Nagellaktopic deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 13:25

Uhuh, maar zij maakt ook echt perfecte foto's DB! :P

Ik gebruik Derlon watjes. Koop ze altijd bij de sligro, heb je gelijk zo'n pak met 5 of 6 ofzo.

Ik heb even de camera van mn zusje "geleend".
Dus foto's zijn onderweg! Heb al de color club glitters en GR holo's er op gezet.

Iemand nog een speciaal verzoek voor een flesje? Deze maakt namelijk wel mooi scherpe foto's en de zon schijnt nu! :D

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 13:40

Donkerblauw schreef:
Deze OPI is ook gaaf!

Afbeelding

Die heb ik.
Ik vind dat deze switch er iets meer op lijkt...
Al zitten er wel iets meer glitters in...Maar niet zoveel als op de foto die jij quote.
Afbeelding

Donkerblauw

Re: Nagellaktopic deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:04

Toch blijft 't een mooie kleur Apple, ook al vertekend 'ie op de eerste foto. :)

Ben nu m'n telefoonfoto's aan het uploaden, even kijken hoe wazig ze precies zijn. Als het meevalt, en ze vertekenen niet al te erg kan ik ze hier natuurlijk best neerzetten. :)

Deze kleur vind ik ook echt zó mooi. Ben al superlang op zoek naar zo'n kleurtje:

Afbeelding

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:08

Oeh, prachtig peach kleurtje inderdaad :+:

Hema, AH en Derlon dus, okee :j Dank!
Ik heb nu watjes van de Euroshopper, maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:09

Hahaha, wat grappig! Is het algemeen Antwerpen-nagellak-koopverslaving deze week ofzo ;)? Ik ga zaterdag :).

Ik gebruik altijd de watjes van demake-up. Had eerst ook zo'n pak van Derlon bij de Hoogvliet gehaald, maar die pluisden/pluisten :? bij mij heel erg, dus die gebruik ik liever niet meer. Die vierkantje dingetjes die ze bij de salons voor acryl/gelnagels gebruiken lijken me ook wel erg handig trouwens.. Iemand daar ervaring mee om nagellak eraf te halen?

Ben benieuwd naar de foto's Skessa :).

Die is inderdaad erg leuk DB! Ik heb zelf Bare If You Dare van Chg, maar vind die peachy kleurige lakjes alleen leuk bij een gebruind tintje. Op de een of andere manier matcht het gewoon echt niet bij mijn bleke hollandse huidje :).

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:11

Ik vind die van Demake-up een beetje duur :) Wel fijn overigens!
En Yv, dat een kleur niet matcht met je huidskleur dat heb ik nou met groene tinten..Dat is echt geen gezicht! Nude kleure, hetzelfde verhaal :x
Mij staan kleuren met rood erin mooi en de blauwtinten ook wel :j

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:17

Yv_ schreef:
Hahaha, wat grappig! Is het algemeen Antwerpen-nagellak-koopverslaving deze week ofzo ;)? Ik ga zaterdag :).

...

Die is inderdaad erg leuk DB! Ik heb zelf Bare If You Dare van Chg, maar vind die peachy kleurige lakjes alleen leuk bij een gebruind tintje. Op de een of andere manier matcht het gewoon echt niet bij mijn bleke hollandse huidje :).

Haha, wat grappig! :D
Eens even de Kerst-sfeer oppikken daar in Antwerpen. Het is nog maar 6 dagen tot Kerst, maar heb eerder het gevoel dat het oktober is o.i.d. :+

Dat soort lichte kleurtjes zijn inderdaad mooier als je iets bruiner bent in de zomer enzo. Maar ik draag ze ook altijd heel eigenwijs in de winter, omdat ik ze zo mooi vind. :+

Ook een fijn kleurtje van Chanel:

Afbeelding

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:18

Niemand meer een verzoekjes? Over +/- 10 minuten ga ik wat nuttigs doen, dus dan ben ik pas weer later terug en dan zal t zonnetje wel weg zijn.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:22

Je hebt gewoon te veel lakjes Skessa. :D
Candy Cane had je al op de foto toch? Ik ga eens even verder denken over swatches. :)

*edit: Ik kan even geen lakje bedenken waarvan ik een swatch zou willen zien. Volgende keer beter. :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:27

Die paarse GR over zwart :D!!!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:27

Ja die heb ik idd.

Wooooooooooooow! De deurbel gaat net. Pakketje ---> Mn Seche Vite is er NU al!!! Had gedacht dat ie er minstens pas over een dag of 3 zou zijn :wow: *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Edit: Binnen 4 dagen dus al binnen! *\o/* *\o/*
Laatst bijgewerkt door Skessa_ op 19-12-11 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:29

Nou het ging meer om de flesjes :P

Weet 100% zeker dat ik die al geswatched heb op een nagelwiel Yv, maar kan m nergens meer vinden >;)
Maar doe m nog wel een keer en dan zet ik m op de foto!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:32

Wink Blink:
http://i1105.photobucket.com/albums/h34 ... /foto7.jpg
http://i1105.photobucket.com/albums/h34 ... /foto6.jpg
http://i1105.photobucket.com/albums/h34 ... w/foto.jpg
http://i1105.photobucket.com/albums/h34 ... /foto2.jpg
http://i1105.photobucket.com/albums/h34 ... /foto3.jpg

Summer Love (kreeg ik echt niet fatsoenlijk op de foto..)
http://i1105.photobucket.com/albums/h34 ... /foto5.jpg
http://i1105.photobucket.com/albums/h34 ... /foto1.jpg (met ons topic op de achtergrond :+ )
http://i1105.photobucket.com/albums/h34 ... /foto4.jpg (super-onscherp, maar dan zie je wel een beetje de glitters)

Summer Love is irl écht knal-roze, met kleine roze en zilveren glitters. Zo dus, maar dan iets donkerder:

Afbeelding

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:35

Skessa_ schreef:
Ja die heb ik idd.

Wooooooooooooow! De deurbel gaat net. Pakketje ---> Mn Seche Vite is er NU al!!! Had gedacht dat ie er minstens pas over een dag of 3 zou zijn :wow: *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Edit: Binnen 4 dagen dus al binnen! *\o/* *\o/*

Serieus? :oo Dat is lekker snel dan! :D
Was de Chinese post maar zo snel.. :))

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:43

Jaaaa, zo snel heb ik ze nog nooit gehad hoor :))

Nette foto's hoor! Niet echt mijn kleuren, maar wel gaaf :)

Yv, heb mn nagelwiel al terug gevonden en foto's gemaakt! Zal ze vanmiddag/vanavond plaatsen.
Ga nu naar de Action en daarna naar Skessa!

:wave:

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 14:46

Wink Blink lijkt me net een tintje donkerder dan Pink Bling? Of niet? Summer Love is ook lekker fel, kicke kleurtje!

Zo, inderdaad lekker snel zeg! Hahah, ja ik kon me ook herinneren dat je 'm al op je wiel had gedaan, alleen nog geen foto;s ervan geplaatst :P.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-11 15:01

Corelli schreef:
Ik vind die van Demake-up een beetje duur :) Wel fijn overigens!
En Yv, dat een kleur niet matcht met je huidskleur dat heb ik nou met groene tinten..Dat is echt geen gezicht! Nude kleure, hetzelfde verhaal :x
Mij staan kleuren met rood erin mooi en de blauwtinten ook wel :j

die van kruidvat pluizen niet en die van de action ook niet :)

Donkerblauw schreef:
xDramaQueen schreef:
Ben zo druk geweest, check mijn horrornagels :')

http://i158.photobucket.com/albums/t82/ ... LmpwZw.jpg
Degene die me kennen weten wel hoe ernstig dit is :')

Wow! :oo Dit is echt het absolute tegenovergestelde van wat wij tot nu toe van jouw gezien hebben..
Wat heb je gedaan joh? :')

Nou, basecoat zit er ondertussen op. Als die zo droog is, gaan Summer Love en Wink, Blink erop. :D
Trouwens Wink, Blink en Plink Bling lijken zo in 't flesje wel heel erg op elkaar. Dacht even dat 't precies dezelfde was.. :=

ja nee niets, dat is t em juist, heb niet eens tijd gehad om te lemony flutteren ondanks dat ie altijd in mijn tas zit :')

Yv_ schreef:
Jeetje DQ _O- , je moet het wel hééél druk hebben gehad :')! Is dat trouwens dat (semi)matte OPI lakje of is het een andere?

Susem: T/m 9 lakjes: TD
Los lakje: ebay.com

Lottex: Miss Piggy Reloaded is echt een vervelende lak! Het is een heel lief kleurtje, maar je hebt zeker 3 lagen nodig en hij droogt helaas echt langzaam.

nee dit is misa - wink blink :)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 15:02

Yv_ schreef:
Wink Blink lijkt me net een tintje donkerder dan Pink Bling? Of niet? Summer Love is ook lekker fel, kicke kleurtje!

Heb Pink Bling nog niet uitgeprobeerd. :)
Ga 'm morgen uitproberen, dan is m'n fototoestel ook weer opgeladen, en kan ik wat betere foto's maken dan met m'n telefoon. (Denk dat je het verschil niet eens ziet als ik met m'n telefoon 'n foto maak. := )

Weet iedereen al wat voor 'n lak/nail-art jullie gaan doen met kerst? :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 15:05

Nou, ik weet wat jij vanmiddag gaat doen DQ :D!

Niet teveel over Pink Bling praten dames, want ik heb nu weer de neiging om naar boven te lopen en mijn nagels overnieuw te doen ;).

Ja, ik had een leuke nailart gezien voor kerst. Zwarte tips met een zilver randje. Zal 'm even opzoeken, ik vond 'm erg leuk! Maar denk dat ik dat te donker ga vinden, dus wellicht dat ik met rood en een goud randje op kom draven :).

Zijn de winkels zaterdag eigenlijk gewoon op normale tijd open in Antwerpen? Kom er net achter dat het dan kerstavond is.. Hoe bedoel je, hier ook nog totaal geen gevoel van kerst??!! :')

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 15:06

DB : ik ga 23 december bij iemand die leert voor om nagels te doen (weet even niet meer hoe het noemt, geen gel ofzo). Het is een lak die 3 weken blijft, ziet er uit als normale lak :)
weet alleen niet welke kleurtjes ze heeft of wat ze kan van nail art.
Ik ga denk ik voor een effen kleurtje ofwel french manicure met een gouden randje onder ofzo... Tenzij jullie ideetjes hebben? :D

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 15:08

hoe doen jullie de french anicure randjes netjes, ik had het vandaag geprobeerd, maar volgens mij bestaat er iets lelijkers niet dan dat ik nu heb :')

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 15:09

xDramaQueen schreef:
ja nee niets, dat is t em juist, heb niet eens tijd gehad om te lemony flutteren ondanks dat ie altijd in mijn tas zit :')

Jeetje, echt?! Zo zagen mijn nagelriemen eruit toen ik nog 4 avonden in de week vakken vulde in de supermarkt. Dat was echt een nagelriem-drama altijd. :+

Yv_ schreef:
Nou, ik weet wat jij vanmiddag gaat doen DQ :D!

Niet teveel over Pink Bling praten dames, want ik heb nu weer de neiging om naar boven te lopen en mijn nagels overnieuw te doen ;).

Ja, ik had een leuke nailart gezien voor kerst. Zwarte tips met een zilver randje. Zal 'm even opzoeken, ik vond 'm erg leuk! Maar denk dat ik dat te donker ga vinden, dus wellicht dat ik met rood en een goud randje op kom draven :).

Zijn de winkels zaterdag eigenlijk gewoon op normale tijd open in Antwerpen? Kom er net achter dat het dan kerstavond is.. Hoe bedoel je, hier ook nog totaal geen gevoel van kerst??!! :')

Ben benieuwd naar je kerst nail-art! :D
Zou 't niet weten eigenlijk, ligt er ook wel aan hoe gelovig ze zijn, en of ze naar de kerk willen.
Dit vond ik op internet:
Citaat:
Kerstavond is in Belgie net zo belangrijk als Kerstdag zelf. Kerstavond valt altijd op 24 december. Op Kerstavond komt men vooral met familie samen voor een Kerstdiner. Net als bij ons kennen ze ook hier een avond- en/of nachtmis ter ere van het Kerstfeest.

Vanwege Kerstavond sluiten sommige musea en attracties eerder hun deuren. Ga voor informatie over de openingstijden op deze dag naar de officiele sites van de betreffende musea of bedrijven. Ook sommige winkels sluiten iets eerder dan gebruikelijk hun deuren. De Kerstmarkt sluit ook een paar uur eerder dan op andere dagen.

Omdat Kerstavond vooral in familiekringen gevierd wordt zijn niet alle restaurants geopend op Kerstavond. Sommige restaurants sluiten hun deuren omdat er op deze avond te weinig animo is om buiten de deur te eten. Kerstavond is dan ook traditioneel een van de rustigste avonden op straat in Antwerpen.

Filmliefhebbers kunnen deze dag wel in de bioscoop terecht. De bioscopen draaien een volledig programma met de laatste topfilms.
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 19-12-11 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-11 15:09

Helaas word dat vanavond pas, ben nu bezig met mijn werk marathon dag 8 :+ om 5 uur mag ik weg van kantoor *\o/*

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 15:10

wij sluiten vroeger (om 6 ipv om 9) mss dat de winkels om 5 zullen sluiten maar niet vroeger denk ik!

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 15:18

Vieren jullie geen kerstavond misschien? :+

Max_en_Max_ : vorige week heb ik dat ook eens gebrobeerd, heb plakband gelegd op het deel waar geen wit op mocht :=