Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leliev schreef:Goeiemorgen, mooi dat je lekker hebt geslapen en super dat je gister zo'n leuke dag hebt gehad. Koester die momenten, die geven je kracht als t circus straks begint. Zal ik voor de volgende keer een zacht (heeeeel zacht) gebakkie meenemen?
Pauline schreef:Chocolademoussetaart.
Las ik nu quarteltaart?
Mogguh. Fijn dat je goed sliep!
Een iPad wordt niet heet als een laptop en is veel kleiner. Geen toetsenbord en geen externe schijf enz. Gewoon een grote iPhone. Je kan er ook muziek op zetten via je pc trouwens. Oordoppen mee en kun je kook je wat afsluiten in het zkh.
yvonnedv schreef:tja ik heb geen ervaring met een tablet maar ik zou denk ik eerder voor een 10" of een 12" laptop gaan, juist vanwege het toetsenbord en daarbij de prijs.
maar goed ieder zijn ding.
yvonnedv schreef:Sorry Sorry Sorry dat ik het aangeroerd heb (ik krijg er zelfs al aanvallende pb's over)
Het is absoluut niet als kritiek bedoeld maar ik vraag me gewoon af wat een tablet voor heeft op een laptop.
Ik gun SG haar tablet van harte anders had ik ook niet mee gedaan en wens haar er veel plezier mee.
Ander onderwerp?
yvonnedv schreef:Sorry Sorry Sorry dat ik het aangeroerd heb (ik krijg er zelfs al aanvallende pb's over)
Het is absoluut niet als kritiek bedoeld maar ik vraag me gewoon af wat een tablet voor heeft op een laptop.
Ik gun SG haar tablet van harte anders had ik ook niet mee gedaan en wens haar er veel plezier mee.
Ander onderwerp?
AmyII schreef:Fijn dat je zo goed geslapen hebt lieve SG, én dat er straks weer visite komt, gezellig! Enne, over je cursor verplaatsen in een zin, druk je vinger in de tekst, dan komt er een soort van vergrootglas tevoorschijn, deze kun je bewegen en dan kun je de cursor dus daar tussen (of voor of achter) de tekst zetten waar je hem hebben wilt.
quartel schreef:t is al goed.....yvonnevd bedoelde het echt niet verkeerd dus lekker verder aan de orde van de dag![]()
het is trouwens vreselijk weer om doorheen te gaan........ik zou maar lekker met het speeltje spelen vandaan SG.......buiten mis je niks.....helemaal niks
quartel schreef:ik weet dat het eigenlijk niet mag maar vind dit zo een heerlijk topic.......
[LZP] Mensen die je hele dag goed maken!