LE's heb ik:
- Rimmel precious stones 001Diamond Dust
- Rimmel precious stones 002 Ruby Crush
- Catrice Who Are Blue c03
- Essence Ready For Boarding peel off basecoat 01 carry me home!
- Miss Sporty Sparkle Touch 3
Dat zijn mijn LE's. Ik wil ook nog graag van Rimmel iets met twee in een kleuren. Die zag ik vanmiddag ook maar toch gekozen voor de Precious Stones want die waren net wat toepasselijker. Ik bedoel rode glitter doet het vooral nu wel goed!
Moet ook zeggen dat Diamond Dusk mooier is dan dat hij in het potje lijkt.