xDramaQueen schreef:ja nee niets, dat is t em juist, heb niet eens tijd gehad om te lemony flutteren ondanks dat ie altijd in mijn tas zit

Jeetje, echt?! Zo zagen mijn nagelriemen eruit toen ik nog 4 avonden in de week vakken vulde in de supermarkt. Dat was echt een nagelriem-drama altijd. 
Yv_ schreef:Nou, ik weet wat jij vanmiddag gaat doen DQ

!
Niet teveel over Pink Bling praten dames, want ik heb nu weer de neiging om naar boven te lopen en mijn nagels overnieuw te doen

.
Ja, ik had een leuke nailart gezien voor kerst. Zwarte tips met een zilver randje. Zal 'm even opzoeken, ik vond 'm erg leuk! Maar denk dat ik dat te donker ga vinden, dus wellicht dat ik met rood en een goud randje op kom draven

.
Zijn de winkels zaterdag eigenlijk gewoon op normale tijd open in Antwerpen? Kom er net achter dat het dan kerstavond is.. Hoe bedoel je, hier ook nog totaal geen gevoel van kerst??!!

Ben benieuwd naar je kerst nail-art! 
Zou 't niet weten eigenlijk, ligt er ook wel aan hoe gelovig ze zijn, en of ze naar de kerk willen.
Dit vond ik op internet:
Citaat:
Kerstavond is in Belgie net zo belangrijk als Kerstdag zelf. Kerstavond valt altijd op 24 december. Op Kerstavond komt men vooral met familie samen voor een Kerstdiner. Net als bij ons kennen ze ook hier een avond- en/of nachtmis ter ere van het Kerstfeest.
Vanwege Kerstavond sluiten sommige musea en attracties eerder hun deuren. Ga voor informatie over de openingstijden op deze dag naar de officiele sites van de betreffende musea of bedrijven. Ook sommige winkels sluiten iets eerder dan gebruikelijk hun deuren. De Kerstmarkt sluit ook een paar uur eerder dan op andere dagen.
Omdat Kerstavond vooral in familiekringen gevierd wordt zijn niet alle restaurants geopend op Kerstavond. Sommige restaurants sluiten hun deuren omdat er op deze avond te weinig animo is om buiten de deur te eten. Kerstavond is dan ook traditioneel een van de rustigste avonden op straat in Antwerpen.
Filmliefhebbers kunnen deze dag wel in de bioscoop terecht. De bioscopen draaien een volledig programma met de laatste topfilms.
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 19-12-11 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt